Mariuszvvvv Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Witam Mam problem z bujaniem się silnika na wolnych obrotach. Silnik to AEB z programem na boost 1bar. Podczas jazdy bardzo faluje doładowanie. Na wolnych obrotach słychać co kilka sekund takie puknięcie z wydechu i czuć jak silnik z budą kołyszą się. Dzieje się to na benzynie i lpg. Zrobiłem logi statyczne: 002+007 http://vaglog.com/log_274168.html 003+008 http://vaglog.com/log_274169.html W logach pierwszy na PB a drugi na LPG. Przepustnica wyczyszczona i świece nowe. W najbliższym czasie wrzucę logi dynamiczne. Proszę o pomoc
janekzpszczyny Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) Dołącz logi dynamiczne. Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez janekzpszczyny
Mariuszvvvv Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Dodam że odłączyłem wężyk idący od n75 do gruszki i turbo pompuje do 1.3bara bez falowania. Ciśnienie nie ucieka i trzyma równo to chyba dv sprawny i nieszczelności nie ma. Wymienię n75 i zobaczę czy uspokoi się.
Łukasz13 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Sprawdz jednak szczelność dolotu i podciśnień, odme też, na wolnych obrotach sonda na obu paliwach stoi na ubogo, możliwe że gdzieś ciągnie lewe powietrze.
Mariuszvvvv Opublikowano 18 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Dolot uszczelniony, n75 sprawdzony cyka i jest szczelny. Poprawiło się trochę na wyższych biegach, ale na 1 i 2 nadal faluje doładowanie. Zrobiłem logi po resecie ECU i pierwszym odpaleniu: 002+007 http://vaglog.com/log_278543.html 003+008 http://vaglog.com/log_278544.html Nadal występuje problem z tym bujaniem się silnika na wolnych obrotach i strzelaniem z wydechu: https://www.youtube.com/watch?v=xvvXp5tnqWY Vag nie pokazuje błędów ani wypadania zapłonów. Edit. Cewki podmieniałem i nadal to samo. Nie mam już pomysłu co dalej zrobić, wszystko sprawdzone a nadal występuje bujanie Witam ponownieOdkopuję temat, bo już mi brakło pomysłów. Silnik nadal szarpie na wolnych obrotach co kilka sekund i doładowanie idzie do 0.7 bara i spada na 0.6 a powinno być około 0.9. Dodatkowo na rozgrzanym silniku jak pracuje na wolnych obrotach to co minutę gdzieś obroty same spadają do 400 i wracają na 800. Ostatnio wyregulowałem gaz i tak samo pracuje na gazie. W logu widać na przepływomierzu jak doładowanie faluje, przepływ rośnie i spada. Wszystkie zaworki itd sprawdzone lub wymienione.002+007http://vaglog.com/log-002_007_qjcdQ3.html002+025 http://vaglog.com/log-002_025_755TEBF.html002+013 http://vaglog.com/log-002_013_npCZ56.htmlFilmik: W tym momencie nie falowało, ale i też nie wskoczyło wyżej.Macie jakieś pomysły? Edytowane 19 Grudnia 2016 przez Mariuszvvvv
Łukasz13 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Może spróbuj podpiąć seryjny sterownik.
Mariuszvvvv Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Może spróbuj podpiąć seryjny sterownik. W najbliższym czasie to zrobię, jak według Ciebie wygląda wysterowanie n75 w logu? Dorzucam filmik ze spadkiem obrotów. Edytowane 20 Grudnia 2016 przez Mariuszvvvv
hosearkadio Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Może spróbuj podpiąć seryjny sterownik. W najbliższym czasie to zrobię, jak według Ciebie wygląda wysterowanie n75 w logu? Dorzucam filmik ze spadkiem obrotów. Może spróbuj podpiąć seryjny sterownik. W najbliższym czasie to zrobię, jak według Ciebie wygląda wysterowanie n75 w logu? Dorzucam filmik ze spadkiem obrotów. sprawdź jeszcze raz poprawnie DV. Widać na drugim kanale że przepływ ci spada.
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Ja ci powiem tak. Te silniki są gówniane jak cholera. Slepe i głuche. Tunerzy tak je chwalą za żywotnośc a sami mało co potrafią. Ja sam się męczę rok czasu z szarpaniem podczas przyśpieszania i tyle k**wa znawców już go widziało że wpakowałem w motor 6 koła i dalej szarpie. Powodzenia.
Mariuszvvvv Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2016 sprawdź jeszcze raz poprawnie DV. Widać na drugim kanale że przepływ ci spada. Testowałem z zaślepionym tipem bez Dv i tak samo jest.
hosearkadio Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 sprawdź jeszcze raz poprawnie DV. Widać na drugim kanale że przepływ ci spada. Testowałem z zaślepionym tipem bez Dv i tak samo jest. a jak szczelność testowałeś ?
Mariuszvvvv Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2016 (edytowane) Zaślepiłem tipa, napompowałem 1.5bara i powoli uciekało tylko przez korek wlewu oleju, ale to norma bo przez uszczelniacze turbiny ucieka. Jakby była nieszczelność to i korekty lambda wysokie a ja mam na 0. W logu wtryski otwarte na maxa, przepływ większy niż seria a turbina i tak pompuje serie... Edytowane 24 Grudnia 2016 przez Mariuszvvvv
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się