Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Napinacz łańcucha z kostką zamiana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam do wymiany napinacz i łańcuch w moim ADR, z tego co się zorientowałem nie warto inwestować w niby oryginalne napinacze z allegro.

w ASO napinacz z gniazdem na wtyczkę dwupinową kosztuje około 2300, nie stać mnie żeby tyle dać.

Moje pytanie brzmi, czy mogę założyć napinacz beż wtyku na przewody jeśli oryginalnie je miałem?(cena około 800zł w ASO)

czy ktoś już tak próbował?

kilka dni już jeżdzę z odpiętą kostką i żadnych zmian nie zauważyłem.

Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam.

Opublikowano

Podłączam się do pytania. Da radę wsadzić "analoga" w miesce napinacza elektrycznego?

Opublikowano (edytowane)

A czy wiecie gdzie można kupić w internecie oryginalny napinacz?

Edytowane przez piko17
Opublikowano

Oba napinacze są hydrauliczne, nie ma czegoś takiego jak "analog".

Napinacz z kostką jest to napinacz z fazatorem (zmienne fazy rozrządu).

Zmienne fazy działają tylko przy stałej prędkości obrotowej silnika robią tzw tryb eco (mniejsza emisja spalin i niższe spalanie) oraz podczas rozgrzewania silnika.

Wracając do sedna sprawy, można założyć napinacz bez fazatora, jednak będzie to się wiązało a ciągłym błędem w ecu związanym z tym że wałek ssący nie osiągnoł właściwej pozycji. Może też delikatnie wzrosnąć spalanie, są to znikome wzrosty spalania (bardziej w granicach błędu).

Opublikowano

Ja w zeszłym roku kupiłem napinacz SWAG z łańcuchem FEBI za 600 PLN za komplet.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...