krzysiekze3 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Super podejście, aż chce sie czytać temat H11 zamówione, ciekawie to u Ciebie wygląda
chudy92 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 Wczoraj wymienione zostały tylne tarcze i klocki, wybrałem tarcze Zimmermann i klocki Ferodo Premier. Stare: Nowe: A na Mikołajki Audi dostało zestaw naprawczy rolety bagażnika, bo na dziurach nadal troszkę hałasowały zaczepy rolety, a teraz jest cisza
chudy92 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2017 Zestaw naprawczy w ASO 56zł, czyli taniej niż niektóre na allegro... A zaczepy rolety 61zł.
muunv Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 To trzeba tez zmienic zaczepy rolety?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
chudy92 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2017 Nie trzeba, ja wymieniłem bo były już wytarte i owinięte izolacją..
Onyks Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Nie trzeba, ja wymieniłem bo były już wytarte i owinięte izolacją..Izolację zastosował pewnie poprzedni właściciel wlasnie dlatego, że nie chciał kupować zestawu naprawczego, a denerwowała go zwijająca się na dziurach roleta. Zestawy naprawcze do B6 Audi powinno rozdawać za free w ramach akcji serwisowej bo Ori rozwiązanie woła o pomstę do nieba. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
chudy92 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 07.03.2018r - 251 803km Wymiana: - oleju Motul 8100 X-clean+ 5W30 - filtrów: oleju, paliwa, powietrza, kabinowy - kompletu uszczelek podstawy filtra oleju i chłodnicy oleju Wymiana oleju wypadła wcześniej przez delikatny wyciek w okolicy podstawy filtra oleju. Wymienione zostały wszystkie uszczelki i oringi podstawy oraz obejmy kilku węży chłodniczych. Na wiosnę A4 odstawiam do lakiernika. Naprawione zostaną błotniki przednie zaatakowane przez rudą, doły drzwi przednich, maska ze względów na dużą ilość odprysków oraz zderzaki. Przy okazji prawdopodobnie skuszę się na polakierowanie dolnych listew drzwi w czarny połysk aby pasowały do lusterek. Jeszcze ostatnio pod marketem jakaś łajza przyłożyła drzwiami w tylne prawe drzwi...
luki19862121 Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 Szkody parkingowe nie uniknione. Zaciski czarne masz? Jak to się prezentuje bo zastanawiam się czy malować czy zostawić pod nasz ładny kolor auta [emoji16]Wysłane z Huawei mate 10 pro
chudy92 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Na początku kwietnia odstawiłem auto do CompSport na wgranie nowego softa. Celem było zmniejszenie kopcenia podczas przyspieszania. Okazało się, że winne są obecne pompowtryski z 2,5tdi i 5,0tdi, które inaczej podają paliwo na cylinder. Tego samego dnia udało się znaleźć pompowtryski takie jak powinny być czyli 038 130 073 AL. Kupione od właściciela Łódzkiego G-Lab, pompki z nowymi końcówkami wyjęte z Leona. Do tego komplet nowych śrub i uszczelek. Podczas odbioru auta przejechaliśmy się sprawdzić jak kopci i ku zdziwieniu nic nie było już widać we wstecznym lusterku. Jedynie podczas pełnego obciążenia z wydechu uwalnia się delikatna chmurka widoczna dla kierowcy z tyłu. Wcześniej był to ciemny dym widoczny w lusterku wstecznym... Auto odebrałem 10 kwietnia przy przebiegu 253000km, shamowane zostało 27 kwietnia na 164KM/374Nm, w dniu odbioru warunki pogodowe nie sprzyjałyby dokładnemu pomiarowi. Teraz moc ogranicza jedynie intercooler, na hamowni w dolocie było 70 stopni ale raczej nie będę się bawił w większe moce tym autem. https://www.youtube.com/watch?v=IR5zUzTQJ48 Wcześniejszy soft był teoretycznie na 176/368 ale teraz na pewno