domaniu Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Witam Po paru dniach od zakupu zauważyłem że w Audi A4 b5 1.9 TDI 90 KM. Z1, podczas skręcaniu kierownicą (oczywiście nie do samego końca) wyje wspomaganie. Im więcej gazu tym głośniej wyje, a na wolnych obrotach jest cisza i spokój. Płyn w zbiorniczku jest, nic, nie ubywa, nie bulgota nic nie ma żadnego wycieku. Czy to oznacza kres pompy wspomagania. Pozdrawiam
Gac3k Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Nie, może być problem z: starym płynem - wymiana jest tania i robisz sam, lub luźnym paskiem - naprawa prawie za bezcen - dociągnięcie śrubami . Chyba że już przekładnia na prawdę jest zajechana.
OLIVER Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 lub luźnym paskiem - naprawa prawie za bezcen - dociągnięcie śrubami rozwiń to kolego co i jak sie to robi bo sam jestem ciekaw w tym silniku,,,
--Rafcio-- Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Wyje bo jest przytarta, swoje wyjeździła i jest do wymiany, żadne cudowanie z płynami nic nie da.
Gac3k Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 U szwagra wyła w B6 1.9 avf i mechanik dociągnął pasek przekładni i teraz cisza.
OLIVER Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 U szwagra wyła w B6 1.9 avf i mechanik dociągnął pasek przekładni i teraz cisza. w tych silnikach pasek jest napinany napinaczem -automatycznie a nie za pomocą dociągania śrubami Tak jak kol wyżej napisał pompa sie kończy
wojtek13001 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) To nieźle was mechanik robi w h... . A ile skasował za to naciągnięcie A tak po za tym to wymiana płynu pomaga wycie się zmniejsza. Edytowane 29 Czerwca 2016 przez wojtek13001
Gac3k Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 To nieźle was mechanik robi w h... . A ile skasował za to naciągnięcie A tak po za tym to wymiana płynu pomaga wycie się zmniejsza. Mnie ? ja byłem u mechanika?
jmk Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Sprawdź kolor płynu, jak brązowy czy bursztynowy, to go wymień bo jest zużyty, ma być zielony. U mnie pomogło. Koszt to ok. 80zł, Litr płynu w aso kosztuje ok 40zł (potrzeba 2L). Wymiana jest opisana w dziale o układach kierowniczych.
--Rafcio-- Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Jak mogę coś dopowiedzieć to też miałem bursztynowy płyn i zmiana nic nie dała bo pompa przemieliła go na taki sam kolor, w układ wchodzi 0.9L płynu. Edytowane 29 Czerwca 2016 przez --Rafcio--
Gac3k Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Sprawdź kolor płynu, jak brązowy czy bursztynowy, to go wymień bo jest zużyty, ma być zielony. U mnie pomogło. Koszt to ok. 80zł, Litr płynu w aso kosztuje ok 40zł (potrzeba 2L). Wymiana jest opisana w dziale o układach kierowniczych. Dokładnie, ja miałem to samo i pomogła wymiana płynu. Oczywiście jak pompa będzie już zużyta to nic nie pomoże ale jak będzie mało płynu i w fatalnej kondycji to słychać też ją będzie. 1L płukanka 1L niecały wchodzi do pełna. Wymiana łatwa, 2 osoby potrzeba i butelka 2L + zatyczka króćca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się