mats0n1337 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Witam, już od dłuższego czasu jak samochód przez chwilę turbina gwizdzy, potem ustaje. Turbina chyba puszcza bo zalany mam egr, oleju bierze mało jednak coś bierze. Mechanik powiedział, że turbina nie powinna gwizdzyc, że turbina już puszcza olej. Co wy o tym myślicie? W dodatku parę dni temu wymieniłem olej na valvoline 5w40, od wymiany oleju trzy razy zdarzyło mi się, że mocy nie było, dopiero po ponownym uruchomieniu, dwa razy jak mu trochę w pędzel dałem a dzisiaj przy spokojnej jeździe stracił moc. Audi a4 1.9 ajm Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 W większości silników tdi egr jest zalany. Jedne turbiny gwiżdżą inne nie, nie jest to oznaka awarii. A jak traci moc i po uruchomieniu jest już ok, to możliwe, że wpada Ci w tryb awaryjny, do sprawdzenia podciśnienia, n75, gruszka ewentualnie geometria do czyszczenia. Przydałyby się logi 11bs i dynamiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mats0n1337 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Moc ma tą samą jednak zdziwiło mnie bardzo kiedy trzy razy przeszła w tryb awaryjny bez powodu. Niby turbina bierze olej, coś on tam jeszcze gadał z ic i dlatego egr jest zalany. Też myślałem odrazu o n75 jednak myślałem, że to tylko jak około 120 na godzinę jest Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quero 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Hej. To ze gwizda to nie problem np. W ajm to standard. Trzeba odruznic gwizd od wycia i to jest zasadnicza różnica. jeśli się zacina turbo to do czy czyszczenia lub tloczek gruszki przyrdzewial i gruszke zablokowalo, miałem taki przypadek. To ze dolot jest zalany to normalne i uzależnione od stylu jazdy. Im większy przeciag w dolocie tym mniej oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mats0n1337 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Zobaczymy, narazie powoli jeżdżę, oleju ze wskaźnika nie ubywa, gwizda tak jak zawsze więc chyba dobrze jest Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 9 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 masz możliwość to dla świętego spokoju sprawdź czy sztanga chodzi jak trzeba, jeśli jest konieczne wyczyść kierownice i na trochę będziesz miał spokój u mnie też gwiżdże, turbo po regeneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 panowie a powiedzcie mi, irytuje mnie, że podczas rozpędzania - wciskam gaz, turbina gwiżdże i auto trochę się rozpędza i nagle (po ok 1.5 sekundy) turbina przestaje gwizdać a przynajmniej gwiżdże mniej i aż wyszarpuje do przodu, szukałem nieszczelności, którą zrobiłem, podciśnienia ok, n18 zamieniałem z n75, wężyk od egr narazie zatkany i nic się nie zmienia, nie mam przepływki skąd podpiąć na zamianę... panowie a powiedzcie mi, irytuje mnie, że podczas rozpędzania - wciskam gaz, turbina gwiżdże i auto trochę się rozpędza i nagle (po ok 1.5 sekundy) turbina przestaje gwizdać a przynajmniej gwiżdże mniej i aż wyszarpuje do przodu, szukałem nieszczelności, którą zrobiłem, podciśnienia ok, n18 zamieniałem z n75, wężyk od egr narazie zatkany i nic się nie zmienia, nie mam przepływki skąd podpiąć na zamianę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black dragon 5 1 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Sprawdź czy masz wszystko szczelne wokół turbiny chodzi o przewody dobrze skręcone czy coś nie pękło. Przez pęknięcie można słyszeć większe gwizdanie. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Sprawdź czy masz wszystko szczelne wokół turbiny chodzi o przewody dobrze skręcone czy coś nie pękło. Przez pęknięcie można słyszeć większe gwizdanie. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka wszystko sprawdzone, poskręcane. gdyby przez pęknięcie jakieś miało gwizdać to wydaje mi się, że nie ustawałoby za każdym razem tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 słuchaj z brakiem mocy to zrób logi bo może być geometria zapieczona jak wpada w tryb awaryjny, co do gwizdania to pewnie koło kompresji straciło wyważenie przez drobinki oleju na wirniku,moze być też delikatnie zjedzony:) nie przejmuj sie tym jesli jest to delikatny gwizd:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się