dziki24 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Witam serdecznie w dniu wczorajszym samochodzik chodził ok. 2,5 godz. na postoju Grzał pięknie, że parzyło w buzię, lecz dziś rano po odpaleniu i przejechaniu 20 min. w korku brak ciepłego powietrza to znaczy delikatnie coś tam grzeje, więc sprawdziłem przewody wchodzące i wychodzące do nagrzewnicy i obydwa były dość ciepłe jednakowo oczywiście. Gdy koreczek się skończył postanowiłem go troszkę pogonić i tak do ok. 4 tys. Obr/min. na 3 i 4 biegu, zdziwienie moje było ogromne gdy poczułem wrzątek w środku, lecz po przejechaniu 5 km. Gwałtownie zaczęło lecieć zimne powietrze i to dosłownie a nastepnie po 1 km. powróciło gorące i już tak zostało z racji tego że do domu miałem już niedaleko, to postałem pod domkiem ok. 30. min. Mimo zimy przy otwartym oknie inaczej nie dało się wytrzymać . Moje pytanko jest następujące co to mogło być Jest to możliwe by się odpowietrzy ł 2 dni temu dolałem płynu ok. 0,5 litr. Ps. Sorry za długą treść lecz chciałem przedstawić problem dość przejrzyście pozdrawiam
Marek12 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 A masz u siebie climatronic czy pokrętła? Jak climatronic to sprawdź kody błędów na kanale 1c i napisz co wyskoczyło!
dziki24 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2008 Niestety pokrętła posiadam vaga lecz nie mogłem się coś połączyć
ynterprajs Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 ta klapka w kokpicie co zmienia zimne cieple lubi sie zepsuc!urywa sie taki plasticzek i tak wlasnie robi!dobrac sie do niej mozna os strony schowka !tyle ze trzeba go wymontowac!gdyby sie zapowietrzyl to by caly czas bylo zimne!a ze swiruje to raczej klapka sie sie mogla urwac!
dziki24 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2008 Dokładnie miałem takie wrażenie jak by ktoś przestawił mi ją, lecz ona zawsze jest na pozycji max czy jes możliwość że sama się zmienia cieplo/zimno bez ingerencji w pokrętło od czego to zalezy nie rozumiem do końca skoro to jest mechaniczne
michalec Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 A temperatura silnika jest cały czas w normie? Możliwe że masz własnie urwaną tą klapke w mieszalniku powietrza
dziki24 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 Problem chyba rozwiązany a przynajmniej wyciek zidetyfikowałem dość spory wyciek z wyjśćia od chłodnicy lecz został założone 2 opaski i problem napewno ustał lecz czy całkiem to się okarze lecz mam nadzieję, że bedzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się