audi_radek Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam, mój problem z autkiem, to utrata mocy w trakcie jazdy tzn, przy dynamiczniejszej jeździe auto przechodzi w tryb awaryjny, po zgaszeniu wszystko normalnie. Problem pojawiał się już od jakiegoś czasu. Ostatnio przy większym przeglądzie, wymianie rozrządu powiedziałem o tym mechanikowi, stwierdził że sprawdzi turbinę, okazało się że turbina nadawała się do regeneracji. Po odebraniu auta niestety dalej problem się pojawia. Więc mechanicznie turbina sprawna 100% zawór sterujący podmieniony bez rezultatu (takie same objawy). Mechanik zasugerował, że może ktoś zwiększał moc auta i pompa daje za duże ciśnienie i temu przeładowuję turbinę... jest to możliwe? Ktoś podpowie co posprawdzać ? wszystkie filtry wymienione, Zauważyłem, ostatnio także że auto trochę kopci przy przyśpieszaniu. Czego wcześniej w lusterku nie widziałem. Silnik AVB 1.9 2002 rok Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez audi_radek
nik23 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Uzupełnij profil bo niewie nikt jakie auto jaki silnik. Sprawdź szczelność dolotu wszystkicz złaczy i weża S dziura w dolocie powoduje dymienie Sprawdź filtr powietrza czy nie zapchany, jak dawno nie wymieniany kupić nowy i wymienić. Wężyki podciśnieniowe do sprawdzenia czy nie popękane poprzecierane, kupić nowe jak te zużyte i wymienić. Gruszka turbiny do sprawdzenia czy nie walnięta. Kruciec na vacum sie nie rusza? Jeżeli tak to oklepać i okleić klejem do metalu. Hamulce nie twardnieją? Znaczy pedał. A przed wszystkim logi dynamiczne i bs
audi_radek Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Uzupełnij profil bo niewie nikt jakie auto jaki silnik. Sprawdź szczelność dolotu wszystkicz złaczy i weża S dziura w dolocie powoduje dymienie Sprawdź filtr powietrza czy nie zapchany, jak dawno nie wymieniany kupić nowy i wymienić. Wężyki podciśnieniowe do sprawdzenia czy nie popękane poprzecierane, kupić nowe jak te zużyte i wymienić. Gruszka turbiny do sprawdzenia czy nie walnięta. Kruciec na vacum sie nie rusza? Jeżeli tak to oklepać i okleić klejem do metalu. Hamulce nie twardnieją? Znaczy pedał. A przed wszystkim logi dynamiczne i bs Jak auto zostaje na pare godzin to pedał twardniej, po odpaleniu po paru sekundach wspomaganie hamulca wraca
nik23 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Sprawdź weze podciśnienia gume w grodzi i kruciec na vacum. Ściąg wezyk z gruszki egr i zatkaj go mała śrubka tak by ciasno wchodziła do wezyka chyba m6 Jak niepomoze to to wymiana tandem pompy na bosh albo nowy luk z wkrecanym kruçcem
audi_radek Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Sprawdź weze podciśnienia gume w grodzi i kruciec na vacum. Ściąg wezyk z gruszki egr i zatkaj go mała śrubka tak by ciasno wchodziła do wezyka chyba m6 Jak niepomoze to to wymiana tandem pompy na bosh albo nowy luk z wkrecanym kruçcem a jak sprawdzić gruszkę turbiny? bo przy regeneracji turbiny ona nie jest sprawdzana?
nik23 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Różnie to bywa z tym sprawdzaniem tej gruszki, narazie ją zostaw w spokoju zajmij sie egr, wezykami i krućcem, ńo i ta guma w grodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się