piko17 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam, mam do wymiany napinacz i łańcuch w moim ADR, z tego co się zorientowałem nie warto inwestować w niby oryginalne napinacze z allegro. w ASO napinacz z gniazdem na wtyczkę dwupinową kosztuje około 2300, nie stać mnie żeby tyle dać. Moje pytanie brzmi, czy mogę założyć napinacz beż wtyku na przewody jeśli oryginalnie je miałem?(cena około 800zł w ASO) czy ktoś już tak próbował? kilka dni już jeżdzę z odpiętą kostką i żadnych zmian nie zauważyłem. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam.
Wloczykij555 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Podłączam się do pytania. Da radę wsadzić "analoga" w miesce napinacza elektrycznego?
piko17 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) A czy wiecie gdzie można kupić w internecie oryginalny napinacz? Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez piko17
Shhaddoww Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Oba napinacze są hydrauliczne, nie ma czegoś takiego jak "analog". Napinacz z kostką jest to napinacz z fazatorem (zmienne fazy rozrządu). Zmienne fazy działają tylko przy stałej prędkości obrotowej silnika robią tzw tryb eco (mniejsza emisja spalin i niższe spalanie) oraz podczas rozgrzewania silnika. Wracając do sedna sprawy, można założyć napinacz bez fazatora, jednak będzie to się wiązało a ciągłym błędem w ecu związanym z tym że wałek ssący nie osiągnoł właściwej pozycji. Może też delikatnie wzrosnąć spalanie, są to znikome wzrosty spalania (bardziej w granicach błędu).
przemo88 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Ja w zeszłym roku kupiłem napinacz SWAG z łańcuchem FEBI za 600 PLN za komplet.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się