Skocz do zawartości

TurboPtyś

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TurboPtyś

Informacje

  • Imię
    Ptyś
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

408 wyświetleń profilu

Osiągnięcia TurboPtyś

0

Reputacja

  1. witam pytanko czy taka pompa podejdzie do AJM-a ? https://www.olx.pl/oferta/pompa-paliwa-vacum-vw-audi-skoda-seat-CID5-IDl3JDG.html#1266715ea1 czy problem cieknącego paliwa dotyczy tylko pompek LUK-a czy takze Boscha ? litera N to już poprawiony kruciec ?
  2. Czytając o dolotach 2.5 -3 cale -pytanie Jest sens robić taki zabieg: Od turbo do fmic rurki 51 lub 55mm a od fmic do kolektora ssącego rurka np. 63 lub 70 mm? Będzie to na plus czy wręcz odwrotnie ??
  3. ok dzięki ma ktoś wiedzę czy jednomas który jeździł razem z dociskiem TYP MF 210X/MF 228 bedzie pasował do AJM po przetoczeniu na 240 mm.......powinno to być takie samo koło 1masowe jak w 1Z (na jednomasie nie da się rozczytać numerów)
  4. taki zestaw przerobiony jednomas 1z,audi 80 .... + docisk z S2 lub LT + tarcza z 2.5tdi V6 240 mm obita kevlarem podejdzie to pod AJM (moce około 215km-420Nm) skrzynia 5 gang
  5. Czy turbo o oznaczeniu gtb 2056 V (bez litery K) na tabliczce To jest to samo turbo o ktorym mowa w watku?czy to coś innego
  6. O proszę czego sie człowiek dowiaduje Wychodzi na to że udało mi sie kabelkiem coś zmienić w sterowniku. Dlaczego w/g Ciebie program jest kiepski ? coś takiego dziś wypluło Control Module Part Number: 038 906 019 AN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1301 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06435 2 Znalezione: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-10 - - - Intermittent 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 35-10 - - - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1301 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 Nie ma błędów . Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 614 111 Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00 Coding: 00011 Shop #: WSC 06435 1 Błąd Zapis.: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 920 900 T Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D00 Coding: 00140 Shop #: WSC 00000 WAUZZZ4B52N009390 AUZ5Z0A5080094 4 Znalezione: 01177 - Engine Control Unit 64-10 - Not Currently Testable - Intermittent 01176 - Key 65-10 - Unauthorized - Intermittent 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 37-00 - Faulty Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben Nie ma błędów or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D16 Coding: 15179 Shop #: WSC 06435 9 Znalezione: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00958 - Key 4 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00102 Shop #: WSC 06435 Nie ma błędów . End ------------------------------------------------------- trochę od d..y strony Dzisiaj zrobiłem statyczne STATYCZNE: Grupa 000, 003: http://vaglog.pl/log_281757.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_281758.html Grupa 007, 013, 018: http://vaglog.pl/log_281759.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_281763.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_281764.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_281761.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_281762.html jeszcze pytanko- szuknam turbo AWX i z tego co widzę to 80% turbin jest produkcji -made in Romania po przebiegu 150-220 tys mam je omijać szerokim łukiem ?? no i turbiny z rozbitych aut - jak to się ma do trwałości takiej turbiny po dzwonie ?? jak przygotować auto do chipowania ?-przed chipem wymieniam filtr paliwa kąt synchro do poprawy ? pzdr
  7. Przymiarka do czipa i turbo awx Fmic całkowita seria po swapie z automatu na manual przed programem sterownik silnika,abs jeszcze nie przekodowany na manual DYNAMICZNE: Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_281296.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_281297.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_281295.html
  8. Też jestem po przekładce automat-manual i nie wiem jak przekodowac Ajm-a :/ Tak na marginesie jak automat niedomaga to nie cackajcie sie z nim bo koszty mogą być naprawdę duże 516419536 Daniel ze Szczytna- majster bierze ze przekladke 400-500 pln, mnie ogarnął w 3 dni po robocie (oprócz kodowania)
  9. co to jest kryza między silnikiem a skrzynia i jakie ma zadanie ?
  10. Witam Panowie podpowie ktoś jak przekodować silnik i ABS,ASR po swapie z automatu na manuala ? AJM 2000r i nowa 5 biegowa skrzynia
  11. WItam Proszę o analizę AJM-a ***EGR zaślepiony*** skasowany błąd przeładowania - tylko jeden 2000 r. automat - co raz częściej wpada w tryb awaryjny - zwłaszcza na "zimnym silniku" na rozgrzanym czasami jest ok a czasami nie... Po wczorajszym logowaniu spokojnie ciągnął do 4.200 rpm bez utraty mocy i tryby awaryjnego Wszystko wskazuje na kierownice w turbo ale chciałbym się upewnić przed targaniem turbiny do speca czy to nie jest coś z podciśnieniem ,n75 itd Logi dynamiczne ciężko zrobić w ruchu ulicznym automatem , bez "kick downa" proszę o wyrozumiałość Kilka razy sam redukował bieg - ale jakiś obraz jest BS 001 http://vaglog.pl/log_268415.html BS 003 http://vaglog.pl/log_268416.html STATYCZNE 001,003 http://vaglog.pl/log_268417.html STATYCZNE 004,007,013 http://vaglog.pl/log_268418.html STATYCZNE 0,14,018,023 http://vaglog.pl/log_268419.html DYNAMICZNE 000,003 http://vaglog.pl/log_268424.html DYNAMICZNE 004,008,010 http://vaglog.pl/log_268425.html DYNAMICZNE 011 http://vaglog.pl/log_268426.html DYNAMICZNE 011 http://vaglog.pl/log_268427.html
  12. ?? http://allegro.pl/antena-dachowa-aktywna-roka-zasilacz-audi-vw-skoda-i5325087410.html jak z wtyczką ROKA to ta powinna być ok odbiór porównywalny z ORi anteną mi wystarczy
  13. Witam Panowie do avanta z 2000r pchać antenke z wbudowanym wzmacniaczem czy bez ?? Czy coś takiego podejdzie bez rzeźbienia ?? Radyjko nieorginalne - Pionier (panel) przed urwaniem ori anteny śmigało świetnie http://allegro.pl/antena-dachowa-audi-80-a3-a4-a6-raku-2-wzmacniacz-i5307701827.html czy http://allegro.pl/antena-dachowa-audi-80-a4-a6-wtyk-raku-2-i5489457002.html
  14. Panowie - wzioł mi tochę płynu tzn. od max do ponizej min. w czasie od wakacji - jest zalany zielony -można do niego zalać tego LHM-a + ?
  15. dzięki za odpowiedź no cóż..szkoda -pewnie wyląduje pełny FIS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...