gorzej nie jedzie, a nawet lepiej według mnie. Po programie zalany został dodatek Liqui Moly do wtryskiwaczy i odziwo po 600km parametry pompowtrysków znacznie się poprawiły. ---- W marcu kupiłem kilka elementów dźwigni zmiany biegów, aby zlikwidować irytujący luz gałki. Najbardziej obawiałem się demontażu blokady skrzyni biegów ale udało się dość sprawnie odkręcić nakrętki zrywalne Było w środku troszkę opiłków ze starego sworznia gałki. Wymiana elemengów lewarka poszła dość sprawnie i łatwo, później tylko prawidłowe ustawienie lewarka. Poniżej filmik przed i po wymianie. https://www.youtube.com/watch?v=CXrw5J5jiBghttps://www.youtube.com/watch?v=Gl9yyxNpm3Y Z zakupionego zestawu został mi jeden i zacząłem się zastanawiać od czego on jest, okazało się, że od dźwigni przełączającej przy skrzyni. Następnego dnia udało się wyjąć całe cięgno dźwigni przełączającej i kolejne zdziwienie, zestaw nie pasuje. Kupiłem zestaw naprawczy do A4 B7 z literką C na mniejsza kulkę, a potrzebny jest z literką B na większa kulkę. Autem trzeba było jeździć więć poskładałem wszystko na starym zestawie. Kolejnego dnia telefon do ASO, zamówiłem nowy zestaw, a ten udało się zwrócić i jeszcze zarobiłem na wymianie 6,70zł Po odebraniu prawidłowego zestawu znów auto na kobyłki, demontaż osłony skrzyni, demontaż cięgna i wymiana zestawu. Poniżej filmik przed i po wymianie zestawu naprawczego. https://www.youtube.com/watch?v=3nbl9z_TZzwhttps://www.youtube.com/watch?v=-6JHuZ6sFRw Aby poskładać wszystko do kupy potrzebowałem nakrętek zrywalnych do blokady skrzyni biegów. Napisałem więc maila do Niedźwiedź-Lock i udało się zamówić komplet nowych nakrętek z wysyłką za pobraniem w cenie 35zł. Po otworzeniu przesyłki byłem w lekkim szoku, dostałem dwa komplety nakrętek i do tego ich cena to tylko 10zł, a sama wysyłka 25 Polecam tą firmę, bo nie zdzierają ze swoich klientów, kiedyś wysłałem zapytanie o uchwyt na bolec blokady do A3 i otrzymałem go za free. Środek poskładany Przy składaniu wyszło, że brakuje dwóch spinek ramki gałki zmiany biegów, więc zamówione nowe (3B0858137) oraz na zaś zamówiona podkładka pod tablicę rejestracyjną (8H0853419). ---- W między czasie kupiłem nowy wkład tylnej lewej lampy z ASO Wrocław, ponieważ często pojawiał się błąd tylnej żarówki i lampa potrafiła lekko zaparować. ---- Kupione na próbę nowe wycieraczki OXIMO ale założę dopiero po odebraniu auta od lakiernika, a termin mam na 21 maja ---- Spalił mi się jeden z dwóch ledów w prawej lampce oświetlenia tablicy, zapewne przez nieszczelność spowodowaną zerwanym gwintem śrubki lampki. Znalazłem w Łodzi całą listwę '8E0827574C 3FZ', która jest już plastikowa: Nową listwę rozebrałem do zera, wszystkie elementy i styki zostały wyczyszczone, a sparciała uszczelka usunięta i zamówiona nowa ("8E0827594" - 8zł w ASO), na którą czekam. Stara była aluminiowa, zaczynała się miejscami utleniać i urwała się jedna śruba podczas demontażu... Muszę zamowić też jedną nowa nakrętkę. Listwa również zostanie zamontowana po odebraniu auta od lakiernika, ponieważ lakierowana będzie też klapa (korozja we wnęce przy listwie oświetlenia rejestracji). Przełożone zostaną wtedy ori ledy, a w razie jak prawa lampka się spali dokupię nową lub założę żarówki ledowe prolumo do ori lampek, które zostaną z nowej listwy. ---- Przy okazji dłubania z listwą zdemontowałem niesprawny zamek klapy, do którego nie można było wlożyć całego kluczyka. Po rozruszaniu i płukaniu w różnych płynach udało się go włożyć i wyjąć wkładkę zamka. Zapadki, sprężynki i wszystkie elementy zostały dokładnie wyczyszczone i nasmarowane. Teraz zamek działa jak należy CDN...
