grippen Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) Witam panowie. Mam nadzieje że wspólnie dojdziemy do rozwiązania tematu. Opisze od początku co się działo, Miałem wcześniej pompę standard vp-37 taka jak montowana jest w 1Z 90KM tzw 10. Miałem problemy chodziło wszystko bez problemu kąt wtrysku ok dawka ok wszystko było ok. Ale czasem wyskakiwał błąd 00550 i nie dało rady silnika odpalić. Doszedłem do wniosku że pewnie pompa pada i czas na wymianę. Zdecydowałem się na zakup pompy tzw 11. Wszystko było ok przez 1,5 miesiąca. Wczoraj pod centrum słucham radyjka i zauważam że miga kontrolka od świec żarowych myślę no pięknie chce odpalić samochód i klapa nie zapali podłączam kompa i co patrze ten sam błąd 00550. Według mnie mało prawdopodobne żeby pompa była walnięta kupiona od gościa z forum za 800zł. Pomóżcie co jeszcze może być komputer na podszybiu walnięty czy wtrysk sterujący ?? nadmienię że na 5 biegu przy 1800 obr trochę szarpie szarpanie ustępuje przy 2000 obr. Pomocy może wymiana komputera pomoże. Wszystkie parametry ok kąt wtrysku itp wczoraj odkręciłem podszybie wyjołem kompa odłączyłem wtyczkę i wtyczki przy pompie i podłączyłem z powrotem skasowałem błąd i odpalił bez problemu. Teraz jak bym kupował komputer to moge kupić 16 bit co sie z tym wiąże bo wtyczka chyba od kompa jest inna Edytowane 24 Lipca 2016 przez grippen
ciahciah Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 po zmianie na pompe 11 przy 1800obr minimlanie szarpanie nie jest niczym dziwnym, bez dogrania softu pod wydajniejszą pompe ma prawo to występować, po prsotu nastawnik pracuje na krawędzi i jest za duży skok miedzy dawką zero a najmniejsza możliwą i wariuje, można się też czepić źle wyregulowanych wtrysków i nie równej mocy na cylindrach pompa jest ok, ustarka elektryczna, po rozpinaj wtyczki przy silniku i popsikaj sprajek kontakt do styków, obejrzyj wszystkie kable pod maską czy któyś nie jest przetarty/uszkodzony, dokłandnie przyjżyj się czujnikowi wału i jego kablowi i wtyczce bo jeżeli cokolwiek w nim nie styka auto odrazu gaśnie, jak to będzie ok wymień ecu np. na 028 906 021 GM bo może w ecu masz zimne luty i głupieje, 021 BD lub FL też może być ale ten piewszy jest nowszy, loga 004bs zrobi jak nalezy, w starych ecu nie zasze wywala błąd lub wywali nie ten co trzeba, w najbardziej podobnym tylko pięcio cylindrowym silniku do twojego np. w A6 2.5tdi AAT 115km ecu 8bit pomimo urwanego kabla do n108 błedu ecu nie wywala..
grippen Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) ok porospinam wszystkie kable a ten czujnik wału gdzie jest w 1z tdi Edytowane 26 Lipca 2016 przez grippen
street_soldier Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Nie wiem jak w dieslu. U mnie w okolicach filtra oleju
ciahciah Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 przy wtrysku sterującym masz dwie wtyczki, jedna od wtrysku sterującego a druga własnie od czujnika wału i idąc po kablu w dół znajdziesz czujnik wału
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się