izol84 Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Witam.przyszlo mi ostatnio wymienic serwo więc kupiłem nowe.po wymianie zauważyłem że turbo odpala dopiero przy 2600/2700 obrotów a wcześniej bylo to kolo 2000.co za tym idzie hamulec twardnieje po trzecim/czwartym naciśnięciu. Cos może siedziec w podcisnieniu??
MariuszKK Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) A może to króciec pompy vacum? Jest odpowiedzialna za wspomaganie pedału hamulca i sterowanie turbiną (tworzy podciśnienie). Jak mało podciśnienia, to turbo nie stratuje? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/229374-dzialanie-montaz-wymiana-vacum-pompy/ Edytowane 1 Lipca 2016 przez MariuszKK
izol84 Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Opublikowano 1 Lipca 2016 Dzięki Mariuszkk.poczytam.fajny temat.na pewno sie przyda
nik23 Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Sprawdź szczelność wężyków podciśnienia, gume w grodzi, króciec jak luźny oklepać i klejem do metalu (poxipol moze być) okleić.
izol84 Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Gume zamowilem.jeszcze wezyki i wymiana.zobaczymy co to da Problem rozwiazany-powód to luźny króciec na pompie jak to napisał MariuszKK oraz nik23.Dzięki bardzo. Edytowane 21 Lipca 2016 przez izol84
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się