Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B6 4.2 BBK - Bardzo czarny Avant


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Dnia 3/31/2017 o 19:54, was002 napisał:

super temat, miło widzieć, że są ludzie, którzy tak samo (mają narąbane - jak żona mówi**) troszczą się o swoje autko ;)

** żona zazdrości chyba...

@pawelosinski83, updejtuj i nie słuchaj żony!

 

Dzięki :) 

Szczerze mówiąc to moja ma powoli dość, no ale jeszcze trochę musi wytrzymać :kox:
Jednego jestem pewien: jakby znów coś grubszego wyszło z autem to mi da śpiwór i każe w nim spać - no na bank :decayed:

Edytowane przez pawelosinski83
Opublikowano

To nie przyznawaj się i najwyżej opowiesz, historię, że Esa pojechała na czyszczenie i impregnacje tapicerki [emoji108]

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Te gladkie szkla brales z retrofitów? To są te STI ?

Elegancka maszyna [emoji4]

Ze tez ja tutaj wczesniej nie trafilem [emoji13]

 

Opublikowano
Te gladkie szkla brales z retrofitów? To są te STI ?

Elegancka maszyna [emoji4]

Ze tez ja tutaj wczesniej nie trafilem [emoji13]

 

 

Dzięki :-) Zapraszam częściej, będzie trochę modów, w tym część zerżnięta od Ciebie hyhyhy

 

Szkła ZKW-R ;-) Trochę za duże i trzeba przykombinować z mocowaniem ale wchodzi. Jak skończę to pokażę co i jak...

STI-R nadają się głównie do japońskich projektorów...

 

Wysłane z Tapatalka

 

 

 

Opublikowano

Błędów i missfire'ów ogólnie nie miałem, ale czasem na jałowym pojawiały się takie pojedyncze delikatne kopnięcia jakby...
Więc w sumie tak na wszelki wypadek, żeby mieć pewność, że wózek nie będzie już mulić zamówiłem jeszcze takie ooooo: 

5a4c9d36d008d725med.jpg

Dziś przyszły brakujące graty do ponownego poskładania rozrzadu, więc niedługo może w końcu wyjadę przedmuchac to V8 jak należy :-D

Opublikowano (edytowane)

Ślizgi z RS4 B7 pasują :-)

Dla przypomnienia:
Lewy, dolny:  079109469AA -->  059109469F
Górny, środkowy:   079109469AC --> 059109469E

81c353f766fed8eamed.jpg

309f653e70abdccbmed.jpg

Edytowane przez pawelosinski83
Opublikowano (edytowane)

Już wiadomo dlaczego coś dalej grzechotało po zrobieniu rozrządu...
Tak oto wyglądają moje wariatory PO REGENERACJI u polecanego jegomościa z Allegro...

2df485160cbccc9fmed.jpg

11f3da66cee24dc4med.jpg

ca3907e68438fb3amed.jpg

0abc9bb494f72770med.jpg

d73ccd7575fae26amed.jpg

51e9b440bad4cfefmed.jpg

8648ec9688a3691amed.jpg

97ca1dd3a58b9ae0med.jpg

 

Już kupiłem 2 "nowe używane" w super stanie, mam nadzieję, że to finalnie zakończy przygodę z rozrządem...

a2e5b0afa65efbd6med.jpg

6aac87492a26ea78med.jpg

Edytowane przez pawelosinski83
Opublikowano

Super że wyszło co to :) Teraz już z górki :)

Opublikowano

Dobra fura :wink: i szacunek za to jak o nią dbasz :hi:takiej eSy to z świecą szukać.  Powiedz prywatnie jak jesteś zadowolony z użytkowania tego auta? Używasz go jako drugi samochód czy "podstawowy"?