luki19862121 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Profi robota [emoji106]Wysłane z Huawei mate 10 pro
kamil-vag Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Good Job Podoba mi się takie podejście. Dobrze, że te wszystkie rzeczy już za mną
Pawisco Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Kolejny przykład jak się powinno dbać o auto
chudy92 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2018 Na początku maja doszły zamówione nakrętki mocujące listwę oświetlenia rejestracji. Nie udało się niestety dostać uszczelki listwy, ponieważ wycofano ją z produkcji i dostepna jest tylko z cała nową listwą. Użyłem zamiast niej sznura butylowego, który służy m.in. do uszczelnień. Nie czekałem jednak aż spali się drugi led w prawej lampce i zamówiłem od razu nową z ASO Wrocław. Poskładana plastikowa listwa z ori ledami. 21 maja auto odstawione do lakiernika na naprawę: - błotnika przedniego lewego i dołu drzwi lewych przednich - błotnika przedniego prawego i dołu drzwi prawych przednich - odprysków na masce - zderzaka przedniego - zaprawkę na dachu - zderzaka tylnego - klapy Niestety przednich błotników nie było sensu naprawiać, bo rant od wewnątrz został lakiernikowi w palcach gdy mocniej za niego szarpnął. Zamówiłem nowe błotniki z InterCars, polecane na forum - BLIC z literką Q. Przy demontażu zderzaka tylnego rozsypał się jeden czunik parkowania, również zamówiony nowy BLIC z InterCars. Czujka najwidoczniej już była zmęczona życiem, bo czasem przy wrzuceniu wstecznego piszczało pomimo braku przeszkody z tyłu. Teraz parktronic działa idealnie, a wszystkie czujki zostały ponownie polakierowane. Fotki z dnia dostarczenia nowych błotników i czujnika: Auto odebrane 30 maja, a przy okazji polakierowane zostały listwy drzwi w czarny połysk pod obudowy lusterek: Wcześniej kupiona okładzina samoprzylepna i nowa listwa na miejscu: Mały detal, którego wg mnie brakowało przy czarnych listwach i lusterkach Tak auto prezentuje się obecnie, a więcej zdjęć będzie po korekcie lakieru i oklejeniu blendy zderzaka tylnego: Generalnie jestem zadowolony z prac lakierniczych, oprócz kilku detali, które z doświadczenia wiem, że zawsze się zdarzają: - nie zostały zdemontowane spryskiwacze reflektorów ze zderzaka, przez co w środku było pełno pyłu i nie chcą się same schować do końca - trzeba będzie się tym zająć, a na rancie wnęki na zaślepkę z bliska widać niedoszlifowaną starą warstwę. - urwany został przewód wtyczki modułu homelink - wymieniony pin na drugi i przewód polutowany - szyba kierowcy posiadała lekką mgiełkę bazy tak jak i czarne listwy progowe drzwi - usunięte zmywaczem W między czasie wymieniona została rura płynu chłodniczego "038121071S", w której przy ostatniej wymianie oleju pękło mocowanie i przez to osłona silnika hałasowała. Chwilę trzymało się na opasce ale później pękło dalej i przyszła pora na wymianę, koszt używki 30zł. 1
johnnythebest Opublikowano 19 Czerwca 2018 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Ile kosztowały Cię błotniki z IC? Może być priv. A są inne błotniki skoro piszesz, że mają literkę Q?
