kgluch Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Witam w innym wątku walczę z dziwnymi dziekami w aucie (http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_niepokojacy_dzwiek-t17053.180.html), niechcąć tam zaśmiecać wątku towrzę nowy. Do dziwnych dzwięków doszedł problem przeładowania, N75 zmienione na nówkę, kierownice niby chodzą sądząc po ruchu sztangi od zaworu regulujacego, łapię notlaufa za każdym razem, co może być grane, to moje logi: KANAŁ 11 Engine speed/Spec. intake press./Actual intake press. 882 1050.6 1146.6 882 1050.6 1146.6 882 1050.6 1146.6 882 1050.6 1146.6 861 1081.2 1181.7 1302 1275 1310.4 1239 1254.6 1567.8 1260 1417.8 1509.3 1344 1264.8 1661.4 1449 1377 1485.9 1554 1550.4 1661.4 1722 1846.2 1953.9 1911 2050.2 2421.9 2100 2111.4 2819.7 2331 2325.6 2983.5 2562 2346 2983.5 2793 2346 2983.5 3024 2346 2983.5 3234 2346 2983.5 3423 2346 2983.5 3612 2346 2983.5 3528 1060.8 2983.5 tu już notlauf Proszę o jakieś pomysły
letallec Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zrób pełne logi z wszystkimi grupami. Statyczne + BS. Dynamiczne w miare mozliwosci. Po tym co widać tutaj IMO wyciągaj turbo i czyść kierownice, bo stoją dęba. Póki nie jest jeszcze za późno.
spanky Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 wklej caly log [wraz z wysterowaniem N75] ... choc chyba bez wywalenia na stól sie nie obejdzie
lukaszr Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 choc chyba bez wywalenia na stól sie nie obejdzie Moja szklana kula mówi mi podobnie
kgluch Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2008 Witam, jak tylko zrobie całe logi to wrzucę, ale chyba tak czy siak umawiam sie z magikiem od turbin, czy ktos zna godnego polecenia w okolicach lublina. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Witam, jak tylko zrobie całe logi to wrzucę, ale chyba tak czy siak umawiam sie z magikiem od turbin, czy ktos zna godnego polecenia w okolicach lublina. Pozdrawiam dynamiczne juz bym odpuscil bo to troszke ryzyko ....
letallec Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 umawiam sie z magikiem od turbin, bardzo słusznie. Jak najszybciej i bez zbednej jazdy fura do tego czasu. Potem pochwal sie efektem.
kgluch Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2008 No to sie chwale, panowie z ream-poland posprawdzali poruszali, pomierzyli, powozili się wstawiajac w palnik i jest już ok. :gwizdanie: Ale powiedzieli że i tak za jakiś czas znów do nich przyjadę i jeżeli bedzie sie znowu działo to trzebaby poczyscic i ewentulanie zmienić kierownice z łopatkami. Dzieki za pomoc.
spanky Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 bedzie niedlugo znowu problem .... p.s zrob kontrolnie logi z 010 to sie zobaczy co tam jest zrobione ...
letallec Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Oczywiscie poruszali sztanga i przegonili furacza. Gdzie są tacy fachowcy? Moglismy Ci to od razu doradzic i bez ich pomocy bys sobie poradzil, ale chyba lepiej od razu zrobic dobrze niz doraznie pomóc. p.s zrob kontrolnie logi z 010 to sie zobaczy co tam jest zrobione ... Ja też chetnie zobacze 011 ponownie na ile udalo sie udrożnić sztangę.
kgluch Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2008 witam, wroce z delegacji to zagloguje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się