Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Branie oleju


karaluch8

Rekomendowane odpowiedzi

Pierścienie czy uszczelniacze?

Zgaduj zgadula, gdzie jest złota kula :kox:

Jak wymienisz uszczelniacze zaworowe i się nie poprawi to będzie wiadomo że pierścionki zgarniające :P

P.S. oczywiście jeżeli odma jest sprawna i nie utrzymuje zbyt dużego ciśnienia w skrzyni korbowej :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie czy uszczelniacze?

Zgaduj zgadula, gdzie jest złota kula :kox:

Jak wymienisz uszczelniacze zaworowe i się nie poprawi to będzie wiadomo że pierścionki zgarniające :P

P.S. oczywiście jeżeli odma jest sprawna i nie utrzymuje zbyt dużego ciśnienia w skrzyni korbowej :hi:

Odma nowa sztusia. Na starej to samo. Do wymiany uszczelnień zaworów, trzeba czapeczke ściągnąć? Czy rozrząd, wałek, szklanki, sprężyny ścisnąć, zabezpieczenie wyjąć, wyjąc te gówna zwane sprężynami, i ustawiać tłok na GMP i wymienić uszczelniacz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiasz tłoki w GMP i możesz wymieniać uszczelniacze , oczywiście tylko na tych cylindrach które są w GMP :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiasz tłoki w GMP i możesz wymieniać uszczelniacze , oczywiście tylko na tych cylindrach które są w GMP :hi:

Co kufa w GMP. Pianką montażową zapierdole do pełna i nie wpadną. Później przepali xd

edit; Rozrząd mnie najbardziej martwi. Bo co? Pompa na blokade, wał na znak na kole zamachowym, a wałek? Poluzować koło, i blokada, ta? Skręcić i hula burza +30 koni więcej?

Edytowane przez karaluch8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No po robocie pasowało by rozrząd ustawić od nowa, a jak ma już sporo przelatane to może i przy okazji wymienić na nowy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nigdy sie tego nie robiło to wypięcie a szczególnie wsadzenie klinów zaworów jest skomplikowane, zwłaszcza jeśli robi sie to samemu i bez dźwigni.

W 20 letnim silniku szykuj sie odrazu na wymianę szklanek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No po robocie pasowało by rozrząd ustawić od nowa, a jak ma już sporo przelatane to może i przy okazji wymienić na nowy :hi:

Co ty. Rozrząd robiony.

Jeśli nigdy sie tego nie robiło to wypięcie a szczególnie wsadzenie klinów zaworów jest skomplikowane, zwłaszcza jeśli robi sie to samemu i bez dźwigni.

W 20 letnim silniku szykuj sie odrazu na wymianę szklanek.

Szklanki też już dawno temu chciałem zmienić. Ale jeździ jeszcze :F Co? Trudno jest scisnąc sprężynę, jednocześnie wyjmując zabezpieczenie?

Równie dobrze nasadka, młotek i jeb o sprężyne zaworu i samo wyskoczy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to co? Jak ma korekcje -2,99, na pierwszym okienku w vagu, i dymi na niebiesko jak się chwilę przytrzyma ją na 3 tysiącach obrotów - to mogą być to uszczelniacze? Bo świadomość że pierścienie kaput mnie dobija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh. Była mierzona rok temu, gdy już kopciła na niebiesko. Po zmierzeniu w normie. Nie wiem jak teraz. Ale chyba sie nie obejdzie bez ponownego mierzenia...


Jeszcze tak rozmyślam - nalać nafty do cylindrów i zostawić na 24h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej bierze ??? Ten silnik aby miał problemy z pierścieniami musi mieć ok 700- 800 tys przebiegu lub mieć jakiś defekt ale jest to możliwe jak trafienie w lotka.

Pompa i wtrysk robiłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski 2 razy robione. 3 razy sprawdzane. Pompa no to sam wymienialem uszczelke pod nastawnikiem. Nic wiecej przy pompie i wtryskach nie robione. No i podkladki pod wtryskami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robienie w ciemno wtryskow jeśli nikt nie sprawdził pompy jest mało sensowne.

A co ma w tym momencie pompa do gadania? Dymi juz przeszlo 25 tysiecy km i przypuszczam ze jakby pompa miala podziekowac za wspolprace to juz by to dawno zrobila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...