Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozłącza sprężarkę klimatyzacji w A6 C5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Miernika częstotliwości nie mam. Sprawdzę jeszcze dzisiaj czy nie wysypało się kodowanie. Dane z czujnika ciśnie są podawane lecz nie sprawdziłem na włączonej sprężarce.W stanie spoczynku vag pokazuje bodajże 5.6bar nie jestem pewien czy 6 czy jakas inna liczba ale na pewno ponad 5bar. Czytałem w necie ze sterownik poliftowy w przedlifcie działa tak jak należy poza włączaniem sprężarki bo inne sterowanie a jak bym na próbę podłączył sterownik z przedlifta w którym jest zwykła sprężarka na sprzęgiełku elektromagnetycznym ?

Edytowane przez Bartollo
Opublikowano

To sprawdź jeszcze jak to wygląda podczas "pracy".

Opublikowano (edytowane)

Kodowanie znów bylo 00103 zmaniłem na 00003 i juz się nie zmieniło. I o dziwo sprężarka chodzi jak się należy tzn na auto śmiga przy econ sprężarka się wyłącza. Takze chyba działa ;) przy spoczynku ciśnienie 4.9bara po włączeniu auto 15.2 lekko faluje. Przy 16.2 wentylator chodzi na drugim biegu. Ciśnienia spada wentylator zwalnia. Wydaje mi się ze jest git :D a i jedyny problem to syczenie podczas pracy klimatyzacji słyszane wewnątrz. Musze podjechac jeszcze raz na sprawdzenie ilości czynnika objaw jak by bylo mało,ale chłodzi dobrze.

Edytowane przez Bartollo
Opublikowano

Czyli nie przyjął kodowania prawdopodobnie :D Uff...

Teraz musisz ogarnąć jakoś porządnie ten przekaźnik (jakieś porządne gniazdko do niego) i go dobrze zaizolować.

Syczenie - mała ilość czynnika raczej chyba, że jest tylko przez chwilę. U mnie jak jest na zewnątrz w okolicach 27-28 i więcej słychać lekki szum (nie jest to wentylator) nawet gdy temperatura wewnątrz już jest niska. Gorące powietrze z zewnątrz będzie powodowało wrzenie czynnika. Ale lepiej to sprawdzić.

Ciśnienia przy pracy wydają się ok. Natomiast po 4.9 bara obstawiam, że było na zewnątrz około 16 stopni. To raczej zimno. Więc raczej masz mało czynnika ;)

Opublikowano

Tez jestem zadowolony :) syczenie mam podobne podczas pracy sprężarki tak jak po zgaszeniu rozprężą sie czynnik, podeślij nr konta na priv to podesle jakiś hajsik na dobrą flaszeczkę za podjęci i pomoc w temacie :) dokladnie przy pomiarach na zewnątrz bylo 17.5*C :) a powiedz mi jeszcze jak sprawdzić czy sprężarka nie włączy sie przy pustym układzie ?

Opublikowano

Odłącz wtyczkę z czujnika ciśnienia G65 (czujnik jest na skraplaczu przy lewej albo prawej lampie - nie pamiętam dokładnie).

PS: Wypij za moje zdrowie :D

Opublikowano

Ten 4ro pinowy ? Zostanie ogarnac jeszcze kable od stołków i będzie git :)

Opublikowano

Taki: https://www.ecstuning.com/b-acm-parts/a-c-pressure-safety-switch/3r0959126~acm/

albo taki: https://www.ecstuning.com/b-mahle_behr-parts/a-c-pressure-safety-switch/8d0959482b~ber/

Przy czym raczej powinien być u Ciebie ten pierwszy.

Co do ogrzewania foteli opis kolorów wraz z grubościami przewodów wrzucę może jeszcze dziś ;)

Napisz mi tylko jakie masz wyposażenie w aucie:

- grzanie szyby

- grzanie foteli (które)

- solar

Opublikowano (edytowane)

Grzana tylna szyba plus 2 przednie stołki. Nic więcej nie ma :) byłby wdzięczny za rozpiskę :)

Edytowane przez Bartollo
Opublikowano

Poniżej opis pinoutu dla grzania foteli przednich i kanapy tylnej. Schemat wrzucę później.

