Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chip Module do a4-zakupiony-testy!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co to za "cudo" znowu :shocked:

Opublikowano

21.40 Z WYSYLKA :tongue4:

A co do tematu to orientuje sie ktos jak to zamontowac? Gdzie znajduje sie czujnik temperatury w silniku?( oczywiscie niechodzi o klime bo jej niemam)

Opublikowano

Chłopie, bo już tak napisze. Ok, jedź na hamownie po montażu tego gówna, pewnie za samą hamownie więcej zapłacisz. I właśnie w tym momencie powiedziałem , napisałem już wszystko.

Opublikowano

21.40 Z WYSYLKA :tongue4:

A co do tematu to orientuje sie ktos jak to zamontowac? Gdzie znajduje sie czujnik temperatury w silniku?( oczywiscie niechodzi o klime bo jej niemam)

jak przyjdzie to do Ciebie to idz to odrazu zanieś do kosza :wink4:

Opublikowano

Czy możecie pomoc koledze zamiast komentować :wallbash:

Sam się przekona że to shit :hi:

Opublikowano

Tomek ... czyli ma sobie zrobić krzywdę żeby stwierdzić że to shit? dziwne :mysli:

Opublikowano

Czy możecie pomoc koledze zamiast komentować :wallbash:

Sam się przekona że to shit :hi:

No to przecież mu napisałem instrukcje, więc pomogłem :)

Opublikowano

Zaraz, zaraz... wkładasz to do ADP?[br]Dopisany: 11 Grudzień 2008, 23:28_________________________________________________Toż to ADP. Dobrze koledzy radzili powyżej.... :hi:

Opublikowano

trzeba było sobie opornik za 5 gr kupić, efekt taki sam :wink4:

Opublikowano

ludzie co z wami??????

pytam sie o czujnik ,komentarze sa zbedne bo i tak to wyprobuje :evil:

chcecie znac pozniej wyniki testu czy nie? :kox:

Opublikowano

kolego , gdzie to zamontować to nie wiem ale wyniki tych testów dostępne są w necie od co najmniej 3 lat.

Opublikowano

W instrukcji pisze ze mam go podlaczyc do Inlet Air Temperature sensor albo jesli go niemam engine coolant temperature sensor

zastanawiam się jak to możliwe , żeby podłączać "chip" do czujnika temperatury , czy aby to właściwa instrukcja ?? jesli mnie pamięć nie myli , jak zmieniałem tzn. "chipa" to spece w firmie grzebali tylko przy ECU

Opublikowano

kolego , gdzie to zamontować to nie wiem ale wyniki tych testów dostępne są w necie od co najmniej 3 lat.

no to czemu slaweq pisze co to znowu za cudo hm?

nie kmninie was ludzie

dont be jealous :kox:

Opublikowano

dobra...widze ,ze na nic wszystkich uwagi,chcesz to zrob to sam-nie podam Ci instrukcji,bo powinienes ja dostac,razem z tym opornikiem,czy cokolwiek to bedzie-to cos wpina sie w czujnik ma to za zadanie oszukac ECU,podajac info,ze temperatura powietrza wpadajaca do silnika ,jest niska,co z kolei ma za soba przyniesc kozysci w postaci zwiekszenia mocy-to teoria- w praktyce,to jesli to cos podpowie ECU,ze powietrze jest zimne,ten powinien wzbogacic mieszanke(cos ,jakbys jezdzil na ssaniu caly czas)ale w rzeczywistosci nie da sie oszukac ECU,bo sygnaly sa odbierane z kilku innych czujnikow jednoczesnie-wiec jesli nawet,to tylko zaleje silnik paliwem i w efekcie zezre tyle wachy,ze wyrzucisz to daleko...

sokolnh napisal Ci dobra rade-jakis rezystor za 5 gr zrobilby to samo...

no i dodam jeszcze,ze kiedys mowiono,z to sie wpina w przeplywke,ale ona przecierz mierzy tylko(?) ilosc powietrza ,a nie jego temperature...

Opublikowano

tu nie chodzi o samo zwiekszenie mocy co i o obnizenie spalania

tam jest 15 programow a moim celem jest wlasnie redukcja

Opublikowano

kolego , gdzie to zamontować to nie wiem ale wyniki tych testów dostępne są w necie od co najmniej 3 lat.

no to czemu slaweq pisze co to znowu za cudo hm?

nie kmninie was ludzie

dont be jealous :kox:

Napisałem tak bo na rynku pełno jest podobnego dziadostwa i jak widac robione są nowe... :thumbdown:

Nie zrozumiales też chyba tego co napisałem..., cudo a "cudo" to wielka róznica :gwizdanie:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...