BoooM 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Siemka, problem nie dotyczy mojej b6 jak w profilu lecz znajomego... ALT 2.0i 130km 2002r zachowuje sie jak by nie miała zapłonu na jednym z cylindrów, teoretycznie dość proste cewka albo świeca ale nie do końca po podmianie z takiego samego silnika świec i cewek problem nie ustępuje, sprawdziliśmy ciśnienie na tłokach oczywiście szału nie ma 8,4,7,4 dodam ze ciśnienie nie ma tutaj wpływu ponieważ gdy audica jeździła normalnie i nic sie z nia nie działo ciśnienie miała takie samo jak pisałem wcześniej. Diagnoza szeregowa za pomocą cdif3 wskazuje na losowe wypadanie zapłonu na 4 cylindrze lecz po tygodniu postoju samochodu są już dwa błędy w których wykryto wypadnie zapłonu na 3 i 4 cylindrze. po odpaleniu audica bez gazu gaśnie ale nie zawsze bardziej na zimnym niz na ciepłym silniku...teraz pytanie czy przepływomierz może być sprawca tego zamieszania? i co ewentualnie można jeszcze sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Przeplywke bym wykluczył, można ją odłączyć i będzie z mapy i sondy szerokopasmowej brał proporcje. Może być wypalona wtyczka cewki, pompa paliwa, regulator wtryskow, zapchany filtr paliwa Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoooM 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Po odlaczeniu przeplywki silnik się "uspokaja", pompa i filtr raczej nie bo powyżej 2000 silnik wydaje się chodzić normalnie aż do odcięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hak64 95 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dlaczego uważasz, że słaba kompresja nie ma wpływu na pracę silnika? Cewka, kable i świece mogą być w porządku, ale zbyt niskie ciśnienie w cylindrze może powodować brak zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 To podejrzyj z lapkiem jakie parametry podaje przeplywka, na jałowym mam 3-6 g/s i powinna pokazywać max do 105. W razie zakupu tylko bosch Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoooM 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 cisnienie jest takie same jak miesiac temu, tylko ze miesiac temu audica jezdzila normalnie. Dlatego wykluczam cisnienie jako powod obecnych objawow. dobrze zobacze moze uda sie jakis wykres zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian Jezus Bąba 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Przepraszam ze nie w temacie ale mam takie małe pytanie co to jest za kabel wychodzący z wiązki razem z kablem od przeplywomierza jego oznaczenie to 1J0973703 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Nie związane z tematem na priv Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoooM 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) podobno była dziura średnicy około 2cm na kolektorze ssącym albo gdzieś wcześniej, nie wiem nie widziałem ale autko jeździ juz normalnie , dziękuje bardzo za zainteresowanie i pomoc Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez BoooM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się