pawelosinski83 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 3/31/2017 o 19:54, was002 napisał: super temat, miło widzieć, że są ludzie, którzy tak samo (mają narąbane - jak żona mówi**) troszczą się o swoje autko ** żona zazdrości chyba... @pawelosinski83, updejtuj i nie słuchaj żony! Dzięki Szczerze mówiąc to moja ma powoli dość, no ale jeszcze trochę musi wytrzymać Jednego jestem pewien: jakby znów coś grubszego wyszło z autem to mi da śpiwór i każe w nim spać - no na bank Edytowane 3 Kwietnia 2017 przez pawelosinski83
mariusz-jagi Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 To nie przyznawaj się i najwyżej opowiesz, historię, że Esa pojechała na czyszczenie i impregnacje tapicerki [emoji108]Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Te gladkie szkla brales z retrofitów? To są te STI ? Elegancka maszyna [emoji4]Ze tez ja tutaj wczesniej nie trafilem [emoji13]
pawelosinski83 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Te gladkie szkla brales z retrofitów? To są te STI ? Elegancka maszyna [emoji4]Ze tez ja tutaj wczesniej nie trafilem [emoji13] Dzięki :-) Zapraszam częściej, będzie trochę modów, w tym część zerżnięta od Ciebie hyhyhy Szkła ZKW-R ;-) Trochę za duże i trzeba przykombinować z mocowaniem ale wchodzi. Jak skończę to pokażę co i jak... STI-R nadają się głównie do japońskich projektorów... Wysłane z Tapatalka
pawelosinski83 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Błędów i missfire'ów ogólnie nie miałem, ale czasem na jałowym pojawiały się takie pojedyncze delikatne kopnięcia jakby... Więc w sumie tak na wszelki wypadek, żeby mieć pewność, że wózek nie będzie już mulić zamówiłem jeszcze takie ooooo: Dziś przyszły brakujące graty do ponownego poskładania rozrzadu, więc niedługo może w końcu wyjadę przedmuchac to V8 jak należy :-D
pawelosinski83 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2017 (edytowane) Ślizgi z RS4 B7 pasują :-) Dla przypomnienia: Lewy, dolny: 079109469AA --> 059109469F Górny, środkowy: 079109469AC --> 059109469E Edytowane 14 Kwietnia 2017 przez pawelosinski83
pawelosinski83 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2017 (edytowane) Już wiadomo dlaczego coś dalej grzechotało po zrobieniu rozrządu... Tak oto wyglądają moje wariatory PO REGENERACJI u polecanego jegomościa z Allegro... Już kupiłem 2 "nowe używane" w super stanie, mam nadzieję, że to finalnie zakończy przygodę z rozrządem... Edytowane 26 Kwietnia 2017 przez pawelosinski83
niebieski708 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Super że wyszło co to Teraz już z górki
Vagman Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Dobra fura i szacunek za to jak o nią dbasz takiej eSy to z świecą szukać. Powiedz prywatnie jak jesteś zadowolony z użytkowania tego auta? Używasz go jako drugi samochód czy "podstawowy"?
pawelosinski83 Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) Auto odebrane, przy odpalaniu w jakichkolwiek warunkach w końcu jest błoga cisza Także wszystkiemu winne były wariatory... Na nowych cewkach i równo ustawionym rozrządzie dupohamownia mówi, że w końcu jedzie jak na S4 przystało - ale jeszcze jej nie mierzyłem. Rozrząd wyszedł "fizycznie" idealnie - po kilku obrotach wału blokady wchodzą bez oporu, ale VCDS i tak pokazuje -4 i -4... Nie wiem dlaczego tak jest i wolałbym "0" i "0" ale mało mnie to teraz interesuje zważywszy na to jak auto się odpycha Jakbym mógł to bym nawet do kibla jeździł teraz esą Podziękowania dla Kamila i Julka z CK-PROJECT we Wrocławiu za ogarnięcie auta, a łatwo z tym nie było... 2 godziny temu, Vagman napisał: Dobra fura i szacunek za to jak o nią dbasz takiej eSy to z świecą szukać. Powiedz prywatnie jak jesteś zadowolony z użytkowania tego auta? Używasz go jako drugi samochód czy "podstawowy"? Dzięki za miłe słowo Jeszcze nie jest idealna, ale będzie Auto to nasze jedyne, użytkujemy je na co dzień i jak już pewnie nie raz wspominałem, mimo wszystkich związanych z nim akcji jestem za***iście zadowolony... Jedyne czego żałuję, to to, że nie kupiłem go wcześniej... Jeśli myślisz o zakupie i świadomie go dokonasz, wiedząc, że niektóe rzeczy Cię nie ominą - gwarantuję, że dojdziesz do podobnych wniosków. Edytowane 25 Maja 2017 przez pawelosinski83
pawelosinski83 Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Opublikowano 25 Maja 2017 44 minuty temu, KoJ@K napisał: Wkońcu będą spreje Może nawet dzisiaj
pawelosinski83 Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Opublikowano 17 Lipca 2017 Mały apdejcik: I jeszcze do wymiany pójdą świece... Iryda od denso. Co prawda były wymieniane przy okazji rozrządu ale wypadały zapłony po nagrzaniu, więc wleciały nowe cewki. Niestety to nie pomogło więc może coś z tymi moimi świecami jest nie halo. Zobaczymy.
pawelosinski83 Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Opublikowano 17 Lipca 2017 18 minut temu, dekiel 13 napisał: Jaki producent tych tarcz ? No przecież napisane jest na worku: Rotinger
dekiel 13 Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 45 minut temu, pawelosinski83 napisał: No przecież napisane jest na worku: Rotinger Czyli nasze polskie, różne opinie na ich temat słyszałem. Szczególnie nie lubią kilku powtarzalnych hamowań 200 - 0 podobno.
Kacza Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Jakies plusy stoja za napinaczami z rs4 ?
mariusz-jagi Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Jak są metalowe, to pewnie się nie wycierają i nie pękną w czasie eksploatacji. Tylko ciekawe ile są droższe od zwykłych ;-)Wysłane z OP5
pawelosinski83 Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) 16 godzin temu, dekiel 13 napisał: Czyli nasze polskie, różne opinie na ich temat słyszałem. Szczególnie nie lubią kilku powtarzalnych hamowań 200 - 0 podobno. Widzisz... Ty słyszałeś a ja na nich jeździłem w S4B5 po programie, z przodu 350mm na 6-tłoku brembo, z tyłu 335->328mm z RS6C5. Wytrzymywały i nic się nie działo. Byłem zadowolony, więc teraz też je kupiłem... 13 godzin temu, Kacza napisał: Jakies plusy stoja za napinaczami z rs4 ? 13 godzin temu, mariusz-jagi napisał: Jak są metalowe, to pewnie się nie wycierają i nie pękną w czasie eksploatacji. Tylko ciekawe ile są droższe od zwykłych ;-) Wysłane z OP5 Ślizgi RS4 są aluminiowe pokryte paskiem z tworzywa - dzięki temu nie pękają - w RS4 nie ma problemów z rozrządem co 150 tysięcy... Różnica cenowa prawie żadna: ~30zł na ślizgu :-) Edytowane 18 Lipca 2017 przez pawelosinski83
Rekomendowane odpowiedzi