wikers Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Witam. Moje auto dopadła bolączka. Po rozgrzaniu (krótka czy długa trasa) podczas stygnięcia (5 i powyżej min.) musi sporo zakręcić żeby odpalić. Zaraz po zgaszeniu i próbie odpalenia, odpala tak samo jak po dłuższym postoju (silnik zimny) od kopa. Już nie wiem co z nim nie tak. Auto stoi już tydzień u mechaników i też nie mogą dojść co jest grane. Z góry dziękuję za zainteresowanie tematem, może już ktoś przerabiał taki temat.
POWER-KRIS Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury cieczy, jak zacznie zapalac to uszczelniacze pd do roboty lub korekcja dawki startowej. Sprawdź błędy bo może ogólnie padł czujnik temperatury.
wikers Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury cieczy, jak zacznie zapalac to uszczelniacze pd do roboty lub korekcja dawki startowej. Sprawdź błędy bo może ogólnie padł czujnik temperatury. Na vag-u zero błędów. Przy zdjętej wtyczce z czujnika temperatury to samo.
MariuszKK Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Sprawdź kąt synchronizacji rozrządu VCDSem
wikers Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Może i bym sprawdził ale autko pojechało do mechanika i stoi już tydzień. A wczoraj jak dzwoniłem to panowie też nie mają pomysłu co to może być.
jarek920 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Nie gniewaj sie ale silniki AVF sa w miare latwymi do diagnostyki i jak ktos pisze ze jakis mechanik tego nie ogarnia to nalezy zmienic mechanika ,podjedz tam gdzie robia softy tam ci to napewno ktos ogarnie,ps niech ktos sprawdzi rozrusznik i aku bo to podstawa w tdi i zdazaja sie przypadki ze na goracym silniku rozrusznik nie daje rady
lukasz51237 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Zrób logi jak możesz, to też dużo mówi o silniku.
POWER-KRIS Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Właśnie, podstawa to aku i rozrusznik. Na ucho może kręcić dobrze ale te 250 - 280 obr/min może nie wykrecac i zonk na ciepło.
wikers Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2016 aku jest dobry, rozrusznik też, silnik po rozgrzaniu, wyłączeniu i natychmiastowej próbie pali od kopa tak samo jak na zimnym. Ale po chwili postoju po rozgrzaniu już go trzeba dłuższy czas kręcić. Czasami dopiero za drugim razem odpala.
nik23 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Wywala kope dymu po odpaleniu po takim długim kreceniu? Siwego gryzacego? Filtr paliwa wymienić. Na tym zaworku na filtrze tzw ogrzewacz wymienić oringi. Pompke w baku słychać? Logi 13 23 004
wikers Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Auto wróciło z Diagtronika. Sprawdź kąt synchronizacji rozrządu VCDSem Tak na szybko podpiąłem Vag-a kąt 0,0 : -0,6. Wywala kope dymu po odpaleniu po takim długim kreceniu? Siwego gryzacego?Filtr paliwa wymienić. Na tym zaworku na filtrze tzw ogrzewacz wymienić oringi.Pompke w baku słychać?Logi 13 23 004 Pompke słychać. Filtr i zaworek wymieniłem jeszcze przed wstawieniem do mechaników.
nik23 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 I jak jest jakaś poprawa? Znaleźli cokolwiek?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się