chudy92 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2018 39 minut temu, johnnythebest napisał: Ile kosztowały Cię błotniki z IC? Może być priv. A są inne błotniki skoro piszesz, że mają literkę Q? Żadna tajemnica, 146,32zł/sztuka po rabacie. Tak są inne, a te podobnież najlepszej jakości.
johnnythebest Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 20 godzin temu, chudy92 napisał: Żadna tajemnica, 146,32zł/sztuka po rabacie. Tak są inne, a te podobnież najlepszej jakości. Dzięki za info, muszę na dniach też zabrać się za błotniki ale muszę przygotować się na wszystko - czy czasem nie będę musiał kupić zamienników jak Ty - mam nadzieję, że nie ?
chudy92 Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) Na początku lipca audi odebrane z lekkiej korekty lakieru + swissvax concours, fotki po pierwszym myciu + QD PoorBoys Lakier na tyle niewdzięczny, że na pierwszy rzut oka efektu praktycznie nie widać, ale pod lampą da się już coś tam zauważyć Parę fotek z nowego aparatu i standardowo deszcz po myciu... Do tego: - Nowe emblematy S-line z Aliexpress - Zamontowany prezent gwiazdkowy od narzeczonej - Nowe pianki / uszczelki na nowe błotniki - Założone zostały wcześniej zakupione wycieraczki oximo Pod koniec lipca, przed urlopem, zauważyłem znów delikatnie zapoconą chłodniczkę oleju... Uszczelki wymieniane były w marcu i tym razem kupiłem od razu dwie nowe z ASO, koszt 20zł/szt. Szacunek dla chłopaków z warsztatu, za wymianę uszczelki od ręki i w ramach gwarancji. Jedyny koszt jaki poniosłem to zakup uszczelek + 1L oleju na dolewkę, ponieważ nie miałem resztek oleju z wymian przy sobie... W pierwszy dzień urlopu postanowiłem uzupełnić płyn do spryskiwaczy i prawie cały wyleciał... Na szczęście udało się szybko znaleźć miejsce wycieku pod lewym przednim nadkolem. Pękła rurka odpowietrzająca dolny zbiorniczek, pęknięcie było w połowie jej długości. Miałem podobną rurkę od spryskiwacza tylnej szyby z A3 8L więc wystarczyło tylko przełożyć końcówkę i uciąć odpowiednią długość. Wyczyszczone zostały również fotele skórzane oraz boczki, podłokietnik itd. Jak dla mnie najlepszy efekt matowej skóry jest po szarym mydle Wymieniona została uszczelka korka wlewu oleju, ponieważ korek często był jakby nasączony olejem. Teraz jest suchutki i nawet trochę ciężej się go dokręca. W tamtym roku walczyłem z zamkiem prawych przednich drzwi, który czasem nie pokazywał informacji o otwartych drzwiach jak i nie chciał się z automatu odryglować. Kupiłem nowy zamiennik lecz gniazdo miało za dużo pinów, zrobiłem adapter, który nie zdał egzaminu, a używanych zamków o tym nr praktycznie nie było na aukcjach i odpuściłem temat, lecz ostatnio z ciekawości sprawdziłem czy jest coś na allegro i ku zdziwieniu wysyp zamków 8E1837016C ! Kupiłem używaną sztukę ze stacji demontażu pojazdów, europejska wersja i działa elegancko do dziś Dokupiłem dwa komplety spinek do boczków drzwi, bo w przednim prawym brakowało pięciu, a reszta zostanie na zapas. Kiedyś zastanawiałem się dlaczego pod nadkolami przednimi jest lekka szpara i byłem święcie przekonany, że jest to wina dokładki Sline i trzeba będzie poszukać nadkoli do wersji Sline. Po ponad dwóch latach użytkowania auta spojrzałem na schematy i sprawa okazała się oczywista - brakuje spoilerów nadkoli. Zamówiłem