Przemysław Krzywiel Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Witam wszytkich, jestem nowy na tym forum wiec pozdrawiam wszystkich. Kupilem ostatnio Audi a4 b6 2003 2.0 FSI z przebiegiem 84000mil i moj problem polega na tym ze, gdy przyspieszam na kazdy biegu oprocz 1 i 2 odcina mi zaplon i pokazuje sie na desce EPC po czym po 3-5 sekundach znika i samochod jedzie dalej ale nie moge przebic bariery 4000 na biegach 3 i 4, na piatym nie probowalem bo przy 3,200 robi 90 mil juz. 2 problem ze dzis rano mialem rowniez problem z odpaleniem, meczylem sie 5 minut ale odpalil i potem juz przez caly dzien nie bylo problemu. 3 problem to ze przy wlaczonym silniku jak odkrece korek od oleju to samochod sie zaczyna dusic, nie wiem czy to normalne czy nie. Podpinalem pod komputer pokazalo na poczatku camshaft balance, fuel pressure i nox sensor oraz misfire na ktoryms z cylindrow ale nie pamietam ktorym. Po calym dniu podpialem znowu komputer i nie pokozalo zadnego bledu. Samochod nie klekoczem, pracuje rowno ale czasami jak odpalam i jest juz ok to jest tak jakby chcial zgasnac(bardzo rzadko sie to zdarza). Prosze o pomoc bo nie wiem czy warto trzymac i robic bo moze to jakas drobnostka czy lepiej sprzedac.
kubunia Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Co do pierwszego i drugiego problemu to wygląda na uszkodzenie czujnika położenia wału bądź wałków rozrządu. Przy wyższych obrotach łapie błąd i przechodzi w tryb serwisowy a wtedy komp odcina przy 4tys. obrotów. Warto też sprawdzić ciśnienie paliwa, bo może pompa nie wyrabia już i też będą takie cyrki plus problem z rozruchem.
BeyerBrown Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Odkręcenie korka może powodować błędy które wymieniłeś, ksztuszenie się silnika też jest typowe. Kontrolka EPC wskazuje na moje oko na problemy z pedałem przyśpieszenia (jest elektroniczny) albo z czujnikiem naciśnięcia pedału hamulca. Poddałbym diagnostyce sondy lambda, czujnik nox i katalizatory.
Przemysław Krzywiel Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) a co z misfire na ktoryms z cylindrow, nie pamietam ktory ale na kompie pokazalo. I dzis to samo rano, nie chcial odpalic trzeba bylo pchac Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez Przemysław Krzywiel
BeyerBrown Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Możliwe, że masz zapchane katalizatory a wtedy missfire'y to typowy błąd. Acz dowiedz się w dowolnym ASO Audi czy Twoje auto podlega bezpłatnej wymianie cewek w ramach akcji serwisowej. Przy okazji warto wymienić świece.
Przemysław Krzywiel Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Myslisz ze do dzis jest to aktualnie, i czy w anglii tez to obowiazuje ? szczerze kupilem auto bo bylo bardzo ladne za nieduze pieniadze no i taka wtopa. I gdzie mam dzwonic np. do najblizszego serwisu audi ?
BeyerBrown Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Dzwonić możesz do dowolnego ASO Audi. Akcja z tego co mi wiadomo jest międzynarodowa...
Przemysław Krzywiel Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 hej. napisałem do mojego najbliższego aso i czekam na odpowiedź ale nie sądzę że zostanę z tym silnikiem na długo. muszę poszukać czegoś innego.1.8t albo diesel
A4b620 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 hej. napisałem do mojego najbliższego aso i czekam na odpowiedź ale nie sądzę że zostanę z tym silnikiem na długo. muszę poszukać czegoś innego.1.8t albo diesel 1.8T = dolewanie, jak w 2.0 ALT
Przemysław Krzywiel Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2016 auto sprzedałem. więc jaka jednostka jest najlepsza w tych autach? diesel?
BeyerBrown Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 W gorącej wodzie jesteś kąpany 1.8T, 2.4 i 3.0 Raczej unikaj 2.0 ALT I skrzyń Multironic (automat zestawiany z napędem na przód) Z diesli to wiadomo - 1.9TDI
Przemysław Krzywiel Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Dzieki za wielka pomoc, jeszcze sie odezwe
BeyerBrown Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 V6 2.5TDI też bierz śmiało pod uwagę jeśli kod tego silnika zaczyna się na literę B(xx)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się