honkisz 0 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Witam. Zastanawiam się czy miał ktoś podobną sytuację w swojej a4, mianowicie zaobserwowałem wyciek płynu chłodniczego, zlokalizowałem go i okazało się że płyn wycieka pod kolektorami na rozrusznik z bloku silnika. Myślałem że głowica jest pęknięta, uszczelka lub blok jednak na szczęście wyciek ma miejsce przy korku bezpieczeństwa (takie metalowe kapsle w bloku). Mam pytanko czy ktoś już miał taki przypadek i jak to zrobić? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tympy_rykin 0 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Możliwe że przerdzewiał ci ten koreczek. To jest najczęstsza usterka. Te koreczki są wymienialne, a kosztują parę groszy. Koszt naprawy zależy od dostępu i mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 z tym ze trzeba to wymienic umiejetnie. przy fuszerce kapsel moze nie wyskoczyc w pozadanym momencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 z tym ze trzeba to wymienic umiejetnie. przy fuszerce kapsel moze nie wyskoczyc w pozadanym momencie ??????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vianco 0 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Moj kolega tez mial kiedys taka sytuacje i jemu jak pisza koledzy tez zardzewiał ten koreczek wiec raczej to powinno byc przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier 0 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 ??????????????? :cool1 te kapsle maja wyskoczyć w przypadku uszkodzenia/zatkania termostatu, aby ciśnienie nie uszkodziło uszczelki i głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Jak się nie mylę to ten "koreczek - kapselek" nazywa się brok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 ??????????????? :cool1 te kapsle maja wyskoczyć w przypadku uszkodzenia/zatkania termostatu, aby ciśnienie nie uszkodziło uszczelki i głowicy iksakli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 kapselki są też na wypadek, gdyby jakiś zdolniacha jeździł na wodzie w układzie chłodzenia to żeby po zamarznięciu wody lód bloku lub głowicy nie rozsadził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Ale i tak zawsze jak zamarznie to rozsadza blok i głowice.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel64 0 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 witam. miałem właśnie się zapytać o ubytek płynu, lecz co gorsza nie zorientowałem się poprzez wyciek ale poprzez ubytek płynu w zbiorniczku. a tu czytam, że to może być jakiś korek(brok) i zastanawiam się, gdzie mniej więcej może się on znajdować. mam nadzieję, że to w jakiś sposób pomoże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się