Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nefmoto me7 "full Reader Flash "


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej potrzebuje pomocy z takim oto info :-(

79d9e7676088e7ad7a9c8ddd7db06341.jpg

Jak widać info jest o złym pliku. XML który wybrałem z folderu programu i teraz nie wiem czy mogę wykonać operacje "read Flash" czy przerwać?

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Hej potrzebuje pomocy z takim oto info :-(

79d9e7676088e7ad7a9c8ddd7db06341.jpg

Jak widać info jest o złym pliku. XML który wybrałem z folderu programu i teraz nie wiem czy mogę wykonać operacje "read Flash" czy przerwać?

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Spróbowałem i klapa :-( pokazuje mi takie informacje

c80b35685a857d7bf4682154010005d1.jpg

Sprawdzałem na każdym pliku z folderu.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jaki kabel używasz i czy działa on prawidłowo z programem vag?

Opublikowano (edytowane)

Chyba mam już odpowiedź. Do nefa używam zwykłego KKL a do vcds-a hex-can.

Sytuacja wywarła na mnie upór bo od początku auta nie mogę zrobić logów, nie mogę sprawdzić sterownika silnika w VCDS-ie wywala mi system.
Ale sprawdzając błędy pojawiły się w sumie 2:
01314 - Engine controlrol module
004 - no signal/communication - intermittent

a druga sprawa ciągle mam błąd połączenia z 56- radio i 77-BT :/

Po wykasowaniu błędów ten 1 znikł to bardziej błąd przez postój auta z dobre 10-15 min na zapłonie jak robiłem nefmoto na lapku i po tym zamiast przekręcić i od nowa odpalić po prostu odpaliłem i lekko jakby zaniemógł ale odpalił po 2 sekundach.
Po kasowaniu i odpaleniu ponownie było wszystko ok oprócz właśnie połączenia z 56 i 77 ;/
Prawda jest taka że po zakupie nie działało BT ale sam nie posiadałem wtedy kabla hex pod vcds-a więc nie wiem czy były wtedy błędy ale wyjąłem fotel dostałem się do puszki z Bt i go zresetowałem (wyjąłem wtykę na 10min) i podłączyłem.
Po tym zabiegu bt działa, rozmowy idą płynnie itp ale nie mogę wywoływać komend z kierownicy np. radio, telefon itp, rozmawiać owszem ale nic poza tym.

Problem logów i nefmoto może wynikać przez jakiś błąd w komunikacji z radiem i BT.
Jutro wyjmę fotel odłączę BT i zobaczę czy będę mógł się połączyć z radiem-56.

Ps. pytanie mikrofon od bt znajduje się przy lampkach nad głową??

Dzień 2-gi :/

Samo odłączenie BT nic nie dało :( dalej nie mogłem się połączyć z silnikiem. Czekam na zamówione wyjmaki do radia i wymontuję radio z bt zobaczę co wtedy się stanie :)

ps. najciekawsze że nie mogę połączyć się z modułem 56- radio i 77-telefon czy nawet 19- CAN gateway :/ o adaptacji czy kodowaniu można pomarzyć :/ Tak więc pozostają 2 opcje albo coś uwala między radiem a BT albo będzie tablica do wymiany bo ten błąd wskazuje na nią :

1 Fault Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-00 - No Communications
Dzień 3 :D
Uparcie i do przodu ;]
Wymontowanie BT i mikrofonu + wyjęcie bezpiecznika nic nie dało ;/
Próba wyjęcia radia starymi kluczami do VW też spaliła na panewkach :(
Czekam już tylko na nowe "wyjamki" i po odłączeniu radio ciekawe co będzie :(
Ale dzięki tym próbą padła mi bateria w "scyzoryku" i musiałem wykonać nową adaptacje po zmianie baterii i o dziwo wszystko poszło OK :)
Edytowane przez Klawisz-84
Opublikowano

Ustaw w nefmoto najniższa prędkość po slow init potem read i pójdzie.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To nic nie da. Wczoraj pojechałem do znajomego i z buta pokazał co się uwalilo :-(

Z jednej strony wymiana licznika będzie chyba tańsza niż problem z rns-em. Tylko jak dokładnie zdiagnozować problem z licznikiem?

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jesli masz problem tylko odczytem softu to zawsze można wyjąć kompa i odczytać na stole, szczególnie że po odczycie tym progr. u Cb. pewnie skończy się przykrą niespodzianką, nie rozwiązuje to jednak problemu z logowaniem chyba że spróbować popiąć się do linii k gdzieś zaraz przy kompie.

Opublikowano

kiedyś walczyłem z identycznym problemem w a4 b6 sprawdzone wszystko od a do z dopiero podłożenie drugich zegarów załatwiło sprawę z brakiem komunikacji. Co do samego odczytu stera po obd proponuję zmienić sprzęt na coś pewniejszego lub wylut kości w podstawkę i wtedy odczyt.

Opublikowano

Akurat przy tym kompie przy poprawnej komunikacji z odczytem czy i zapisem nie ma problemu, lutowanie w tym przypadku sztuka dla sztuki.

Opublikowano (edytowane)

Robiłem już te stery po poprawnej komunikacji i próbie odczytu chińskim sprzętem. Później płacz i zgrzytanie zębów :) Lutowanie to ostateczność jeśli nie idzie po kablu.

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano (edytowane)

Spoko, sprzęt czy nie sprzęt, tylko jak mogę być pewnym tego że to licznik jest uszkodzony?

ps. licznik z 1.6 benzyna b7 będzie dobry? Rozumiem że mam nie przejmować się immo ;) jak coś ? wkładam kręcić kluczem sprawdzić vcds-em połączenie i jeśli okaże się że jet to oznacza padnięty licznik w moim aucie?!

Edytowane przez Klawisz-84
Opublikowano

podepnij licznik i sprawdź czy jest komunikacja

Opublikowano (edytowane)

Witam posiadam podobne obiawy w audi a4 b5 fl 1.8t anb. Jak łączę się przez nefmoto wyskakuje mi to samo co użytkownikowi z pierwszego postu, również posiadam problemy z komunikacją z sterownikiem a mianowicie mogę bez żadnych problemów połaczyć sie z wszystkimi modułami na włączonym zapłonie ale kiedy już uruchomie silnik i chciałbym porobić logi dynamiczne zaczynają się schody co chwilę mnie rozłacza a jeżeli uda mi się zrobić jakieś logi do są po ucinane, nadmieniam że bez problemu mogę robić logi innych aut z grupy vag

Edytowane przez gumacz100

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...