Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów AVF


Radex121

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie czuje jak coś mi dusi auto przy ruszaniu jak i podczas jazdy przyspiesza ale bez "lekkości" tylko tak jak by w aucie siedziały 4 słonie

Statyczne

000- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

001- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

003- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs <----Tutaj statyczny jest na samym dole nie wiem czemu sie on nałożył na ten sam plik....

004- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

013- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

018- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

023- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

013,023,004- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

Dynamiczne

000- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

001- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

003- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

004- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

008- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

010- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

011- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

Zapomniałem dodać auto jest po programie 160km

Edytowane przez Radex121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo przeładowuje jak na serie i to ostro a tu jest 30 km więcej niech się znawcy wypowiedzą :)

pompki w wzorowym stanie kąt synchronizacji do delikatnej korekty może i nie konieczni.

Edytowane przez wektor2121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo dziwnie pompuje, sprawdź podciśnienia, gruchę, sztangę, króciec na tandem pompie nie luźny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak wężyki wymieniłem wszystkie niektóre były popękane przy początkach ale poprawy nie ma króciec był luźny to go zakleiłem ale z tego co czytałem to niektórym to pomaga a innym nie.

Sprawdzę gruchę jak sztanga chodzi da rade to zrobić zwykłą strzykawką ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności to wgraj seryjny program i zrób ponownie logi dynamiczne.

Bo soft który masz obecnie wgrany jest marnej jakości. Gdzie go robiłeś?

Turbo jest źle wysterowane, limitery źle ustawione.

EOI z dołu masz ustawione na koło 11 stopni więc nie ma się co dziwić że turbo przeładowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdT tuning we Wrocławiu poleciało mi ten zakład paru chłopaków z forum.

Auto przed softem miało robione logi i też było tam widać lekkie przeladowaniem dodam że przed jak i po sofcie nie widzę różnicy przed było tak samo jak teraz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz przeładowanie masz bardzo duże koło 2300obr wychodzi po za zakres MAP sensora.

Auto przed softem miało robione logi i też było tam widać lekkie przeladowaniem dodam że przed jak i po sofcie nie widzę różnicy przed było tak samo jak teraz..

Jak na seryjnym sofcie miałeś przeładowani to w pierwszej kolejności powinno zostać to naprawione a dopiero potem wykonany chiptuning. Edytowane przez Jarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chip był zrobiony ponieważ myślałem że to pomoże rozwiązać problem......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chip był zrobiony ponieważ myślałem że to pomoże rozwiązać problem......

Tuner Ci tak powiedział?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety tak jest jak się człowiek nie zna. A teraz na poważnie gdzie mogę szukać problemu z tym przeladowaniem? I czy to od tego mam takie uczucie że auto jest ociężałe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.


Po wgraniu seria takie logi uczucie " cięszkości " pozostało ale jest lepiej

Dynamiczny:
Na dodatek teraz na serii przy ruszaniu ciężko się rusza na pół sprzęgle jak za szybko puszcze sprzęgło to potrafi się przydusić.... od czego może być to spowodowane ????
Jakie logi jeszcze dorobić ?
I dlaczego teraz w tabelce u góry pokazuje mi ze komputer chce wartości 2000-2150 a nie 2200-2400 ????? czy to jest nie ważne ?
Edytowane przez Radex121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

Po wgraniu seria takie logi uczucie " cięszkości " pozostało ale jest lepiej

Dynamiczny:

Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_4h9rtHr.html

Na dodatek teraz na serii przy ruszaniu ciężko się rusza na pół sprzęgle jak za szybko puszcze sprzęgło to potrafi się przydusić.... od czego może być to spowodowane ????

Jakie logi jeszcze dorobić ?

I dlaczego teraz w tabelce u góry pokazuje mi ze komputer chce wartości 2000-2150 a nie 2200-2400 ????? czy to jest nie ważne ?

To nie sa logi serii , tam jest juz jakis program wgrany .

Przeplywomierz tnie dawke.

Edytowane przez spanky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kur.... myślałem ze ten nowy sterownik ma serie...............................................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...