DaveDaveDave Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 Witam, moje pytanie brzmi. Jak dużo zabawy wymagane jest przy zmianie zegarów z niepełnego liftu na pełny - biały. Przy benzynie 4 cylindrowej. Chodzi między innymi o przetarte już ścieżki.
marcin_franz Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 Ręce opadają. Tak trudno użyć wyszukiwarki? Temat przerabiany setki razy... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/5854-Efekt-wymiany-licznika-na-FIS#entry82756
DaveDaveDave Opublikowano 31 Lipca 2016 Autor Opublikowano 31 Lipca 2016 kiedy ja nie mam parcia na fisa.
marcin_franz Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 No to jest tylko jeszcze pół fis z białym podświetleniem. Sama przekładka tak samo. Pomija się etap z dodatkową wtyczką od fis.
Pogromcamocy Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) Mam dostęp do nówek zegarów z rocznika 99-01 (Jeager i VDO 1/2 fis) i testowałem na audi z 98r (półlift).Bez przejściówki lub modyfikacji wiązki nie będzie działać wiele rzeczy (w vagu nie połączysz się do licznika, silnika.Kierunek będzie pokazywać tylko lewy i wiele innych takich pierdół). Osobiście zrobiłbym taką przejściówkę, aby móc wrócić jakby coś do oryginału. Taką przejściówkę zrobił jacek_max, tutaj podsyłam jego zdjęcie jak to wygląda A schemat masz w linku który podał kolega Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez Pogromcamocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się