Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Traci moc AVB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mój problem z autkiem, to utrata mocy w trakcie jazdy tzn, przy dynamiczniejszej jeździe auto przechodzi w tryb awaryjny, po zgaszeniu wszystko normalnie. Problem pojawiał się już od jakiegoś czasu. Ostatnio przy większym przeglądzie, wymianie rozrządu powiedziałem o tym mechanikowi, stwierdził że sprawdzi turbinę, okazało się że turbina nadawała się do regeneracji. Po odebraniu auta niestety dalej problem się pojawia. Więc mechanicznie turbina sprawna 100% zawór sterujący podmieniony bez rezultatu (takie same objawy). Mechanik zasugerował, że może ktoś zwiększał moc auta i pompa daje za duże ciśnienie i temu przeładowuję turbinę... jest to możliwe? Ktoś podpowie co posprawdzać ? wszystkie filtry wymienione, Zauważyłem, ostatnio także że auto trochę kopci przy przyśpieszaniu. Czego wcześniej w lusterku nie widziałem. Silnik AVB 1.9 2002 rok

Edytowane przez audi_radek
Opublikowano

Uzupełnij profil bo niewie nikt jakie auto jaki silnik.

Sprawdź szczelność dolotu wszystkicz złaczy i weża S dziura w dolocie powoduje dymienie

Sprawdź filtr powietrza czy nie zapchany, jak dawno nie wymieniany kupić nowy i wymienić.

Wężyki podciśnieniowe do sprawdzenia czy nie popękane poprzecierane, kupić nowe jak te zużyte i wymienić.

Gruszka turbiny do sprawdzenia czy nie walnięta.

Kruciec na vacum sie nie rusza? Jeżeli tak to oklepać i okleić klejem do metalu.

Hamulce nie twardnieją? Znaczy pedał.

A przed wszystkim logi dynamiczne i bs

Opublikowano

Uzupełnij profil bo niewie nikt jakie auto jaki silnik.

Sprawdź szczelność dolotu wszystkicz złaczy i weża S dziura w dolocie powoduje dymienie

Sprawdź filtr powietrza czy nie zapchany, jak dawno nie wymieniany kupić nowy i wymienić.

Wężyki podciśnieniowe do sprawdzenia czy nie popękane poprzecierane, kupić nowe jak te zużyte i wymienić.

Gruszka turbiny do sprawdzenia czy nie walnięta.

Kruciec na vacum sie nie rusza? Jeżeli tak to oklepać i okleić klejem do metalu.

Hamulce nie twardnieją? Znaczy pedał.

A przed wszystkim logi dynamiczne i bs

Jak auto zostaje na pare godzin to pedał twardniej, po odpaleniu po paru sekundach wspomaganie hamulca wraca

Opublikowano

Sprawdź weze podciśnienia gume w grodzi i kruciec na vacum.

Ściąg wezyk z gruszki egr i zatkaj go mała śrubka tak by ciasno wchodziła do wezyka chyba m6

Jak niepomoze to to wymiana tandem pompy na bosh albo nowy luk z wkrecanym kruçcem

Opublikowano

Sprawdź weze podciśnienia gume w grodzi i kruciec na vacum.

Ściąg wezyk z gruszki egr i zatkaj go mała śrubka tak by ciasno wchodziła do wezyka chyba m6

Jak niepomoze to to wymiana tandem pompy na bosh albo nowy luk z wkrecanym kruçcem

a jak sprawdzić gruszkę turbiny? bo przy regeneracji turbiny ona nie jest sprawdzana?

Opublikowano

Różnie to bywa z tym sprawdzaniem tej gruszki, narazie ją zostaw w spokoju zajmij sie egr, wezykami i krućcem, ńo i ta guma w grodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...