Złomiarzu Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam was!Proszę o pomoc w sprawdzeniu logów STATYCZNYCH i BS na razie, bo nie mam z kim zrobić dynamicznych Motor AVF 130 km - Brak EGR - Brak DPF Moje spostrzeżenia: Wysokie spalanie - 9L -13L w mieście + 6,5 za miastem z tym że prędkość rzędu 100-120 a po wyżej spalanie ponad 9 - 9,5LZatankowałem pół baku i zrobiłem na nim 300 km przy spokojnej jeździe! - Więc coś nie gra. Komputer pokazuje złe spalanie, czy może zegary do wymiany? Czy auto nie ma programu (wirusa)? ...Może i ma ale nie wiem tego, słabo się zbiera obroty wbija szybko ale słabo przyspiesza - potrzebuje chwili.Brak błędów.Wymienione komplet sprzęgło + komplet rozrząd z termostatem przy przebiegu 270 000 km obecnymLOGI - jeśli coś spaprałem to wybaczcie 1x to robiłem i to w pracy więc na szybko, mogę się poprawić!BS 011 - http://vaglog.pl/log_272559.htmlBS 003 - http://vaglog.pl/log_272560.htmlBS 000 - http://vaglog.pl/log_272558.htmlST 023 - http://vaglog.pl/log_272557.htmlST 018 - http://vaglog.pl/log_272556.htmlST 014 - http://vaglog.pl/log_272555.htmlST 013 - http://vaglog.pl/log_272554.htmlST 007 - http://vaglog.pl/log_272553.htmlST 004 - http://vaglog.pl/log_272552.htmlST 003 - http://vaglog.pl/log_272551.htmlST 001 - http://vaglog.pl/log_272550.htmlST 000 - http://vaglog.pl/log_272549.html
kamil-vag Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Korekcje, bipy w normie, kąt synchronizacji też OK, łapie 90 st. Statycznie wygląda, że jest OK. Sztanga od turbo widać, że tez pracuje. Dynamiczny by pokazał czy ładnie pompuje czy ma opóźnienie
Złomiarzu Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Ok, dziś się udało zrobić logi dynamiczne na 3 biegu, 1/2 baku paliwa (spaliło mi połowę ćwiartki) spalanie 8-9 litrów lol LOGI DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_273252.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_273253.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_273254.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_273255.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_273256.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_273257.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_273258.html
niekrasz Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 a filtry, olej kiedy wymieniales? mi na castrolu palil wiecej niz na swiezutkim Motul Specific 5W40 505.01 ze teraz tylko Motula zalewam co 10kkm
kkam Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Auto masz po chipie. Program nie jest zbyt dobrze napisany. Za duże ciśnienie . Przy dawkach z ogranicznika momentu można to zrobić z mniejszym ciśnieniem.
Złomiarzu Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 niekrasz: Ok, tak olej w czerwcu zmieniony filtry też. KKAM: Co mam zrobić w sprawie chipa, jak to poprawić żeby było ok? Sprawdzać mam coś dalej? Niepokoi mnie to spalanie, to wina softu czy silnika?
kamil-vag Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Wgrałbym na poczatek ori soft i zobaczył czy się poprawi Albo odrazu oddać auto do kumatego tunera
Złomiarzu Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 kamil-vag:"Kumaty tuner" kojarzy mi się z kosztami i to dużymi , a skąd wziąć oryginalne oprogramowanie i jak je wgrać, samemu idzie to ogarnąć?
Jarol Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Jak chcesz to mogę Ci podesłac oryginalny soft.
Złomiarzu Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Jak chcesz to mogę Ci podesłac oryginalny soft. Dzięki, ale nie wiem nic w kwestii wgrywania nowych map - kolega kamil-vag podpowiedział że, należy powrócić do oryginalnego softu ale czy nie będzie problemu z np błędem EGR'u czy podobnych chochlików w komputerze auta jak i w samym aucie? Czy jechać gdzieś na tuning i "poprawki" robić na hamowni żeby poprawić to spalanie? Czy pojechać i powiedzieć mam że chcę wgrać oryginalny soft? Nie chcę też pakować się w niepotrzebne koszta i nie wiem czy auto w ogóle nadaje się na hamownie itp. ponieważ jest po jakiejś modyfikacji już i pewnie jest silnik wysilony po przez to dlatego też nurtuje mnie to spalanie duże - przy wymianie rozrządu zwróciłem uwagę na to mechanikowi, stwierdził że moc ma ale turbo późno wstaje tzn. dopiero po chwili dostaje kopa i powiedział że na liczniku źle pokazuje spalanie (że licznik w zegarach do naprawy/wymiany?!) i że spalanie to wina mapy. Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez Złomiarzu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się