Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów


jachim858427

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem odnośnie samochodu mam passata B5FL 1,9TDI AVF Silnik na wolnych obrotach ma nierówną pracę tak jakby któryś z pompowtrysków raz na jakiś czas nie dawał dawki takiej jak trzeba,

logi statyczne

GRUPA 001 004 005

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5fdfe8b2718828c2.html

GRUPA 001 004 007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05d5767bb374bdbc.html

GRUPA 013 023 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/49456394778a2333.html

logi dynamiczne

GRUPA 003 008 010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/961678aac31d63fe.html

GRUPA 003 008 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53261e3a6cfd1934.html

Z góry dziękuje za jakieś wnioski nie pokoi mnie grupa 023 i te trochę zawyżone wartości oraz grupa 001 pozycja 2 i te mniejsze dawki paliwa niż powinny one wynosić przeszukiwałem forum ale takich logów jak moje nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć te logi tutaj, bo nie mozna sie do nich dostac bez zalogowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo pompuje, przeplywka mierzy, termostat trzyma temp. Ja zauwazylem tylko kat synchronizacji do kontroli. Mozesz zrobic dynamiczne z 004?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz mi powiedzieć w jakim celu robisz po 3 razy pomiar 3 grup na raz ???

Zdecydowanie więcej dałoby nam gdybyś zrobił 3 pomiary po jednej grupie, a tak średnio cokolwiek widać.

Generalnie poza niekompletnymi logami i tymi co wrzuciłeś nic tutaj złego nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę wrzucę wszystkie logi statyczne i dynamiczne. Najpierw sprawdzę przewody od pompowtrysków i ciśnienie na cylindrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to spójrz na BIP-y

Na co ?

Wytężyłem mocniej wzrok, przyjrzałem się temu lepiej i rzeczywiście - dawka zdecydowanie za mała (001, poz. 2), trochę korekcje się lekko psują, ciut przy długo OB (ale za mało próbek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na BIP-y - faktyczny moment zamknięcia zaworu upustowego w PD... 023

Nie znałem tego parametru :wink4:

Czyli zawór upustowy zamknięty lub otwarty (100% lub 0%) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zawór upustowy zamknięty lub otwarty (100% lub 0%) ?

nie ... cała grupa 023 to BIP-y dla poszczególnych pompek, są zupełnie beznadziejne , jakby pompki były zmienione, lub zepsute , ewentualnie okablowanie do niczego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ... cała grupa 023 to BIP-y dla poszczególnych pompek, są zupełnie beznadziejne , jakby pompki były zmienione, lub zepsute , ewentualnie okablowanie do niczego

Dobra, to jak powinna wyglądać prawidłowo ta grupa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie okablowanie do niczego

i tutaj szukalbym problemu ... chyba ze byly podmienianie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, to jak powinna wyglądać prawidłowo ta grupa ?

też podpinam się do pytania

czytam i analizuje.... :embarrassed: też nie wiem o czym kolega pisze... :no:

ale bardzo chętnie się dowiem :naughty:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BIP - Begin of Injection Period = faktyczny moment zamkniecia zaworo upustowego w PD = moment poczatku tloczenia, jezeli te wartości sa w granicach +/-30 to jest OK

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BIP-y mogą być różne , jest to zależne od temp. paliwa, temp. pompek , gęstości paliwa, napięcia itd itd ... max dopuszczalna wartość to 60 , ale najlepiej jak jest poniżej 30[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 21:22_________________________________________________

BIP - Begin of Injection Period = faktyczny moment zamkniecia zaworo upustowego w PD = moment poczatku tloczenia, jezeli te wartości sa w granicach +/-30 to jest OK

Pozdr

fajnie tak skopiować cudzy post i wkleić bez cytatu :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik na wolnych obrotach ma nierówną pracę tak

doczytalem dokladniej ... i zadam kilka pytan:

-ja dlugo masz auto ?

-kiedy zauwazyles problem ?

-cos kiedys bylo grzebane przy pompkach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BIP-y mogą być różne , jest to zależne od temp. paliwa, temp. pompek , gęstości paliwa, napięcia itd itd ... max dopuszczalna wartość to 60 , ale najlepiej jak jest poniżej 30[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 21:22_________________________________________________

BIP - Begin of Injection Period = faktyczny moment zamkniecia zaworo upustowego w PD = moment poczatku tloczenia, jezeli te wartości sa w granicach +/-30 to jest OK

Pozdr

fajnie tak skopiować cudzy post i wkleić bez cytatu :gwizdanie:

Zgadza sie tą informacje zasięgnąłem z watku gdzie uczestniczyles Ty i kolega "homsky" ... na drugi raz opatrz swoje posty znakami "copy right reserved" :wink4:

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik na wolnych obrotach ma nierówną pracę tak

doczytalem dokladniej ... i zadam kilka pytan:

-ja dlugo masz auto ?

-kiedy zauwazyles problem ?

-cos kiedys bylo grzebane przy pompkach ?

Auto mam od trzech miesięcy, problem zauważyłem jakiś miesiąc temu a czy było grzebane przy pompkach to nie wiem. Zaskakuje mnie to bo jak włączę klimę to jest lepiej wiadomo że silnik obciążony itd. Dlaczego jak wyłączę klimę to właśnie się dzieję że ma przerwę delikatnie w pracy. Muszę zobaczyć będę robił logi jakie dawki ma na klimie jak właśnie wyglądają te BIP-y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...