lisek1610 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Witam wszytskich potrzebuje pomocy. Mialem w oryginale zawieche 1be ale niestety była już wylatana i kupiłem nowa zawieche 1ba i nie podoba mi się teraz bo stoi za wysoko między przodem a tyłem jest prawie 1cm roznicy oczywiscie z przodu wyzej, chcialbym go obniżyc troche tylko jak najlepiej żeby chociąz amortyzatorów nie zmieiac jakie spręzyny polecacie z góry dzieki
.Pablo. Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Bez sensu obniżać i zostawić normalne amorki. Szybko skończą swój żywot na obniżonym zawieszeniu.
lisek1610 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2016 hmm no teraz zawieszenie cale znowu zmieniać to nie bardzo, a co bys powiedział jak bym założył alusy 19? bo mam 17 a najbadziej przeszkadza mi szpara między kołem a nadkolem zmniejszyła by sie ??
.Pablo. Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Dasz większą felgi to szpara się jeszcze powiększy. Teraz masz koze a przy większej feldze będzie masakra. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez .Pablo.
Kornel1989 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Wymień na przednich amortyzatorach talezyki na których siedzi sprężyna od amortyzatorów z a4 b5 i siadzie Ci 1,5cm czyli optymalnie. Tylko sprawdź czy z twoich amortyzatorów da się ściągnąć te talerzyki,jeśli są ori 1ba to się da bo u siebie sprawdzałem i talerzyki z b5 pasują i można je w dobrych pieniądzach dostać
lisek1610 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) no to musze prawdzić amorki z przodu mam monroe. A NA SERIO BEDZIE LIPA GDYBYM ZAŁOZYL SPREZYNY EIBACHA? Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez lisek1610
mistrzugt Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) no to musze prawdzić amorki z przodu mam monroe. A NA SERIO BEDZIE LIPA GDYBYM ZAŁOZYL SPREZYNY EIBACHA? na sprezynach eibacha siadzie Ci tyle ile podaja, czyli - 30mm lub wiecej jak zalozysz inne nizsze. Czyli jak zmieniac to caly komplet. Amorki zwykle chyba niestety szybko zabijesz, a szkoda jak sa nowe. Natomiast jak chcesz to mam na sprzedaz sprezyny 1be w dobrym stanie. Jak mialem zawieche 1ba i je zalozylem to usiadl mi ok 15mm, czyli tyle ile Cie interesuje. Pozdrawiam Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez mistrzugt
lisek1610 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2016 no to musze prawdzić amorki z przodu mam monroe. A NA SERIO BEDZIE LIPA GDYBYM ZAŁOZYL SPREZYNY EIBACHA? na sprezynach eibacha siadzie Ci tyle ile podaja, czyli - 30mm lub wiecej jak zalozysz inne nizsze. Czyli jak zmieniac to caly komplet. Amorki zwykle chyba niestety szybko zabijesz, a szkoda jak sa nowe. Natomiast jak chcesz to mam na sprzedaz sprezyny 1be w dobrym stanie. Jak mialem zawieche 1ba i je zalozylem to usiadl mi ok 15mm, czyli tyle ile Cie interesuje. Pozdrawiam ok napisałem na pw
Etna Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 Zgadzam się, że połączenie sprężyn eibaha z normalnymi amortyzatorami zabija je dosyć szybko. Efekt wizualnie jest fajny tylko bardzo trzeba uważać na zderzak zwłaszcza jeśli jest niższy niż standard
siux229 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Witam, mam problem, kupiłem A4 B6 ze dwa miesiące temu, zawieszenie do wymiany więc wymieniłem, teoretycznie do tego modelu, takie dali mi w sklepie. Teraz stoi jak wóz drabiniasty z przodu 70cm od ziemi do błotnika tył 69cm koła co prawda 18 ale chyba nie powinno to tak wyglądać. Moje pytanie brzmi: jakimi sprężynami i czy może ktoś z forumowiczów posiada takie na sprzedaż da się obniżyć auto? zawieszenie 1BAprzód OJJ klasa wagowa 9 - przy 1BA 886-918 kg tył OYK klasa wagowa 10 - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 545-570 kg
.Pablo. Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Felga 18 + 1ba i musi taka koza się zrobić. Wymień amorki i sprężyny i ładnie siadzie.
siux229 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Felga 18 + 1ba i musi taka koza się zrobić. Wymień amorki i sprężyny i ładnie siadzie. http://allegro.pl/show_item.php?item=6042914193&msg=Obserwujesz+t%C4%99+ofert%C4%99.%3Cbr+%2F%3E%0ANie+przegap+jej+zako%C5%84czenia.+Ustaw+przypomnienie+w+zak%C5%82adce+%3Ci%3E%3Ca+href%3D%22%2Fmyaccount%2Fwatch.php%22%3ETrwaj%C4%85ce%3C%2Fa%3E%3C%2Fi%3E.&watched=1&msgtoken=2588db2f0d2284939d6df5b28ebc72fd553da4b654bb8a05ab6d91f2d6ed1ca0 takie znalazłem, będą ok?
netsurfer Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Witam Panowie! Wygląda na to, że chyba mam podobny problem po wymianie amortyzatorów. Mam zawiechę 1BA. W weekend zostały wymienione wszystkie 4 amortyzatory (sprężyny zostały), po czym moja A4 coś "zadziera nosa"... Zweryfikowałem, zmierzyłem i okazało się, że przód stoi 2 cm wyżej niż tył (69 vs. 67 cm mierzone wysokością nadkola). Moje koła to 205/55 R16. To normalne, że autko tak nierówno poszło do góry przodem? Czym to może być spowodowane? I co teraz z takim fantem zrobić, bo denerwuje jak się na to patrzy? Rozumiem, że działaniem doraźnym jest wspomniana przez kolegę Kornel1989 wymiana talerzyków na takie z B5, ale pytanie, czy jedynym, czy jednak trzeba gdzieś szukać przyczyny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się