kresek Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Jak w temacie 1,8T bex jedzie jak 150. Jako, że tdi znam na pamięć a 1,8t się dopiero uczę diagnozować, powiedzcie od czego zacząc sprawdzenie czemu takie liche logi. http://vaglog.pl/log_271076.html http://vaglog.pl/log_271077.html http://vaglog.pl/log_271078.html http://vaglog.pl/log_271079.html http://vaglog.pl/log_271080.html http://vaglog.pl/log_271081.html
hunter91 Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 (edytowane) Przeplywka mierzy za mało ,do tego masz spore cofanie Zapłonow.wręcz stukowe spalanie . Turbo tez nie dmucha jakoś specjalnie bo tylko 0.4 bara a w BEX w całym zakresie ma być 0.6 .jakie były błędy I jakie wróciły po skasowaniu? Edytowane 18 Lipca 2016 przez hunter91
ganjaq Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Jedzie jak 1.8 bez turba. 150 by to teraz objechała, zrobić należy jeszcze logi na grupach 033, sprawdzić wartości w grupach 032,
kresek Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Opublikowano 18 Lipca 2016 (edytowane) Jedyny błąd tylko niedoładowanie. Nic nie wróciło po skasowaniu. Od czego zacząć sprawdzanie spalania stukowego? Dzisiaj sprawdziłem turbo i luzów nie ma, WG cały, pracuje w pełnym zakresie bez przycięć. Po odpieciu aktuatora od n75 turbo pompuje ponad 1bar i oczywiście wpada w tryb awaryjny i błąd przeładowania. Uwalone n75? Edytowane 18 Lipca 2016 przez kresek
ganjaq Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Jak byś sprawdził kanał 032 i byłoby tam mocno na + to szukasz dziury, bez wykluczenia nadmiaru powietrza w składzie mieszanki nic więcej nie ustalisz. Niedoładowanie powoduje najczęściej nieszczelny układ, dopiero później usterka mechaniczna, z odpiętym n75 bex przeładowuje nawet do 1.5 bara.
kresek Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Opublikowano 21 Lipca 2016 W 032 pierwsze okno -0.6% drugie 0.0%. Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Katalizator jest? Sprawdzales czy nie zatkany?
kresek Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Opublikowano 22 Lipca 2016 Kat jest nie widać bylo aby sie oberwał czy był zatkany.
ganjaq Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 Grupe 032 sprawdzałeś przed wykasowaniem błędów? Zrób loga na 033, jak nic nie pozatykane to może faktycznie coś ci przepuszcza np. dv
kresek Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Po zmianie n75 wróciło doładowanie, trzyma 0,6 pod koniec obrotow spada na 0,5 niestety nie mialem jak zrobić logów. Jednakże dalej przepływ powietrza pod koniec skali dochodził do 120mg. Po podmianie przepływki z innej 1,8t wzrosło nieznacznie. Jednak dzisiaj mimo ze kat wyglądał wizualnie ok, odpiąłem wydech od turbo i tak sie przejechałem i przepływ od razu pod koniec obrotów byl ponad 150mg. Czy to oznacza definitywnie zapchany kat??? Co dalej? Wystarczy go wybebeszyc i wspawac jakąś rurke w środek???
krzysiekml Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 wywal srodek i zakładaj puszke z tym,że druga sonda out programowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się