Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Potrzebna pomoc ze stagiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć. Potrzebuję kogoś kto jest w stanie mi wyregulowac gaz w a4 b5 1.8T APU mapa na okolice 180 koni i 280 niuta
Reduktor ac czerwony wtryski barracuda 130.potrzebuje kogoś w promieniu do 250 kilometrów od Piły (wielkopolska) żeby mi to zgrał ponieważ auto nie chce jechać tak jak powinno a na okolicznych gaziarzy nie mam już siły.

Pomóżcie proszę.


Nikt nic ?

Edytowane przez booolek
Opublikowano

Jedź do autoryzowanego serwisu STAG, najbliższy masz w Szczecinku. No i 1sze pytanie czy na BP znaczna różnica bo może wcale nie wina LPG.

No chyba że auto nie jedzie od początku tak jak powinno bo ktoś założył LPG po taniości a Ty już taki odkupiłeś.

Opublikowano

Na Pb kapcie rwie.

A na lpg totalna klapa.gaz zakładałem w Pile jak miałem jeszcze silnik bez turbiny i wszystko chulalo aż miło. Później zmieniłem motor na 1.8T to pojechałem do tego samego gazownika żeby to ogarnął. No to zmienił reduktor ac na czerwony wtryski ac zstąpił baraccudami 130 zmienił przewód z 6 na 8 mm oraz elektrozawory jakieś i filtr.auto jedzie ale 3k jurorów o juz szarpie jak wciśnie gaz do dechy powiedzmy na 2 biegu to od 3k obrotów jakby go ktoś za gardło trzymał tak się dusi i szarpie.czy to może być wina wtryskow Pb że Mogą zapetlac i jest problem przez to na LPG?

Dzwoniłem tam to człowiek mówił że mój sterownik gofast nie ma w sobie wtryskow barracuda i juz jest problem żeby to jeździło.

Opublikowano

Zmień gazownika.W Stagu jako Barracude wybierasz Hane i już.Sa takie możliwości:spartolił montaż,strojenie a najpewniej to i to.Stroił wogóle to auto na drodze czy tylko autokalibrację zrobił?

Opublikowano

Na drodze coś próbował ale nie nie przynosiło TO efektu.

Opublikowano

masz program (Chip) w tym 1.8t ?

Opublikowano

W pierwszym poście napisałem 1.8T APU a one chyba nie wychodziły na okolice 180 koni i 280 niuta?! Więc tak mam softa trochę podkreconego.

Opublikowano

Opcje sa 2 .

1. Regulacja

2. Petla wtryski PB

Opublikowano (edytowane)

Wcześniej juz mi ktoś pisał żeby zmienił wtryski pb na bexy chociaż żeby zniweliwać pętlenie poniewaz to może być problem.ale ogolnie moje pytanie.jesli zmienie wtryski pb na te bex bo to nie problem, to żeby to wyregulować dobrze trzeba zmienic sterownik lpg czy moj sterownik go fast ogarnie wtryski baraccudy ?

Wtryski pb wymienione i zrobiona korekta takze na benie jest ok i odziwo nawet na gazie jezdzi duzo lepiej bez praktycznie zadnej ingerencji w kalibracje czy cos ,ale i tak podjade do szczecinka do tego serwisu.

edit

Byłem w szczecinku ,to w sumie za duzo nie zrobił,prócz tego że kazał wyienic sterownik gofast na nowszy bo ten to mówił że tylko raz miał na próby i nigdy go nikomu nie założył taka lipa niby.jeste umówiony że zostawie mu auto na cały dzien takze zobaczymy co i jak.

zrobie zrzut ekranu jak to wyglada,poniewaz mapa pb w ogole nei pokrywa sie z mapa lpg,ale jak w serwisie zrobil kalibracje ze praktycznie obie szły równo to auto nie chcialo jechac

Edytowane przez booolek
Opublikowano

Kup sobie interfejs za 30zł i wrzuć ustawienia LPG, bez tego można wróżyć z fusów.

Opublikowano

mam kabel.ale co.mam wrzucić konkretnie?

Opublikowano

najprostsze rozwiazanie jezdzij na benzynie :)

Opublikowano

najprostsze rozwiazanie jezdzij na benzynie :)

Omg
Opublikowano

Sprawa rozwiązana.W Szczecinku  ogarnęli auto i  chodzi jak talala.Zdecydowanie polecam ten warsztat

http://www.lpgszczecinek.pl/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...