Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zawieszenie 1BA a Felgi 18


STTRacings

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć ponieważ troche się pośpieszyłem z mojej niewiedzy przy moim zawieszenie 1BA kupiłem felgi 18 i nie wyglada to dobrze

więc odpuściłem zakładanie 18.

Teraz do was pytanie co mam zrobić żeby to miało ręce i nogi w stopniu minimalnym przy 18

Czy w gre wchodzi wymiana samych sprężyn czy całego zawieszenia na BE czy co?

Nie chce mega gleby chce żeby tylko weszły 18 i wyglądało to OK i nic nie obcierało przy maksymalnym dociążeniu itp.

Mam teraz Felgi ori z oponami 205x55 i tutaj 17 raczej nic nie zmienia w wygladzie?.

z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Przeszukaj forum, podobnych wątków było wiele.

Żeby taki setup miał ręce i nogi to przynajmniej wymień sprężyny na obniżające 20 lub 30 mm (np. progresywne)

Możesz pokusić się o oryginalne np. używane zawieszenie sportowe audi 1BE (-20 mm + amortyzator komfort) lub 1BV (-20 mm + amortyzator sztywniejszy)

Pamiętaj o doborze odpowiednich klas wagowych dla wersji silnika i napędu.

Niestety nie napisałeś na jaki rozmiar opon planujesz włożyć 18" no i jaką masz szerokość i ET tych 18" dlatego nie odpowiemy czy będzie przycierać.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przypadku moich to 18 ET34 8,5J (bez opon) dlatego i tak bede zmieniał na inne 18 bo już na start przesadziłem z szerokością

dlatego planowałbym

opony 225x40, a ET max żeby było na równi lub troche się chowało w nadkole

EDIT:

ostatecznie jak wyglada sprawa gdy bym założył 17 ? z oponami 235x45?

Edytowane przez STTRacings
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 17 w tym rozmiarze i ET35 będzie git malina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 17 w tym rozmiarze i ET35 będzie git malina.

masz na myśli bez zmiany juz zawieszenia tak? tylko same 17 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz u siebie 1ba i założysz 17 cali, te będzie wysoko stał...

wahlujac wielkością Koła nie zmienisz efektu kozy.

zostaw już te 18 (tylko sprawdź czy szer i et będą ok) a zmień sprężyny na eibacha. Potem z czasem jak wykonczysz ori amory założysz amorki o krótszym skoku i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety 18 nie zostawie bo i tak wystają po za karoserie, ale patrząc na to wszystko i jakie mamy drogi to nie wiem czy nie zmienie na 17 i będę myslał co dalej...tak samo na komforcie mi też zależy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakie w końcu masz parametry tych felg ? Napisałeś wcześniej: 18 ET34 8,5J, takie felgi w życiu nie będą wystawały.

Moja rada. Dokup opony 225/40 lub 235/40 i zakładaj te 18", tylko wcześniej zmień sprężyny na Eibach ProKit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakie w końcu masz parametry tych felg ? Napisałeś wcześniej: 18 ET34 8,5J, takie felgi w życiu nie będą wystawały.

Moja rada. Dokup opony 225/40 lub 235/40 i zakładaj te 18", tylko wcześniej zmień sprężyny na Eibach ProKit.

tak jest jak napisałem

13838063_1138737176198060_570476343_o.jp

Edytowane przez STTRacings
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jak na amortyzatory 1BA włożę eibahy pro kit nie będzie jakiegoś problemu? Odbijania?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jak na amortyzatory 1BA włożę eibahy pro kit nie będzie jakiegoś problemu? Odbijania?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

:szukaj:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281744-zawieszenie-1ba-i-30-eibach-pro-kit/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem poszukaj na forum kto chce sprzedać zawieszenie (amortyzatory i sprężyny) 1BE w bdb stanie (czerwone) i wymień całość. Ja tak zrobiłem przy poprzedniej B6 - óstce (ten sam model co Twój), koszt z wymianą to około 900 złotych dwa lata temu. Jazda uległa gigantycznej zmianie również na laczkach 18 calowych. Zawieszenie 1BV moim zdaniem jest już za bardzo sztywne i ciut za niskie jak na wojaże po mieście. Niech Cie nie zdziwi efekt, ponieważ przód bedzie mieć ciut większy jednakże zauważalny prześwit pomiedzy oponą a nadkolem niz tył.

A i jeszcze jedna uwaga kupując zawieche zwróc uwagę czy pochodzi ona od ośki czy też od Quattro.

Polecam sprawdzony sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...