 

Opis elementów

  • 44 MASA słupek A
  • 96 MASA wiązka podgrzewania
  • 199 MASA wiązka deski rozdz.
  • 213 MASA wiązka deski rozdz.
  • A19 podswietlenie (58s) wiązka deski rozdz.
  • A2 12V wiązka deski rozdz.
  • A20 połączenie 15a wiązka deski rozdz.
  • A32 12V (30) wiązka deski rozdz.
  • A78 połączenie 30a przez S244 wiązka deski rozdz.
  • E128 przełącznik z regulatorem f.kanapy.lewy
  • E129 przełącznik z regulatorem f.kanapy.prawy
  • E77 regulator f.kanapy.lewy
  • E78 regulator f.kanapy.prawy
  • E94 regulator f.kier.
  • E95 regulator f.pas.
  • G59 czujnik f.kier
  • G60 czujnik f.pas
  • G94 czujnik f.kanapy.lewy
  • G95 czujnik f.kanapy.prawy
  • J218 moduł komf.
  • S244 bezpiecznik 44
  • S5 bezpiecznik
  • T17c wtyczka słupek A zielony
  • T2ad wtyczka pod f.kanapy.lewym czarny
  • T2ae wtyczka pod f.kanapy.prawym czarny
  • T2af wtyczka pod f.kier czarny
  • T2ag wtyczka pod f.pas czarny
  • T32 wtyczka pod deską rozdziel
  • T4f wtyczka pod f.kanapy.lewym czarny
  • T4g wtyczka pod f.kanapy.prawym czarny
  • T6s wtyczka pod f.kier zielony
  • T6t wtyczka pod f.pas zielony
  • Z10 mata f.kanapy.lewy
  • Z11 mata f.kanapy.lewy.oparcie
  • Z12 mata f.kanapy.prawy
  • Z13 mata f.kanapy.prawy.oparcie
  • Z31 mata f.kier
  • Z32 mata f.kier - oparcie
  • Z33 mata f.pas
  • Z34 mata f.pas - oparcie
  • Z6 mata f.kier
  • Z7 mata f.kier - oparcie
  • Z8 mata f.pas
  • Z9 mata f.pas - oparcie

 

Opis połączeń do poszczególnych regulatorów (numer pinu w regulatorze / kolor przewodu / grubość przewodu / przeznaczenie lub cel):

Dla E94 - strona kierowcy

  • 1 S244 ro/ws 2.5 stałe 12V
  • 2 Z6 sw/ge 1.5 T17c/15 zasilanie maty
  • Z7 sw/ge 1.5 T2af/1 zasilanie maty od maty Z6
  • Z31 sw/ge 1.5 T17c/15 zasilanie maty
  • Z32 sw/ge 1.5 zasilanie maty od maty Z31
  • 3 G59 sw/ws 0.5 T17c/4 czujnik
  • 4 pusty
  • 5 J218 gn/bl 0.35 T32/20 podwietlenie
  • 6 S5 sw/ro 1 zasilanie po stacyjce
  • 7 (96) br 0.5 T17c/3 masa
  • Dla E95 - strona pasażera
  • 1 S244 ro/ws 2.5 stałe 12V
  • 2 Z8 bl/ge 1.5 T17c/16 zasilanie maty
  • Z33 bl/ge 1.5 zasilanie maty
  • Z9 bl/ge 1.5 T2ag/1 zasilanie maty od maty Z8
  • Z34 bl/ge 1.5 zasilanie maty od maty Z33
  • 3 G60 bl/ws 0.5 T17c/5 czujnik
  • 4 pusty
  • 5 J218 gn/bl 0.35 T32/20 podwietlenie
  • 6 S5 sw/ro 1 zasilanie po stacyjce
  • 7 (96) br 0.5 T17c/3 masa
  • Dla E128 - tylna kanapa, lewa
  • 1 S244 ro/ws 2.5 stałe 12V
  • 2 E77 sw/ge 1 T4f/4 przełącznik siedziska do maty Z10 i Z11 szeregowo
  • 3 G94 sw/ws 0.5 T4f/2 czujnik
  • 4 pusty
  • 5 J218 gr/bl 0.35 T17c/1 podwietlenie
  • 6 S5 sw/ro 0.5 zasilanie po stacyjce
  • 7 (96) br 0.5 T17c/3 masa
  • Dla E129 - tylna kanapa, prawa
  • 1 S244 ro/ws 2.5 stałe 12V
  • 2 E78 sw/ge 1 T4f/4 przełącznik siedziska do maty Z12 i Z13 szeregowo
  • 3 G95 sw/ws 0.5 T4f/2 czujnik
  • 4 pusty
  • 5 J218 gr/bl 0.35 T17c/1 podwietlenie
  • 6 S5 sw/ro 0.5 zasilanie po stacyjce
  • 7 (96) br 0.5 T17c/3 masa

 

Jeszcze na koniec opisy kolorów:

  • ws - biały
  • sw - czarny
  • ro - czerwony
  • rt - czerwony
  • br - brązowy
  • gn - zielony
  • bl - niebieski
  • gr - szary
  • li - fiolet
  • vi - fiolet
  • ge - żółty
  • or - pomarańczowy
  • rs - różowy
Opublikowano

Dzieki wielkie :)

Opublikowano

trzeba mu było schematy wrzucić ;)

Opublikowano

Jeszcze tylko musze kostki skołować przedni panel klimatronika z pokrętkami i będę działał :) a tak BTW skąd wziąć sprawdzoną ELSE ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...