AstonMartines Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Witam szanownych forumowiczów. Jako iż silnik w moim autku "padł' (zatarły się wałki) zamierzam się z wymianą i tuteż moje pytanie. Czy można założyć silnik o innym kodzie tak żeby nie było za dużo przeróbek? Jeżeli tak to jakie kody będą pasowały do kodu BGB? Jest to SILNIK 2.0 TFSI. Dziękuję z góry za wskazówki i odpowiedzi.
arek_cccp Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Każdy z b7 pasuje p&p jeśli chodzi o sam słupek, przekładasz osprzęt czyli hpfp turbo wtryski i resztę gratów. Nawet z s3 8p/golf r słupek podejdzie ale nie jestem pewien czy P&P. Może będzie trzeba jakieś mocowanie dorobić. Wałki które się zatarły, w pompie oleju, rozrządu ? Rozwiń co tam się stało z tfsiakiem. Edytowane 19 Lipca 2016 przez arek_cccp
AstonMartines Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Opublikowano 19 Lipca 2016 Każdy z b7 pasuje p&p jeśli chodzi o sam słupek, przekładasz osprzęt czyli hpfp turbo wtryski i resztę gratów. Nawet z s3 8p/golf r słupek podejdzie ale nie jestem pewien czy P&P. Może będzie trzeba jakieś mocowanie dorobić. Dzięki wielkie za odpowiedź. Pocieszyłeś mnie trochę bo ciężko mi znaleść BGB a reszty jest pod dostakiem Wałki które się zatarły, w pompie oleju, rozrządu ? Zatarły się wałki rozrządu. Najlepsze jest to że zatarły się drugi raz więc najwyraźniej samo czyszczenie smoka i pompy oleju za dużo nie dało. No chyba że popszedni właściciel baaaardzo mocno to zaniedbywał. Jak robiłem ten silnik przy pierwszym zatarciu to po rozebraniu miski na jej obrzeżach był bardzo mocno łuszczący się nagar. Smok, a może raczej jego siatka, pompy olejowej był tak zatkany że świecąc z drugiej strony dość mocną latarką światło przebijało w znikomej ilości. Wszystko zostało bardzo dokładnie wyczyszczone i poskładane. Jak widać na załączonym obrazku... trzeba było pompę olejową zmienić Puki co auto zostawiam na placu do odwołania. Znalazłem A6 C6 2.8 w ładnym stanie Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrowienia
jarek920 Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 Wałki się zatarły bo pompa była dupna częsty problem w tych silnikach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się