Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APT] Pisk spod maski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi tak piszczał jak go odpalałem na zimno . Wymieniłem pełny rozrząd i przestało :tongue4:

to nie wina rozrządu. Po prostu ponaciągane zostały od nowa paski itp.

Opublikowano

dzisiaj tak samo odpaliłem auto z wcisnietym sprzęgle jest pisk pusciłem sprzęgło jest ciut głosniejszy ale po jakies 1 minucie silnik pracuje cicho , co to jest???

Opublikowano

Silnik głośno klekocze czy piszczy

Opublikowano

ze sprzeglem to raczej nie ma nic wspólnego.

Opublikowano

podejrzewałem pasek pompy wody dla pewnosci wymiana była wszystkich pasków i rolek oprócz rozrządu . paski continentala ale odgłos dochodzi tylnej czesci silnika może sie myle??

Opublikowano

nie koniecznie bo moze przenosic. a pompa wody chyba na rozrządzie jest :mysli:

Opublikowano
:mysli: jak by to było cos ze sprzegłem to raczej po odpuszczeniu sprzegła tukło by sie łozysko, ale raczej by nic nie piszczało, przynajmniej sie jeszcze nie spotkałem z czyms takim.
Opublikowano

ja tez nie wiem pisk dochodzi z tylnej cześci silnika może pompa przy wymianie paska zpsikałem zajzajerem typu wd 40 pompa nie cieknie wszystko gicio mimo to .. alternator sprawdzony przy wymianie pasków , ale łozyska powinny chuczeć może sie myle :confused4:

Opublikowano

dokładnie łozyska zrególy huczą, a paski piszczą wiec nie wiem co to moze byc :mysli:

Opublikowano

jak coś piszczy to na 99% paski - powinieneś posprawdzać je.

W moim poprzednim aucie paski piszczały jak po większej kałuży przejechałem

Opublikowano

jajuz niewiem panowie co to może być ale mnie denerwuje tym bardziejjak ruszam bo ten pisk jest tylko w pewnym momencie obrotowym a jak już większe obroty to wszystko ok. u mnie dźwięk dochodzi z okolic alternatora ale jakby to było łożysko to by huczało także może to być pasek,mechanik psikał mi czymś pasek ale niepomogło.

Opublikowano

jak masz wieksze obroty to paski sie bardziej napinają na napinaczach i przestaje piszczec.

Opublikowano

no to oznacza to że musze wymienić napinacz tak? w sumie mechanik tak mówił tylko niewiedziałem czy miał racje bo mówił że ten co mam to już mocniej nie napnie paska

Opublikowano
no to oznacza to że musze wymienić napinacz tak? w sumie mechanik tak mówił tylko niewiedziałem czy miał racje bo mówił że ten co mam to już mocniej nie napnie paska

no na to by wyglądało :wink4:

Opublikowano

no to oznacza to że musze wymienić napinacz tak? w sumie mechanik tak mówił tylko niewiedziałem czy miał racje bo mówił że ten co mam to już mocniej nie napnie paska

Zawsze staraj sie wymieniac komplet pasek z ewentualnymi rolkami i napinaczami i wówczas problem znika a jak występuje to przynajmniej masz pewność, że to nie wina wymienionego zestawu

Opublikowano

ok także bede wymieniał tak jak kolega wyżej napisał. i chce wszystko kupić ori także moglibyście mi napisać jakie są ceny(mniej więcej) w serwisie- pasek,rolka lub rolki bo niewiem czy jedna czy więcej i napinacz i czy jescze coś do tego kupić? z góry dzięki pozdrawiam

Opublikowano

Nie musisz ORI. Możesz zainwestować z SKF i GATES. Powinno spokojnie wystarczyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...