Lechotek Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Witam. Ostatnio zostawiłem samochód na włączonych światłach, rano już nie było do czego podchodzić Odpaliłem na kable i po tym wysypało błędami oraz zapaliła się lampka Check Engine. Po przeskanowaniu wywaliło następujące błędy: 16486 - P0102 16523 - P1115 17923 - P2515 17524 - P1116 17525 - P1117 17829 - P1421 17843 Z tego co udało mi się wyszukać to ten pierwszy błąd dotyczy przepływomierza a raczej jego awarii ? Reszta błędów może być spowodowana błędem przepływomierza... (nie wiem ile w tym prawdy). Po skasowaniu błędów CE gaśnie i po około minucie (po ponownym odpaleniu/przekręceniu zapłonu) znowu się zapala. Silnik to ALZ. Jakieś sugestie ?
szakal222 Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Naladuj aku pozniej skasuj bledy i wtedy szukac jak cos wywali vag Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
Lechotek Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) A więc tak. Naładowałem aku na maxa, podłączyłem czytnik, zeskanowałem i usunąłem błędy - dioda Check Engine zgasła... Wyłączyłem zapłon, i ponownie odpaliłem samochód - sukces, nie zapaliła się. Pojechałem do sklepu, zgasiłem silnik, zrobiłem zakupy, wróciłem i po odpaleniu znowu się zapaliła ta sama lampka. Zeskanowałem ponownie i nadal występują błędy: * 16486 (P0102 Przepływomierz powietrza - G70 zbyt niski sygnał) * 17923 (P1515 Zawór przełączeniowy w kolektorze dolotowym-N156 Zwarcie do masy) * 17523 (P1115 Bank 1 - Sonda 1, Obwód elementu ogrzewania Zwarcie do masy) * 17829 (P1421 Zawór wlotowy wtórnego powietrza - N112 Zwarcie do masy) * 17843 * 17833 (P1425 Zawór odpowietrzający zbiornik - N80 Zwarcie do masy) * 17525 (P1117 Bank 1 - Sona 2, Obwód elementu ogrzewania Zwarcie do masy) PS.: po rozładowaniu akumulatora okazało się, że alternator jest walnięty - napięcie przy wyłączonych światłach ~ 11.5 Alternator został zregenerowany (wymiana łożysk + regulator napięcia) i po tym zabiegu zapaliło się CE Edytowane 12 Lipca 2016 przez Lechotek
szakal222 Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 Moze zrobila sie gdzies spawara na instalacji Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
Lechotek Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Opublikowano 12 Lipca 2016 Można sprawdzić to w jakiś sposób miernikiem napięcia? Czy przy zwarze nie powinny spalić się bezpieczniki ? Przejrzałem dzisiaj wszystkie, spalony miałem tylko w gnieździe pierwszym (podobno od podgrzewania spryskiwaczy)
szakal222 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Mozna ale sprawdz najpierw kostki i piny w nich one pierwsze dostaja.u mnie bezpiecznik od pompy paliwa zamiast sie spalic to stopil sie i nie musze mowic co bylo dalej.odpowiem odrazu ze amperaz bezpiecznika dobrany do ori .i sprawdz czy nic nie zasniedzialo .masy sa dobre i nie masz wody w ecu Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
Lechotek Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Opublikowano 13 Lipca 2016 Aaa jeszcze nie wiem czy może mieć to jakiś związek ale wymieniłem przekaźnik pompy paliwa na nowy (tuż przed rozładowaniem aku)
szakal222 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Na taki sam? Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
Lechotek Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) W sklepie szukał po numerze starego to raczej tak. Edytowane 14 Lipca 2016 przez Lechotek
Robero321 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Posprawdzaj masy zmierz jakie jest napięcie między plusem aku i minusem nadwozia (nie na samym aku) tak samo zrób po uruchomieniu silnika zmierz napięcie miedzy plusem a nadwoziem Jeśli za małe to przewody do masy są skorodowane gdzieś Posprawdzaj je.. Sprawdź też aku jakie daje napięcie pod obciązeniem w każdym lepszym sklepie z aku mają testery akumulatorów pod obciązeniem
Lechotek Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 Coś mnie dzisiaj podkusiło i wyciągnąłem przekaźnik, który wcześniej kupiłem i wstawiłem ten stary. Pompa działa (akumulator przy wymianie już musiał być chyba bardzo słaby, że nie dawał rady załączyć pompy paliwa - przekaźnik okazał się być dobry) i odziwo wszystkie poprzednie błędy poginęły...
szakal222 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Dlatego pytalem czy taki sam kupiles Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się