nowe spoilery w ASO, koszt to niecałe 33zł/strona, a na allegro w podobnej cenie są używane sztuki. Do montażu potrzebnych było kilka kołków i klipów montażowych ale te zamówiłem z Romixa, są sporo tańsze. Kolejna sprawa, praktycznie od zakupu auta często pojawiający się błąd spalonej lewej postojówki przód i czasem też tył do kompletu... Co ciekawsze wystarczyło lekko klepnąć w lewy reflektor, żarówka się zaświeciła, a po wyłączeniu i włączeniu świateł błędu nie było. Zbierałem się po woli do zakupu drugiego modułu świateł lecz nie dawało mi spokoju dlaczego po lekkim wstrząsie zawsze zaświeciła. Oprawki postojówek wymieniałem już jakiś czas temu z H6W na W5W więc nie ma mowy o braku styku itp. Nie raz demontowałem reflektory i widziałem uszkodzone wtyczki (jakby ktoś podważał zatrzask i połamał). Wtyczka prawego reflektora była popękana, natomiast lewego nie miała zatrzasku przez co prawdopodobnie z czasem się poluzowała i stąd błąd... Zdecydowałem więc wymienić wtyczki na nowe. Lewa strona Prawa strona i niespodzianka w instalacji... Dolutowane jest ok 15cm ale póki wszystko działało wymieniłem wtyczkę i na spokojnie szukałem drugiej wiązki. Po zmianie wtyczek i poskładaniu wszystkiego sprawdziłem światła... Nie otwiera się prawa przesłona bixenon choć drogowe H7 działają. Najprawdopodobniej coś z połączeniem przesłony... Wetknięte i owinięte taśmą klejącą przewody zostały zakończone konektorami + koszulka termo. W niedługim czasie udało się znaleźć drugą wiązkę prawego reflektora (8E1971076B) w pełni sprawną i nielutowaną. Dla pewności sprawdziłem nr OEM wiązki, ponieważ występowały różne. Wymiana nie była skomplikowana, kwestia demontażu nadkola, schowka i listwy progowej aby dostać się do drugiego końca wiązki przy słupku A. Po zmianie wtyczek nastała cisza... lecz tylko na dwa tygodnie, nie wiem czy miało to w ogóle jakikolwiek wpływ, choć wymiana na pewno nie zaszkodziła. Zacząłem już szukać drugiego modułu MCE, bo prawdopodobnie on świruje... Przed zakupem sprawdziłem jeszcze połączenia przewodów do modułu MCE, który wiem, że był zmieniany z wersji Low na High. Według instrukcji na A4Klubie połączenie postojówek to dodatkowy przewód od lewego słupka A do MCE pod kierownicą. Sprawdziłem pin3 wychodzący z MCE jako zasilanie postojówki lewej przedniej i znalazłem taka sytuację. Przewód wychodzący z wtyczki długości kilku cm połączony prawdopodobnie z sygnałem do modułu DRL i owinięty na przewodzie zakończonym pinem. Na zdjęciu już ucięty przewód z pinem, przygotowywany do lutowania i zaizolowania, ale tak to mniej więcej wyglądało. Nastała cisza. Wyeliminowałem mojego prześladowcę, który dręczył mnie od ponad dwóch lat, prześladowcę czyli błąd spalonej przedniej postojówki Przy dłubaniu pod maską zauważyłem ruszająca się obudowę filtra powietrza. Winny był dość mocno zmęczony kołek, który został wymieniony na nowy z ASO. Wpadły również nowe kosmetyki do auta. Jestem zadowolony z efektu wszystkich i śmiało mogę polecić W gratisie dostałem bardzo fajny wosk na mokro, efekt po aplikacji jest rewelacyjny. Wpadł też minionek do odkurzania Wymieniona gumka przycisków kluczyka, zamówiłem dwie, ponieważ koszt wysyłki większy od gumki. I to za czym czekałem najdłużej (od czerwca) aby wrzucić tego aktuala: - Oklejony dyfuzor tylnego zderzaka