Opublikowano (edytowane)

Auto odebrane, przy odpalaniu w jakichkolwiek warunkach w końcu jest błoga cisza :) Także wszystkiemu winne były wariatory...
Na nowych cewkach i równo ustawionym rozrządzie dupohamownia mówi, że w końcu jedzie jak na S4 przystało - ale jeszcze jej nie mierzyłem.
Rozrząd wyszedł "fizycznie" idealnie - po kilku obrotach wału blokady wchodzą bez oporu, ale VCDS i tak pokazuje -4 i -4... Nie wiem dlaczego tak jest i wolałbym "0" i "0" ale mało mnie to teraz interesuje zważywszy na to jak auto się odpycha :decayed: Jakbym mógł to bym nawet do kibla jeździł teraz esą :banan:

Podziękowania dla Kamila i Julka z CK-PROJECT we Wrocławiu za ogarnięcie auta, a łatwo z tym nie było... :hi:

 

2 godziny temu, Vagman napisał:

Dobra fura :wink: i szacunek za to jak o nią dbasz :hi:takiej eSy to z świecą szukać.  Powiedz prywatnie jak jesteś zadowolony z użytkowania tego auta? Używasz go jako drugi samochód czy "podstawowy"?

Dzięki za miłe słowo :hi:Jeszcze nie jest idealna, ale będzie ;) Auto to nasze jedyne, użytkujemy je na co dzień i jak już pewnie nie raz wspominałem, mimo wszystkich związanych z nim akcji jestem za***iście zadowolony... Jedyne czego żałuję, to to, że nie kupiłem go wcześniej... :wink: Jeśli myślisz o zakupie i świadomie go dokonasz, wiedząc, że niektóe rzeczy Cię nie ominą - gwarantuję, że dojdziesz do podobnych wniosków.

Edytowane przez pawelosinski83
Opublikowano

Wkońcu będą spreje :naughty:

Opublikowano
44 minuty temu, KoJ@K napisał:

Wkońcu będą spreje :naughty:

Może nawet dzisiaj :naughty:

Opublikowano

Mały apdejcik:

e115be34ed0b1b06med.jpg

8bf612a15dca6d58med.jpg

I jeszcze do wymiany pójdą świece... Iryda od denso. Co prawda były wymieniane przy okazji rozrządu ale wypadały zapłony po nagrzaniu, więc wleciały nowe cewki. Niestety to nie pomogło więc może coś z tymi moimi świecami jest nie halo. Zobaczymy.

976223ddc2ec13f7med.jpg

Opublikowano

Jaki producent tych tarcz ? :huh:

Opublikowano
18 minut temu, dekiel 13 napisał:

Jaki producent tych tarcz ? :huh:

No przecież napisane jest na worku: Rotinger :kox:

Opublikowano
45 minut temu, pawelosinski83 napisał:

No przecież napisane jest na worku: Rotinger :kox:

Czyli nasze polskie, różne opinie na ich temat słyszałem. Szczególnie nie lubią kilku powtarzalnych hamowań 200 - 0 podobno.  :mellow:

Opublikowano

tam nie było 4 tłoczków w serii?

Opublikowano

Jakies plusy stoja za napinaczami z rs4 ? 

Opublikowano

Jak są metalowe, to pewnie się nie wycierają i nie pękną w czasie eksploatacji.
Tylko ciekawe ile są droższe od zwykłych ;-)

Wysłane z OP5

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Czyli nasze polskie, różne opinie na ich temat słyszałem. Szczególnie nie lubią kilku powtarzalnych hamowań 200 - 0 podobno.  :mellow:

Widzisz... Ty słyszałeś a ja na nich jeździłem w S4B5 po programie, z przodu 350mm na 6-tłoku brembo, z tyłu 335->328mm z RS6C5.
Wytrzymywały i nic się nie działo.
Byłem zadowolony, więc teraz też je kupiłem... :naughty:

c3255ef1fa31cd39med.jpg

cc86fa1e320dd3fcmed.jpg

de13be7988586789med.jpg

70966cc6f85ca822med.jpg

 

13 godzin temu, Kacza napisał:

Jakies plusy stoja za napinaczami z rs4 ? 

 

13 godzin temu, mariusz-jagi napisał:

Jak są metalowe, to pewnie się nie wycierają i nie pękną w czasie eksploatacji.
Tylko ciekawe ile są droższe od zwykłych ;-)

Wysłane z OP5
 

Ślizgi RS4 są aluminiowe pokryte paskiem z tworzywa - dzięki temu nie pękają - w RS4 nie ma problemów z rozrządem co 150 tysięcy...
Różnica cenowa prawie żadna: ~30zł na ślizgu :-)

Edytowane przez pawelosinski83
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...