TurboPtyś Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) WItam Proszę o analizę AJM-a ***EGR zaślepiony*** skasowany błąd przeładowania - tylko jeden 2000 r. automat - co raz częściej wpada w tryb awaryjny - zwłaszcza na "zimnym silniku" na rozgrzanym czasami jest ok a czasami nie... Po wczorajszym logowaniu spokojnie ciągnął do 4.200 rpm bez utraty mocy i tryby awaryjnego Wszystko wskazuje na kierownice w turbo ale chciałbym się upewnić przed targaniem turbiny do speca czy to nie jest coś z podciśnieniem ,n75 itd Logi dynamiczne ciężko zrobić w ruchu ulicznym automatem , bez "kick downa" proszę o wyrozumiałość Kilka razy sam redukował bieg - ale jakiś obraz jest BS 001 http://vaglog.pl/log_268415.html BS 003 http://vaglog.pl/log_268416.html STATYCZNE 001,003 http://vaglog.pl/log_268417.html STATYCZNE 004,007,013http://vaglog.pl/log_268418.html STATYCZNE 0,14,018,023http://vaglog.pl/log_268419.html DYNAMICZNE 000,003 http://vaglog.pl/log_268424.html DYNAMICZNE 004,008,010http://vaglog.pl/log_268425.html DYNAMICZNE 011http://vaglog.pl/log_268426.html DYNAMICZNE 011 http://vaglog.pl/log_268427.html Edytowane 29 Czerwca 2016 przez TurboPtyś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się