Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomysł na DRL - Opinie


Ralen

Rekomendowane odpowiedzi

Co o tym sądzicie ? jak uważacie ? da się to wyrezać jakimś stosunkowo tanim kosztem ? Fajnie to wygląda i wydaje mi się ż wsi nie robi ;) Miał gość łeb :) tylko że to na lampach USA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda fajnie, ale nie jest to zgodne z polskimi przepisami ruchu drogowego :)

Ps.

Gdzie to można kupić? :D

Edytowane przez adrian_pt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo DRL musi miec homologację wybitą na kloszu. a tej jak wiadomo nie ma.

mnie też się podoba, szukam właśnie takiej żarówki. bo zamontować ją w kloszu to chyba nie problem, a elektrycznie to już wcale.

https://www.superbrightleds.com/cat/tail-brake-turn/filter/Special_Features,Switchback,119,6446:

przydało by się ją znaleźć na alle :wink:

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i DRL ma określone zasady co do wysokości i odległości względem siebie. Nie można montować "na oko".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP
To raczej spełnia.

Homologacja - kto to będzie sprawdzał... sądzicie że policjant każe wam wyjmować lampy i będzie googlował :D?

jakby się udało wyrezać to chętnie podzielę się lub posłucham jakiegoś tutka i zrobię to u siebie :) bo wygląda kozak i wsi nie widać :)


Edit

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/468417-Led-turn-signals-for-tails-and-switchbacks-Review-and-Install

z tego co się chwilę zagłębiłem, to kupić żarówkę to jedno, ale musi być też jakiś adapter do niej który umożliwi podłączenie 3 kabli. :| I tu chyba będzie pies pogrzebany.
Jakieś pomysły ? W linku powyżej więcej info a poniżej link do takiej żarówki, ale cena trochę kosmos :)

http://allegro.pl/dual-color-led-p21-5w-60x-smd-bay15d-1157-usa-p21w-i6145565366.html

Edytowane przez Ralen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dwie można by było dać. Ale jedna?

Przegiął z ceną.

Co do oprawki.

Pewnie pasują te z wersji US.

Elektrycznie to żaden problem.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam szukać w sklepach do przeróbki samochodów amerykańskich. Trzeba mieć też oprawę trzonka na 3 przewody. Mi osobiście pomysł bardzo się podoba i będę rezał, chociaż na próbę :) Bo jest to najbardziej kulturalny sposób realizacji "DRL" w B6 jaki widziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można kupić zwykłe ( http://allegro.pl/audi-a4-b6-01-04-oprawka-kierunkowskazu-i6430046624.html) i wywalić ze srodka blaszkę, zrobić otworki i wypuścić 2 kabelki, a do żarówy po prostu przylutować.

Same oprawki US raczej nie wystarczą, bo w lampie EU nie ma styków do 2-włóknowej żarówki podwójnej...

100x2 trochę dużo, fakt... ale to i tak tyle co jakieś lampki dziwne w zderzak... A efekt dużo lepszy.

Są też innego typu (tańsze) żarówy 21/5W na innych ledach.

Bardizej kulturalne jest chyba jednak zasilanie drogowych na 30% ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długie na 30% to dobra opcja i chyba najbezpieczniejsza ale ja się zawsze śmieje, że samochód wygląda jakby miał zeza :decayed:. Jasne, że nie obejdzie się bez zmian czy też dokładek w instalacji. Inna sprawa to jak te żarówki działają, czy automatyka mrugania i wyłączania jest w żarówce czy też trzeba ją zrealizować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automatyka z tego co widać na różnych filmikach to jest i działa,

Bo to szczególnie ważne żeby nie mieć choinki.

Za to trzeba dokładać opornik co kontroli żarówek, chociaż i to nie problem

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długie na 30% to dobra opcja i chyba najbezpieczniejsza ale ja się zawsze śmieje, że samochód wygląda jakby miał zeza :decayed:. Jasne, że nie obejdzie się bez zmian czy też dokładek w instalacji. Inna sprawa to jak te żarówki działają, czy automatyka mrugania i wyłączania jest w żarówce czy też trzeba ją zrealizować

czytać pany, czytać....

"opóźniacz - żarówka posiada wbudowany układ opóźniający włączanie koloru białego. Zatem po włączeniu kierunkowskazu kolory nie świecą na przemian. Świeci tylko kolor pomarańczowy, a biały włącza się dopiero po wyłączeniu kierunkowskazu."

DUAL COLOR 60/60 - Żarówka posiada w budowie diody dwukolorowe. Gdy włącza się kolor pomarańczowy, białe światło gaśnie do czasu wyłączenia kierunkowskazu."

to albo zez zbieżny na drogowych albo rozbieżny na ledach w kierunkach :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja ale jak przeczytałem cene to olałem resztę :). Żarówki planuje kupić z Chin, będzie dłużej ale pewnie z 50% taniej. Właśnie ja bym wolał gdyby te żarówki nie miały automatyki, a tylko regulację prądu diod, dałoby to większe pole manewru np. jasność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę lipa, bo tylko połowa diodek na raz świeci, i to najsłabszych jakie są: 3528...

i oprawka nie taka... będzie słabiutko śweciło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszy pomysł na dzienne jaki widziałem. Mam nadzieje że niedługo pojawi się jakiś tutek jak to zrobić. Sam bym się za to zabrał ale chyba za chudy w uszach jestem.. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem u siebie dzienne (30% długich) i jestem mega zadowolony. Bez przeróbek i wygląda oryginalnie. Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pytamy o dzienne w długich, bo od tego masz wątek liczący dobre kilkadziesiąt stron.

Tak samo o jak opinię w światłach przeciwmgielnych

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm a wiemy jak wyglądają oprawki na żarówki jak i samo wejście na kierunkowskazy w lampach US ? One są identyczne jak w EU ? - taki okrągły grzybek ?

Może oprawki od US podejdą do EU plug and play, wtedy trzeba by tylko dokupić odpowiednie żarówki i zmontować wiązkę =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już czekam na żarówki z CE ;). Problem 3 styku w bagnecie jest w nich rozwiązany w taki sposób że jest przejściówka z BAU15S, w której jest wyprowadzony 3 przewód do DRL, więc nie trzeba dłubać przy kierunkach, tylko doprowadzić potencjał dla świateł dziennych. W razie W nie ma żadnego problemu żeby wrócić do normalnej żarówki. Co do długich na 30% to jeszcze pozostaje problem mega żółci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...