Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bex- falowanie obrotów i wypadajacy zapłon-parę pytan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jestem od niedawna posiadaczem A4 i mam problem niedawno jadąć, i chcąc wyprzedzić samochód dostał czkawkę, i wywaliło błędy

2 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded
wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze, czy to znaczy że moja cewka już kończy żywot , czy raczej świece dodam ze autko ma nalatane 170000 wiec a świece miał przy 90000 tys wymienione słyszałem tez ze co niektóre cewki wymieniają w serwisie audi na zd. nr cewek czy one są oryginalne, czytałem ze to może być tez odma , lub zawór odpowietrzajacy skrzynie korbowa ale jak to sprawdzić bez rozbierania
Kolejny problem to czy to ma jakiś wpływ ze sączy się spod wtryskiwaczy, i na masce taki dziwny osad czy to może być z tego, czy jakieś innych przedmuchów szukać,
i ostatnia sprawa jeśli widać z tylu chyba cieknie od napinacza -pewno dlatego cos go slychac - Opis i zdjęcia poniżej razem z filmikiem czy tak ma chodzić koreczek
wyciek obok wtryskow
7pd5d2qk.jpg tcjlhxc3.jpg
wyciek za napinaczem
3ngj4flh.jpg 3qqevqly.jpg
Tu jakis nalot na wydechu-niewiem z kad i co to może byc
wzsd46ev.jpg
kolejny wtrysk
i8aryy7s.jpg
dziwny nalot na masce
7xstkp35.jpg
i moja cewka i jej nr l743er4n.jpg
Filmik
Pozdrawiam
Edytowane przez marek337
Opublikowano

sprawdź najpierw vagiem korekty w kanale 032 (nie możesz wcześniej kasować błędów)

Dodatkowo logi dynamiczne kanałów

  • 002, 011, 020, 031, 032, 033, 034, 115, 118
  • w kanale 120 można odczytać aktualny nM

najlepiej w parach 115+118, 002+033, 020+001

Jeżeli chodzi o ten nalot na wtryskach to wycieka ci bena najprawdopodobniej z oringów tych na górze (kilka złotych sztuka w aso)

Dodatkowo podjedź do kogoś na sprawdzenie szczelności dolotu.

Opublikowano

Daj tą cewke na iny gar jak pójdzie za tym wypadanie to masz winowajce a raczej tak będzie, co do akcji serwisowej na cewki to musisz dzwonić do aso, świece możesz wymienić.

Opublikowano (edytowane)

Spróbować zamienić cewki jak wywalić na innej to cewka do wymiany

Edytowane przez andrzejch1980
Opublikowano (edytowane)

A ja proponowałbym sprawdzić w pierwszej kolejności zawór odpowietrzający skrzynie korbową. Miałem dokładnie taki sam problem i właśnie ten zawór okazał się uszkodzony. Można go bardzo łatwo samemu (bez podłączania pod komputer) sprawdzić poprzez ściśnięcie wężyka - co idzie od kolektora do odmy). Jeżeli po ściśnięciu praca silnika wróci do normy to zawór do wymiany.

Edytowane przez Repik
Opublikowano

Zobaczę z tym zaworem jak będzie tak chodził choć z tym falowaniem to czasem przy odpalaniu później przestaje , na razie dzwonilem do audi i umówiłem się na sprawdzenie cewek , jak będą wadliwe to wymienia, a przy okazji po wymianie może i świece wymienię tylko jakie polecacie oryginalne audi czy lepiej Np ngk?

Opublikowano

ngk

Opublikowano

Bylem dzis na akcji serwisowej i wymienili mi wszystkie 4 cewki, i jak na razie chodzi bez problemu, jeszcze tylko w miedzy czasie świece nowe zapodam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...