Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam podobny problem ale jeszcze nie robiłem logów - może lepiej nie wiedzić czy jest coś nie tak :mysli:

jestem ciekaw czy coś się zmieni po zmianie pompek u kolegi jachima

Opublikowano

Już nie długo się okaże czy coś się poprawi. Jak wymienię od razu napiszę i wrzucę logi. :hi:

Opublikowano

Kolego mój mechanik zachorował i dopiero 14.03. będę wymieniał pompki.

Tak jak pisałem wcześniej po całej operacji zdam relacje po wymianie pompek i wrzucę logi

Opublikowano

Zakładam używki cena 4 szt 1000zł do tego dochodzi koszt uszczelek do pompek i robocizna w sumie 1500zł. Mechanik zakłada mi pompki ja sobie je wtedy sprawdzam. Jak korekcję będą w normie wtedy kupuję więc nie ma żadnego kupowania kota w worku ani płacenia za robociznę jak będą do niczego wtedy wszystko za free oprócz uszczelek.

Opublikowano

Kolego 502380002 masz może jakiś pomysł na gwarancję. :przebiegly:

Na razie mam inne wydatki które sprzeczają się z zakupem nowych pompek

Opublikowano

narazie nie mam i jak bym musiał swoje zmieniać to też pewnie poszedł bym w używane. 1500 za sztukę to troszkę za dużo!!! jednym słowem koledzy z pompami są górą :wallbash: [br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 22:42_________________________________________________aaaa jakie konsekwencje mogą być jazdy na takich nierówno pracujących pompowtryskach??

Opublikowano

No kolego BIP-y już delikatnie wychodzą na 1 cylindrze a na 2 i 4 zbliżają się do granicy. Jak już wyjdą znacząco za granicę wartości zacznie ci silniczek delikatnie przerywać na wolnych obrotach i lekko szarpać przy powolnym rozpędzaniu autka. Jak już zacznie ci wpadać w drgania na wolnych obrotach zobacz sobie grupę 001 poz.2 jaką masz wartość. Ja u siebie mam tak od 1.4 do 2.0 gdzie prawidłowa powinna być od 3.0 do 9.0 Na wolnych obrotach jest spalanie rzędu 0.2 litra na godzinkę pracy. :hi:

Opublikowano

No kolego BIP-y już delikatnie wychodzą na 1 cylindrze a na 2 i 4 zbliżają się do granicy. Jak już wyjdą znacząco za granicę wartości zacznie ci silniczek delikatnie przerywać na wolnych obrotach i lekko szarpać przy powolnym rozpędzaniu autka. Jak już zacznie ci wpadać w drgania na wolnych obrotach zobacz sobie grupę 001 poz.2 jaką masz wartość. Ja u siebie mam tak od 1.4 do 2.0 gdzie prawidłowa powinna być od 3.0 do 9.0 Na wolnych obrotach jest spalanie rzędu 0.2 litra na godzinkę pracy. :hi:

dzieki. jutro sprawdze gr 001

[br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 22:20_________________________________________________

oto logi gr 001 link: http://spreadsheets.google.com/pub?key=pVxrfleh1kV8wnZxGmrcQRg

Opublikowano

Jest dobrze kolego :)

Opublikowano

jachim858427

I jak wymieniłeś te pompki?? bo u mnie bez bipy kiepskie tylko +127 wszystkie 4 i tak czekam na twoja odpowiedz..

Opublikowano

jachim858427

I jak wymieniłeś te pompki?? bo u mnie bez bipy kiepskie tylko +127 wszystkie 4 i tak czekam na twoja odpowiedz..

to kiepsko z nimi albo wtyczki do doopy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...