folią w czarnym połysku Czekałem długo, ponieważ najbliższy zakład kazał poczekać 6tygodni od lakierowania. Jak przyszło co do czego to nie dadzą rady okleić tego elementu, bo mają do oklejenia całe auta i ciężko z czasem... Zadzwoniłem do 'Auto-Styl' z Sieradza, gdzie kiedyś przyciemniałem szyby w A3 ale właściciel na urlopie i kazał dzwonić we wrześniu. W końcu podjechałem do zakładu 'Kameleon' w Łodzi polecanego przez blacharza, który robił w maju A4 lecz zakład zamknięty. Dodzwonić się ciężko, umówić jeszcze ciężej, bo firma często pracuje na wyjazdach. Przyszedł wrzesień więc dzwonię do Sieradza, a właściciel też zaczął pracować na wyjazdach i kazał dzwonić w październiku. W październiku byłem przejazdem w Sieradzu i wjechałem do 'Auto-Styl' na wycenę i umówienie terminu oklejenia blendy. Termin niecałe 2 tygodnie, koszt 70zł... a tyle problemów Po trasie do Sieradza obmyty zderzak przed oklejeniem i fotki z prac Ostatnio coraz częściej zaczęła odzywać się pompa wspomagania i zazwyczaj podczas parkowania tyłem na samym sprzęgle, tak jakby miała ciężko na wolnych obrotach. Zastanawiałem się czy iść w nowy zamiennik, regenerować czy szukać używanej pompy... https://www.youtube.com/watch?v=G0BY1O4fUPg Społeczność facebookowa B6 Elite doradziła aby najpierw wymienić płyn wspomagania na oryginał G004 (po zakupie auta zalany był zielony Febi - 32tys km temu). Płyn został wymieniony w FanCarze gdzie chłopaki również obstawiali jego winę i kazali obserwować jak będzie, a w razie czego podjechać i układ zostanie przepłukany kilka razy. Objawy po wymianie na oryginalny płyn G004 ustały, choć jeszcze dwa razy coś lekko zapiszczało więc nadal będę obserwował zachowanie pompy i w razie czego pojadę na dokładne przepłukanie układu. Generalnie temat do obserwacji, bo równie dobrze może być to wina sprzęgła alternatora. Pod koniec października przygotowania do zimy, na początek zmiana kół na zimowe. Letnie koła po wstępnym opłukaniu myjką zostały potraktowane ADBL Vampire Liquid, który pięknie usunął pył z klocków. W trudno dostępnych miejscach pomógł ADBL Round Detailing Brush. W wolnej chwili powalczę jeszcze z pozostałym klejem po odważnikach, który trochę szpeci felgi. Na koniec profile opon wysmarowane Meguiar's Endurance Tire Gel i koła zapakowane na stojak Przed zimą chciałem nałożyć nowy wosk więc znów trzeba było odwiedzić Clinic4Car i przy okazji wpadło też coś do wnętrza. Pogoda sprzyjała ostatniego dnia października więc szkoda było tego nie wykorzystać choć przekonałem się, że do takich prac najlepszy jest czysty garaż. Na początek standardowo mycie na dwa wiadra szamponem Shiny Garage Strawberry i rękawicą Flexipads Merino, oczyszczenie lakieru Shiny Garage Pure Paint Cleaner i aplikacja SOFT99 Fusso Coat 12 months. Meguiar's Gold Class Trim Detailer na zewnętrznych elementach plastikowych i gumowych. Szyby jak zawsze umyte Shiny Garage Perfect Glass Cleaner + mikrofibra do szyb 40x40. Meguiar's Endurance Tire Gel na zimówkach nałożony za pomocą ADBL Aplikator One Shot Tire Pad. I tak auto jest w miare przygotowane do zimy Prace nad autem zakończyłem praktycznie przed zmrokiem więc nie było za bardzo widać efektu, ale następnego słonecznego dnia widać było blask lakieru A za kilka dni test wosku czyli deszcz, pojechałem 2km do