bajcy Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Otóż, opiszę swój problem najdokładniej jak potrafię. Może w końcu ktoś znajdzie się, co miał podobny problem i uporał się z nim, albo coś doradzi, co będzie pomocne. No więc. Kupiłem zamiennik firmy JMJ i niby wszystko jest ok, VAG-s pokazuje zerowe stany zapełnienia, po ujechaniu iluś tam KM, procenty zaczynają skakać do góry i przy około 400-500 km, zaczyna się wypalanie. Podczas wypalania, strasznie mocno dymi, tak że za pierwszym razem myślałem, że auto się zapaliło. I teraz pytanie, czy to jest normalne, bo wg. mnie-Nie, nawet jeśli to jest zamienni, druga sprawa, to dlaczego moim zdaniem już po 400 km wypala się fitr, gdzie na starym jak nie było z nim problemu to było ok 900km. Jednak, to że wypala sie po 400 to jeszcze nie problem, większym problemem jest to, że muszę przejechać dobre 60-70 km, żeby się wypalił, a to już na pewno nie jest normalne. I nie ma to znaczenia, czy auto dostaje po tyłku czy jadę normalnie zawsze tyle km muszę przejechać. co do mocnego dymienia z rurek, występuje to tylko przy wypalaniu, tylko w momencie gdy dostaję dawkę na oczyszczenie. Już sam nie wiem gdzie i czego szukać. Pomóżcie, doradźcie. Zastanawiałem się, czy któryś czujnik nie robi problemu, ale komputer nie widzi żadnego błędu, totalne zero- auto jeździ/zachowuje się normalnie. Co mnie jeszcze ciekawi, to zauważyłem że na biegu jałowym mam lekko podniesione obroty(nie koło 1000 jak przy wypalaniu) tak ze 2, 3mm nad właściwą kreską- czy to jest normalne? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc, radę gdzie szukać problemu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się