Qbayt Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) Z racji iż jest to mój pierwszy post na forum pragne wszystkich powitać. Kilka dni temu kupiłem A4 B6 1.9 TDI z 2001r Wczoraj podjechałem na komputer i ukazał się błąd 4626(Poniżej Granicy Regulacji) Oczywiście najpierw przeszukałem forum i znalazłem problem taki jak mój: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/145045-b5-ahu-problem-z-turbina-blad-462c/?hl=462c Natychmiast zabrałem się do roboty. Po rozkręceniu na moje oko wszystko jest w porządku, po za jednym szczegółem. Zauważyłem że na grafice poniżej Nr 9 (Zawór N75 ) ma tylko dwa wyjścia w mojej audi ma jeszcze jeden na górze na który był nałożony przewód tak z 10 cm i do niczego nie jest podłączony. Troszkę poszukałem w sieci i wygląda mi na to to że jest to jakiś troszkę inny zawór może od Passata lub od innej wersji silnika. Wszystkie przewody wydaja się być w porządku, W dolocie też nie zauważyłem nic niepokojącego. Czy N75 od innego modelu silnika może być przyczyną braku przyspieszenia powyżej 2000 obrotów? http://fs5.directupload.net/images/160229/vds5rs3p.png Pozdrawiam Edytowane 9 Lipca 2016 przez Qbayt
nik23 Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 Zostaw zaworek w spokoju i zacznij od poczatku. Po pierwsze sprawdź szczelność węży podciśnienia. Kruciec na vacum czy nie luźny, gruszke na turbinie strzykawką ( strzykawka duza z kawalkiem wezyka i naciągasz powietrza i zostawiasz tak by za jakiś czas ocenić czy opadła czy nie sztanga)- wnioskuje ze niemasz kabla Sprawdz ruch sztangi turbo i czy lekko sie przesuwa Jezeli sie ciezko przesuwa to ruszać w strone gruszki i spowrotem przez dłuższa chwile, niepomoże to rwać turbo i czyścić geometrie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się