Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,8T BEX pomoc w ogarnięciu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie 1,8T bex jedzie jak 150. Jako, że tdi znam na pamięć a 1,8t się dopiero uczę diagnozować, powiedzcie od czego zacząc sprawdzenie czemu takie liche logi.

http://vaglog.pl/log_271076.html

http://vaglog.pl/log_271077.html

http://vaglog.pl/log_271078.html

http://vaglog.pl/log_271079.html

http://vaglog.pl/log_271080.html

http://vaglog.pl/log_271081.html

Opublikowano (edytowane)

Przeplywka mierzy za mało ,do tego masz spore cofanie Zapłonow.wręcz stukowe spalanie .

Turbo tez nie dmucha jakoś specjalnie bo tylko 0.4 bara a w BEX w całym zakresie ma być 0.6 .jakie były błędy

I jakie wróciły po skasowaniu?

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Jedzie jak 1.8 bez turba. 150 by to teraz objechała, zrobić należy jeszcze logi na grupach 033, sprawdzić wartości w grupach 032,

Opublikowano (edytowane)

Jedyny błąd tylko niedoładowanie. Nic nie wróciło po skasowaniu.

Od czego zacząć sprawdzanie spalania stukowego?

Dzisiaj sprawdziłem turbo i luzów nie ma, WG cały, pracuje w pełnym zakresie bez przycięć. Po odpieciu aktuatora od n75 turbo pompuje ponad 1bar i oczywiście wpada w tryb awaryjny i błąd przeładowania.

Uwalone n75?

Edytowane przez kresek
Opublikowano

Jak byś sprawdził kanał 032 i byłoby tam mocno na + to szukasz dziury, bez wykluczenia nadmiaru powietrza w składzie mieszanki nic więcej nie ustalisz. Niedoładowanie powoduje najczęściej nieszczelny układ, dopiero później usterka mechaniczna, z odpiętym n75 bex przeładowuje nawet do 1.5 bara.

Opublikowano

W 032 pierwsze okno -0.6% drugie 0.0%.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Katalizator jest? Sprawdzales czy nie zatkany?

Opublikowano

Kat jest nie widać bylo aby sie oberwał czy był zatkany.

Opublikowano

Grupe 032 sprawdzałeś przed wykasowaniem błędów? Zrób loga na 033, jak nic nie pozatykane to może faktycznie coś ci przepuszcza np. dv

Opublikowano

Po zmianie n75 wróciło doładowanie, trzyma 0,6 pod koniec obrotow spada na 0,5 niestety nie mialem jak zrobić logów.

Jednakże dalej przepływ powietrza pod koniec skali dochodził do 120mg. Po podmianie przepływki z innej 1,8t wzrosło nieznacznie.

Jednak dzisiaj mimo ze kat wyglądał wizualnie ok, odpiąłem wydech od turbo i tak sie przejechałem i przepływ od razu pod koniec obrotów byl ponad 150mg.

Czy to oznacza definitywnie zapchany kat???

Co dalej? Wystarczy go wybebeszyc i wspawac jakąś rurke w środek???

Opublikowano

wywal srodek i zakładaj puszke z tym,że druga sonda out programowo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...