Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów - notlauf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w innym wątku walczę z dziwnymi dziekami w aucie (http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_niepokojacy_dzwiek-t17053.180.html), niechcąć tam zaśmiecać wątku towrzę nowy.

Do dziwnych dzwięków doszedł problem przeładowania, N75 zmienione na nówkę, kierownice niby chodzą sądząc po ruchu sztangi od zaworu regulujacego, łapię notlaufa za każdym razem, co może być grane, to moje logi:

KANAŁ 11

Engine speed/Spec. intake press./Actual intake press.

882 1050.6 1146.6

882 1050.6 1146.6

882 1050.6 1146.6

882 1050.6 1146.6

861 1081.2 1181.7

1302 1275 1310.4

1239 1254.6 1567.8

1260 1417.8 1509.3

1344 1264.8 1661.4

1449 1377 1485.9

1554 1550.4 1661.4

1722 1846.2 1953.9

1911 2050.2 2421.9

2100 2111.4 2819.7

2331 2325.6 2983.5

2562 2346 2983.5

2793 2346 2983.5

3024 2346 2983.5

3234 2346 2983.5

3423 2346 2983.5

3612 2346 2983.5

3528 1060.8 2983.5

tu już notlauf

Proszę o jakieś pomysły

Opublikowano

Zrób pełne logi z wszystkimi grupami. Statyczne + BS. Dynamiczne w miare mozliwosci. Po tym co widać tutaj IMO wyciągaj turbo i czyść kierownice, bo stoją dęba. Póki nie jest jeszcze za późno.

Opublikowano

wklej caly log [wraz z wysterowaniem N75] ...

choc chyba bez wywalenia na stól sie nie obejdzie

Opublikowano

choc chyba bez wywalenia na stól sie nie obejdzie

Moja szklana kula mówi mi podobnie :wink4:

Opublikowano

Witam,

jak tylko zrobie całe logi to wrzucę, ale chyba tak czy siak umawiam sie z magikiem od turbin, czy ktos zna godnego polecenia w okolicach lublina.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

jak tylko zrobie całe logi to wrzucę, ale chyba tak czy siak umawiam sie z magikiem od turbin, czy ktos zna godnego polecenia w okolicach lublina.

Pozdrawiam

dynamiczne juz bym odpuscil bo to troszke ryzyko ....

Opublikowano

umawiam sie z magikiem od turbin,

bardzo słusznie. Jak najszybciej i bez zbednej jazdy fura do tego czasu. Potem pochwal sie efektem.

Opublikowano

No to sie chwale, panowie z ream-poland posprawdzali poruszali, pomierzyli, powozili się wstawiajac w palnik i jest już ok. :gwizdanie:

Ale powiedzieli że i tak za jakiś czas znów do nich przyjadę i jeżeli bedzie sie znowu działo to trzebaby poczyscic i ewentulanie zmienić kierownice z łopatkami.

Dzieki za pomoc.

Opublikowano

bedzie niedlugo znowu problem ....

p.s zrob kontrolnie logi z 010 to sie zobaczy co tam jest zrobione ... :naughty:

Opublikowano

Oczywiscie poruszali sztanga i przegonili furacza. Gdzie są tacy fachowcy? :wallbash:

Moglismy Ci to od razu doradzic i bez ich pomocy bys sobie poradzil, ale chyba lepiej od razu zrobic dobrze niz doraznie pomóc.

p.s zrob kontrolnie logi z 010 to sie zobaczy co tam jest zrobione ... :naughty:

Ja też chetnie zobacze 011 ponownie na ile udalo sie udrożnić sztangę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...