Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

AJM przeładowania , automat- prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

WItam

Proszę o analizę AJM-a

***EGR zaślepiony***

skasowany błąd przeładowania - tylko jeden

2000 r. automat - co raz częściej wpada w tryb awaryjny - zwłaszcza na "zimnym silniku"

na rozgrzanym czasami jest ok a czasami nie...

Po wczorajszym logowaniu spokojnie ciągnął do 4.200 rpm bez utraty mocy i tryby awaryjnego

Wszystko wskazuje na kierownice w turbo ale chciałbym się upewnić przed targaniem turbiny do speca czy to nie jest coś z podciśnieniem ,n75 itd

Logi dynamiczne ciężko zrobić w ruchu ulicznym automatem , bez "kick downa" proszę o wyrozumiałość :)
Kilka razy sam redukował bieg - ale jakiś obraz jest

BS 001

http://vaglog.pl/log_268415.html

BS 003

http://vaglog.pl/log_268416.html

STATYCZNE 001,003

http://vaglog.pl/log_268417.html

STATYCZNE 004,007,013
http://vaglog.pl/log_268418.html

STATYCZNE 0,14,018,023
http://vaglog.pl/log_268419.html

DYNAMICZNE 000,003

http://vaglog.pl/log_268424.html

DYNAMICZNE 004,008,010
http://vaglog.pl/log_268425.html

DYNAMICZNE 011
http://vaglog.pl/log_268426.html

DYNAMICZNE 011

http://vaglog.pl/log_268427.html

Edytowane przez TurboPtyś
Opublikowano

Geometrię w turbo masz do czyszczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...