sklepu i wszystko z auta spłynęło Poranna rosa na dachu Na koniec tej baśni... Rok temu wymieniany moduł podgrzewanej kierownicy... Powtórka z rozrywki czyli demontaż kierownicy, taśmy, miernik w ręce i znów wychodzi na walnięty moduł... Udało mi się znaleźć pasujący moduł za 80zł, lecz po jego zakupie sprzedawca zadzwonił z wiadomością, że niestety nie może go znaleźć i zwraca wpłatę... Zmieniłem kodowanie modułu kierownicy z 04242 na 04042 bez grzania kierownicy aby nie pokazywało błędu po włączeniu podgrzewania fotela kierowcy. Pojawił się za to błąd nieprawidłowego kodowania lecz Golem z A3-club.net podpowiedział aby wypiąć wtyczki od kierownicy z taśmy i błąd zniknął, ponieważ moduł nie wykrywa podłączonego grzania i czujnika temperatury. Postanowiłem, że odpuszczam temat szukania modułu i wymieniam kierownicę na 3-ramienną multifunkcje Sline z A4 B8 / A6 C6 / A5 do 2011r. Pierwsze zakupy motywujące do zmiany kierownicy: Moduł 8E0953549Q i taśma 4E0953541A pod multifunkcje, tempomat, sterowanie komputera pokładowego i sterowanie głosem. Nowa wtyczka pod taśmę AirBag z B7 Co do samej kierownicy szukałem dosyć długo, bo chciałem kupić używaną w jak najlepszym stanie co oczywiście graniczy z cudem. Postanowiłem więc kupić najtańszy komplet z poduszką i wiązką od jednego sprzedawcy i nie patrzeć na stan skóry tylko dać kierownicę do obszycia. Komplet który udało mi się znaleźć w fajnej cenie pochodzi z Audi A6 C6 2009r. Długo zastanawiałem się czy tylko obszyć kierownicę nową skórą... a może coś lekko ściąć, pogrubić bicepsy itd. Dlatego zaraz po jej otrzymaniu została ogołocona, spakowana i wysyłana do obszycia oraz lekkich modyfikacji. A pozostałe elementy eksponowały się na półce Tak to wyszło Montaż w aucie: zmiana wtyczki taśmy AirBag + wymiana modułu, taśmy AirBag i kodowanie Before / After Kierownica wizualnie wydaje się być mniejsza i mega wygodnie się ją trzyma, a satynowe obwódki multifunkcji wyróżniają się odbijając od siebie światło, czego mi brakowało w kierownicy z A4 B7. I również rok temu wymieniany lewy wkład lustra fotochrom... Nówka w ASO (4F0857535B) ok 1900,-... więc wolę co roku wymieniać na używkę za 200,- Poszukiwania trwają. Teraz mogę śmiało powiedzieć, że ogarnąłem wszystkie rzeczy, które mnie denerwowały w aucie lub wymagały doprowadzenia do ładu. Autem jeździ mi się teraz o wiele przyjemniej, gdy do niego wsiadam i ze spokojem przekręcam kluczyk w stacyjce nie zastanawiając się czy akurat dziś pojawi się pisk błędu żarówki na wyświetlaczu licznika, gdy drążek zmiany biegów nie rusza się w cały świat podczas przyspieszania lub gdy parkuję i nie muszę słuchać żadnych pisków z czujki parkowania, która żyje swoim życiem. Jedyne co mi pozostało to znalezienie lewego fotochromu i w końcu mogę się zająć tylko pielęgnacją lakieru, wnętrza, kół itd Teraz tylko lać, jeździć i pucować Edytowane 7 Listopada 2018 przez chudy92
kamil-vag Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Przebrnąłem przez cały post super podejście i robota ! To mówisz teraz śpisz spokojnie hehe ?
luki19862121 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Super! kiedy mój będzie taki ładny w sprawie fotochromu napisz do @jaguarolubił zawsze mieć blendy i szkła foto ale b7 bez ramki te ładniejsze Pozdrówki
Rekomendowane odpowiedzi