Adikoss Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Szukam pomocy z opanowaniem obrotów w moim Audi a4 1.6 98r. od jakiegoś roku walczę z falującymi obrotami raz jest lepiej a raz gorzej. Wymieniłem już Kable, świece, przepływomierz, filtry, czyściłem przepustnicę i dalej lipa... Obroty po rozgrzaniu silnika potrafią skakać od 200/300 do 900 dzieje się tak najczęściej po zatrzymaniu na światłach dojechaniu do zakrętu i wciśnięciu sprzęgła ogólnie wydaje się też jak by samochód nierównomiernie przyśpieszał czasami strasznie potrafi być zmulony. Ostatnio miałem dziwną sytuację ponieważ padł mi nawiew - przepalony bezpiecznik i w tym momencie moża powiedziec że przestały falować obroty do momentu wymiany bezpiecznika na nowy. Nie wiem co mam o tym myśleć czy ktoś się spotkał z czymś podobnym? dodam że z włączoną klimatyzacją i podczas cofania słychać trzaski w głośnikach.... nie mam pojęcia o co tu może chodzić.
neoxpl Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Może lewe powietrze w dolocie?? A czasami po opuszczeniu hamulca jak się zatrzymuje na światłach obroty przestają falować? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Adikoss Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Opublikowano 18 Lipca 2016 Może lewe powietrze w dolocie?? A czasami po opuszczeniu hamulca jak się zatrzymuje na światłach obroty przestają falować? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Nie no nie zauważyłem żeby hamowanie zatrzymanie miało na to jakiś szczególny wpływ, błedów przepustnicy nie mam ale coraz bardziej jestem nastawiony na to że to w niej problem tylko dlaczego tak jak pisałem po spaleniu sie bezpiecznika od nawiewu obroty sie utrzymywały...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się