Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lekko szarpie w czasie jazdy


Bartollo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, ostatnio coraz częściej mój AFN zaczyna pooszarpywać w czasie jazdy przy jednostajnym położeniu pedału gazu(przy przyspieszaniu nic się nie dzieje ). Pali na dotyk moc ma zbiera sie dobrze,kąt wtrysku bez zmian (48-52) dawka ustawiona prawidłowo (3.2 mg/skok). I nie wiem od czego zacząć :) jakies propozycje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty falują? Może nastawnik do czyszczenia?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz zanieczyszczony u mnie dawał takie objawy, spróbuj przeczyścić albo podmień jak masz od kogo pożyczyć (ja mam jeden w zapasie ale chyba daleko będziesz miał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez sie pojawilo poszarpywanie i wywalilo ostatnio blad wzniosu iglicy wtryskiwacza 27-10 jutro podmienie i dam znac czy to rozwiazalo problem. U mnie tak jak u ciebie. Ale zauwazylem ze zwykle zdaza sie to na 4 i 5 biegu okolo 1800rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty nie falują. Chodzi równo moc jest. Przepływomierz po logach widac ze jest Ok. Pojawia się to tylko na 2 i 3 biegu w okolicach 1500-1800obr. Zmierzę dzisiaj rezystencje wtrysku sterującego. Zaobserwowałem jeszcze ze czym bliżej rezerwy to częściej pojawiają się pooszarpywania. Przy pełnym baku problem nie występuje. Wyciągnę dzisiaj smoka z baku może tam syfu się od 20 lat nazbierało :)

Dziś znów przed rezerwa zaczeła szarpać juz mocniej podłączyłem Vaga i wszystko się wyjasniło VCDS-Lite Version: Release 1.0


Wednesday, 06 July 2016, 12:19:43:0
Control Module Part Number: 028 906 021 CE
Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 31SG 0803
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 72605
3 Faults Found:
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
19-00 - Lower Limit
01268 - Quantity Adjuster (N146)
17-10 - Control Difference - Intermittent
Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec u ciebie lezy pompa. Mi pomogla wymiana wtrysku sterujacego. Szarpania ustaly. Ale u mnie blad byl 27-10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast od razu wymieniać pompe to może by tak zajrzeć do nastawnika, sprawdzić wszytskie przewody i itp.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa za pewne ma sie dobrze tylko zapewne nastawnik zasyfiały jak ja ja mam 5lat to do pompy nie zaglądałem :) w sobotę bede się za to brał i dam znać co tam wyszlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...