Marcin1988 1 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Witam mam pytanko jakie powinno być ładowanie alternatora pod pełnym obciążeniem. Światła mijania i drogowe dmuchawa max ogrzewanie tylnej szyby przeciwmgielna i awaryjne. U mnie jest 12.3 pod pełnym obciążeniem a bez niczego 14.0. Silnik ADP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Nie mniej niż 13,8v pod obciążeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 może być regulator napięcia do wymiany. nie powinno spadać poniżej 14V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1988 1 Opublikowano 24 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 dzięki panowie za info tak też myślałem ale chciałem się upewnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) jak masz możliwość to sprawdź jakie masz ładowanie w zapalniczce w aucie oraz vagiem bo może alternator jest ok tylko na klemie albo przewodach nie ma dobrego przejścia Edytowane 24 Lipca 2016 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1988 1 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 właśnie sprawdzałem vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 to zdecydowanie za mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2107 0 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Czasem przeczyszczenie klem pomaga W ostateczności jeżeli wszytko oki to regulator.U mnie przy takim obciażeniu jak u ciebie spada do do13-7 - 13-9 na wolnych obrotach ale jak włacze wzmacniacz z radiem i pierdolnie basem do spadnie do 13.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1988 1 Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 jak akumulator ma zwarcie to też ładowanie będzie głupieć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2107 0 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 akumulator który będzie miał zwarcie może uszkodzić regulator napięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1988 1 Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 właśnie teraz po regeneracji altka i włożeniu go do auta sa te same objawy skoki wartosci ładowania tak wiec podmieniłem drugi akumulator i objawy ustały to pewnie wina obecnego akumulatora ma zapewne zwarcie ktoś może wie jak jest połączony alternator z akumulatorem bezpośrednio przewodem czy coś jest po drodze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się