Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelki wtrysków na pokrywie zaworów


VicVega

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Chyba wszyscy użytkownicy samochodów z silnikiem 2,5TDI kojarzą temat upoconych od wtrysków pokryw zaworów. Uszczelki nie występują jako części zamienne, nowa pokrywa to kupa forsy - wiadomo. Ale zobaczcie - pojawiło się na allegro coś takiego http://allegro.pl/2-5-tdi-v6-uszczelka-wtrysku-audi-vw-i6281336314.html

Próbował ktoś może? Cena nie taka duża, a wizja wreszcie suchych pokryw zaworów kusząca..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

był juz temat uszczelnienia tego , i wazam ze to na jedno wychodzi wiadomo samoróbka mniej estetczynie wyglada , ale jezeli zrobisz to na stole jak pan bóg przykazał to wyjdzie ładnie no i cenowo okolo 150 zl taniej bo za 6 uszczelek uniwersalnych i silikon zaplacisz 30 zl , sam zrobilem to i jestem zadowolony z efektu

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem te uszczelki i jak do tej pory nie mam zastrzeżeń. Prędzej miałem samoróbkę według swojego pomysłu i też trzymało. Niestety 1 z 4 puściła i zmieniłem na te uszczelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem te uszczelki i jak do tej pory nie mam zastrzeżeń. Prędzej miałem samoróbkę według swojego pomysłu i też trzymało. Niestety 1 z 4 puściła i zmieniłem na te uszczelki

A długo już na tym jeździsz? I montaż faktycznie taki prosty - zdjąć stare, oczyścić, założyć nowe i tyle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna strona to grubo ponad 6 miesięcy, druga od marca. No w sumie to tak, wystarczy tylko wyciągnąć stare ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna strona to grubo ponad 6 miesięcy, druga od marca. No w sumie to tak, wystarczy tylko wyciągnąć stare ;)

Trochę mi się nie chce ściągać przewodów wysokiego ciśnienia, potem odpowietrzać, ale chyba się skuszę.. A uszczelki pod pokrywami zaworów wymieniałeś czy zostawiłeś stare?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że większym problemem są pokrywy, bo przecież trzeba je uszczelnić uszelniaczem, czekać itd.

Tak wymieniałem uszczelki bo zaczęły sie już wulkanizować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że większym problemem są pokrywy, bo przecież trzeba je uszczelnić uszelniaczem, czekać itd.

Tak wymieniałem uszczelki bo zaczęły sie już wulkanizować

W piątek zmieniam olej, to spytam mechanika ile by wziął za taką robotę. Ale tak czy tak, chyba wypróbuję te uszczelki - wizja suchego silnika jest taka piękna :)

Dzięki za podzielenie się doświadczeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...