marek337 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) Witam jestem od niedawna posiadaczem A4 i mam problem niedawno jadąć, i chcąc wyprzedzić samochód dostał czkawkę, i wywaliło błędy 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze, czy to znaczy że moja cewka już kończy żywot , czy raczej świece dodam ze autko ma nalatane 170000 wiec a świece miał przy 90000 tys wymienione słyszałem tez ze co niektóre cewki wymieniają w serwisie audi na zd. nr cewek czy one są oryginalne, czytałem ze to może być tez odma , lub zawór odpowietrzajacy skrzynie korbowa ale jak to sprawdzić bez rozbierania Kolejny problem to czy to ma jakiś wpływ ze sączy się spod wtryskiwaczy, i na masce taki dziwny osad czy to może być z tego, czy jakieś innych przedmuchów szukać, i ostatnia sprawa jeśli widać z tylu chyba cieknie od napinacza -pewno dlatego cos go slychac - Opis i zdjęcia poniżej razem z filmikiem czy tak ma chodzić koreczek wyciek obok wtryskow wyciek za napinaczem Tu jakis nalot na wydechu-niewiem z kad i co to może byc kolejny wtrysk dziwny nalot na masce i moja cewka i jej nr Filmik http://videowood.tv/video/147sy Pozdrawiam Edytowane 5 Lipca 2016 przez marek337
czechcu Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 sprawdź najpierw vagiem korekty w kanale 032 (nie możesz wcześniej kasować błędów) Dodatkowo logi dynamiczne kanałów 002, 011, 020, 031, 032, 033, 034, 115, 118 w kanale 120 można odczytać aktualny nM najlepiej w parach 115+118, 002+033, 020+001 Jeżeli chodzi o ten nalot na wtryskach to wycieka ci bena najprawdopodobniej z oringów tych na górze (kilka złotych sztuka w aso) Dodatkowo podjedź do kogoś na sprawdzenie szczelności dolotu.
otis89 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Daj tą cewke na iny gar jak pójdzie za tym wypadanie to masz winowajce a raczej tak będzie, co do akcji serwisowej na cewki to musisz dzwonić do aso, świece możesz wymienić.
andrzejch1980 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Spróbować zamienić cewki jak wywalić na innej to cewka do wymiany Edytowane 6 Lipca 2016 przez andrzejch1980
Repik Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) A ja proponowałbym sprawdzić w pierwszej kolejności zawór odpowietrzający skrzynie korbową. Miałem dokładnie taki sam problem i właśnie ten zawór okazał się uszkodzony. Można go bardzo łatwo samemu (bez podłączania pod komputer) sprawdzić poprzez ściśnięcie wężyka - co idzie od kolektora do odmy). Jeżeli po ściśnięciu praca silnika wróci do normy to zawór do wymiany. Edytowane 7 Lipca 2016 przez Repik
marek337 Opublikowano 8 Lipca 2016 Autor Opublikowano 8 Lipca 2016 Zobaczę z tym zaworem jak będzie tak chodził choć z tym falowaniem to czasem przy odpalaniu później przestaje , na razie dzwonilem do audi i umówiłem się na sprawdzenie cewek , jak będą wadliwe to wymienia, a przy okazji po wymianie może i świece wymienię tylko jakie polecacie oryginalne audi czy lepiej Np ngk?
marek337 Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Opublikowano 14 Lipca 2016 Bylem dzis na akcji serwisowej i wymienili mi wszystkie 4 cewki, i jak na razie chodzi bez problemu, jeszcze tylko w miedzy czasie świece nowe zapodam,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się