Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[BPW] Problem z uruchamianiem silnika, po dłuższym postoju.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z odpalaniem samochodu np jak stoi przez noc na drugi dzien jak chce go odpalić to musze dosc długo kręcić zeby odpalił tak jak by paliwo nie dochodziło

Wałek rozrządu był wymieniony uszczelik itp Audi a4 b7 2.0 tdi 140 km tak jakby paliwo sie cofało

Prosze o pomoc

Edytowane przez Kerczak
Opublikowano

Pierwsze co do sprawdzenia.

Stań samochodem aby był pochylony przodem w dół.

Jak po nocy normalnie odpali do weryfikacji:

1. Filtr paliwa wraz z zaworkiem np. Mann

2. Wężyki powrotów

Jak to sprawdzisz daj znać.

Opublikowano

Pierwsze co do sprawdzenia.

Stań samochodem aby był pochylony przodem w dół.

Jak po nocy normalnie odpali do weryfikacji:

1. Filtr paliwa wraz z zaworkiem np. Mann

2. Wężyki powrotów

Jak to sprawdzisz daj znać.

wiesz co jak do pracy przyjadę to własnie stoi tak z góry i to min przez 12 godzin a pod domem stoi tak po 7 i nie chce odpalic bardzo i nie mam pojecia

Opublikowano

Jak już odpali to auto ma moc? Jeździ jak na te 140 KM czy raczej muł?

Opublikowano

auto jak odpali to jedzie tak jak powiło ma moc nic nie szkubie normalnie jedzie

Opublikowano (edytowane)

Ustaw włącznik świateł w pozycji na światła mijania* i spróbuj odpalić.

EDIT: *postojowe

Edytowane przez C4NC3R
Opublikowano

Ustaw włącznik świateł w pozycji na światła mijania* i spróbuj odpalić.

EDIT: *postojowe

taki numer tylko w B6 przechodził :wink:

Opublikowano

Ustaw włącznik świateł w pozycji na światła mijania* i spróbuj odpalić.

EDIT: *postojowe

taki numer tylko w B6 przechodził :wink:

W b7 tego nie ma? Chodzi o włącznik czy o moduł MCE?

Opublikowano

chodzi o łatwiejsze odpalanie wspomagając sie wyłacznikiem świateł :)

Opublikowano

Tylko problem jest taki ze jak ja przywiozłem z niemiec to były oringi na pompkach wymienione

Mogło sie stać ze znowu sie zepsuły a jak byłem u mechanika to na kompie mi pokazało ze egr jest zasyfiony i jak mi to wyczyścił to przez jakis czas był spokój a jakies 2 dni temu znowu sie to stało

Nwm co dalej z tym robic

Opublikowano

taki numer tylko w B6 przechodził :wink:

W b7 tego nie ma? Chodzi o włącznik czy o moduł MCE?

inne MCE i włącznik swiateł.

Tylko problem jest taki ze jak ja przywiozłem z niemiec to były oringi na pompkach wymienione

Mogło sie stać ze znowu sie zepsuły a jak byłem u mechanika to na kompie mi pokazało ze egr jest zasyfiony i jak mi to wyczyścił to przez jakis czas był spokój a jakies 2 dni temu znowu sie to stało

tyle ze egr z uruchamianiem silnika ma niewiele wspolnego... :cool1:

chyba ze w czasie wylaczania silnika, klapa gaszaca blokuje sie w pozycji zamknieta - ale to nie egr...

albo mechanik zrobił coś o czym nie powiedział, albo w czasie czyszczenia EGR przypadkiem poruszył coś co powoduje problemy i na jakiś czas było dobrze.

jaki kod silnika, (BPW, BRE, BRD)?

Opublikowano

Tylko problem jest taki ze jak ja przywiozłem z niemiec to były oringi na pompkach wymienione

Mogło sie stać ze znowu sie zepsuły a jak byłem u mechanika to na kompie mi pokazało ze egr jest zasyfiony i jak mi to wyczyścił to przez jakis czas był spokój a jakies 2 dni temu znowu sie to stało

tyle ze egr z uruchamianiem silnika ma niewiele wspolnego... :cool1:

chyba ze w czasie wylaczania silnika, klapa gaszaca blokuje sie w pozycji zamknieta - ale to nie egr...

albo mechanik zrobił coś o czym nie powiedział, albo w czasie czyszczenia EGR przypadkiem poruszył coś co powoduje problemy i na jakiś czas było dobrze.

jaki kod silnika, (BPW, BRE, BRD)?

Na jakies 2 3 tyg miałem spokój A silnik to jest BPW czesto mi sie to robiło jak miałem malo paliwa teraz mi sie to stało jak miałem 1/4 baku a jak zalałem do pełna to nic sie nie dzieje

Moze to byc pompka w baku ??

Opublikowano

pompa w baku.

bywa że przed zupełnym padnięciem działają chimerycznie.

Opublikowano

A panowie a może to byc tez sprawa świec zarowych bo dzisiaj zauważyłem ze jak bylo zimno przez noc bylo 8 stopni to nie chciała odpalic a jak bylo tak 15 to paliła od strzału wstawiłem ja do garażu na noc jestem ciekawy jak bedzie rano bo tez zimno jest ??

Opublikowano

omomierz w rękę i sprawdz świece.

Opublikowano (edytowane)

nwm autko jedzie jutro do mechanika i sie okaże co w tym siedzi zobaczymy co powie bo juz nie mam pomysłu co tam moze byc zepsute


dzisiaj odebrałem autko od mechanika główną przyczyną złego odpalania był zawór egr był zle wyczyszczony i sie nie domykał i i uszczelka pompy wysokiego ciśnienia była juz tez zużyta i przy okazji zmieniona została wiazka elektryczna pompowtryskiwaczy bo auto czasemi szarpało

Zobacze czy objawy sie nie pokażą jeszcze raz mam nadzieje ze nie dzisaj auto stało przez noc przy temp 4 stopni i paliło od strzału :):)

Edytowane przez Kerczak
Opublikowano

dzisiaj odebrałem autko od mechanika główną przyczyną złego odpalania był zawór egr był zle wyczyszczony i sie nie domykał

Czegóż to ludzie nie wymyślą... :facepalm:

Opublikowano

Wiesz co ja sie tam na tym nie znam nie jeste w temacie co on tam w tym samochodzie zrobił jestem zadowolony ze autko pali normalnie i pracuje jak należy i nie bardzo mnie to interesuje co on tam z zrobił :)

Opublikowano

ale forum jest po to aby zamieszczać przydatne rady, niewłaściwe wyprowadzają na manowce dlatego, ta wymagała sprostowania :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...