Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF nie pali podczas stygnięcia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Moje auto dopadła bolączka. Po rozgrzaniu (krótka czy długa trasa) podczas stygnięcia (5 i powyżej min.) musi sporo zakręcić żeby odpalić. Zaraz po zgaszeniu i próbie odpalenia, odpala tak samo jak po dłuższym postoju (silnik zimny) od kopa. Już nie wiem co z nim nie tak.

Auto stoi już tydzień u mechaników i też nie mogą dojść co jest grane.

Z góry dziękuję za zainteresowanie tematem, może już ktoś przerabiał taki temat.

Opublikowano

Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury cieczy, jak zacznie zapalac to uszczelniacze pd do roboty lub korekcja dawki startowej. Sprawdź błędy bo może ogólnie padł czujnik temperatury.

Opublikowano

Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury cieczy, jak zacznie zapalac to uszczelniacze pd do roboty lub korekcja dawki startowej. Sprawdź błędy bo może ogólnie padł czujnik temperatury.

Na vag-u zero błędów. Przy zdjętej wtyczce z czujnika temperatury to samo.

Opublikowano

Sprawdź kąt synchronizacji rozrządu VCDSem

Opublikowano

Może i bym sprawdził ale autko pojechało do mechanika i stoi już tydzień. A wczoraj jak dzwoniłem to panowie też nie mają pomysłu co to może być.

Opublikowano

Nie gniewaj sie ale silniki AVF sa w miare latwymi do diagnostyki i jak ktos pisze ze jakis mechanik tego nie ogarnia to nalezy zmienic mechanika ,podjedz tam gdzie robia softy tam ci to napewno ktos ogarnie,ps niech ktos sprawdzi rozrusznik i aku bo to podstawa w tdi i zdazaja sie przypadki ze na goracym silniku rozrusznik nie daje rady

Opublikowano

Zrób logi jak możesz, to też dużo mówi o silniku.

Opublikowano

Właśnie, podstawa to aku i rozrusznik. Na ucho może kręcić dobrze ale te 250 - 280 obr/min może nie wykrecac i zonk na ciepło.

Opublikowano

aku jest dobry, rozrusznik też, silnik po rozgrzaniu, wyłączeniu i natychmiastowej próbie pali od kopa tak samo jak na zimnym. Ale po chwili postoju po rozgrzaniu już go trzeba dłuższy czas kręcić. Czasami dopiero za drugim razem odpala.

Opublikowano

Wywala kope dymu po odpaleniu po takim długim kreceniu? Siwego gryzacego?

Filtr paliwa wymienić. Na tym zaworku na filtrze tzw ogrzewacz wymienić oringi.

Pompke w baku słychać?

Logi 13 23 004

Opublikowano

Auto wróciło z Diagtronika.

Sprawdź kąt synchronizacji rozrządu VCDSem

Tak na szybko podpiąłem Vag-a kąt 0,0 : -0,6.

Wywala kope dymu po odpaleniu po takim długim kreceniu? Siwego gryzacego?
Filtr paliwa wymienić. Na tym zaworku na filtrze tzw ogrzewacz wymienić oringi.
Pompke w baku słychać?
Logi 13 23 004

Pompke słychać. Filtr i zaworek wymieniłem jeszcze przed wstawieniem do mechaników.

Opublikowano

I jak jest jakaś poprawa? Znaleźli cokolwiek?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...