Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne syczenie podczas przyśpieszania


a4man

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie tak było po czyszczeniu przy 2000 obrotów czułeś to doładowanie :D

Dodam że zaworek też zmieniałem n75. Najszybciej to turbawke wymienić.

Ja też. Może wymiana turbo w końcu by pomogła :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak było po czyszczeniu przy 2000 obrotów czułeś to doładowanie :D

Dodam że zaworek też zmieniałem n75. Najszybciej to turbawke wymienić.

Ja też. Może wymiana turbo w końcu by pomogła :D

Dlatego ja jeźdze dopóki mu wirnik z d*py nie wyleci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może i głupie pytanie - czy przy rozbieraniu turbin, ruszaliście długość sztangi?

Pamiętam jak kiedyś zaślepki egr'u przy kolektorze wydechowym nie dokręciłem to też syczało/pufało

Sprawdzccie jeszcze czy macie może nieszczeność między którymś kolektorem a blokiem silnika?

Nic innego mi nie przychodzi do głowy :]

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może i głupie pytanie - czy przy rozbieraniu turbin, ruszaliście długość sztangi?

Pamiętam jak kiedyś zaślepki egr'u przy kolektorze wydechowym nie dokręciłem to też syczało/pufało

Sprawdzccie jeszcze czy macie może nieszczeność między którymś kolektorem a blokiem silnika?

Nic innego mi nie przychodzi do głowy :]

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Sztanga nie ruszana. Bynajmniej przezemnie. Układ dolotowy czyscilem i dostał Nowa uszczelkę. Po za tym jak silnik wchodzi mi w tryb awaryjny to mogę go kręcić i kręcić A nie syczy. Po za tym fakt mogę mieć wydmuchana uszczelkę kolektora wydechowego bo jak się to zakreci to parę razy zauważyłem że spaliny lecą od turba. Wgl jak czyscilem turbo nie miałem uszczelki między turbo A kolektor. Oczywiście dałem Nowa. Nie wiem czy ktoś grzebal czy co. A tak to nie czuc spalin ani pod macha ani w środku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabryka składała turbine do kolektora wydechowego bez uszczelki.

Uszczelke można dać ale trzeba patrzeć jak się ją zakłada, bo otwór nie jest po środku i jak założysz odwrotnie to troche przysłoni ona przelot między kolektorem a turbiną.

Jak na awaryjnym nie syczy, czyli turbina nie jest sterowana więc obstawiam że to ona.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabryka składała turbine do kolektora wydechowego bez uszczelki.

Uszczelke można dać ale trzeba patrzeć jak się ją zakłada, bo otwór nie jest po środku i jak założysz odwrotnie to troche przysłoni ona przelot między kolektorem a turbiną.

Jak na awaryjnym nie syczy, czyli turbina nie jest sterowana więc obstawiam że to ona.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

A to ci ciekawostka. Nawet nie wiedziałem.

Uszczelkę na pewno dobrze załozyłem. A syczało bez niej, jak i z nią. Bądź jak wspomniałem, ten dzyndzelek do którego idzie ciegno gruszki puszcza.

edit;

No i fakt że jak będzie syczało po 2,5 tysiącach obrotów, to wiem że silnik wejdzie w tryb awaryjny. Bo to syczy tylko tak mniej więcej jak działa geometria, od 2 do 2,5 tysiąca, później cisza - do końca.

Ale już z 20 tysięcy tak świszczy, i się nie chce zepsuć :D

A no i tego. Autorze tematu - kata masz? Być może to przez brak kata. Ja nie jestem pewny czy jest. Niby turbina świszczy, niby wszystko wskazuje na jej brak, ale nie mam pewności. Kupiona od handlarza.

Edytowane przez karaluch8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może i głupie pytanie - czy przy rozbieraniu turbin, ruszaliście długość sztangi?

Pamiętam jak kiedyś zaślepki egr'u przy kolektorze wydechowym nie dokręciłem to też syczało/pufało

Sprawdzccie jeszcze czy macie może nieszczeność między którymś kolektorem a blokiem silnika?

Nic innego mi nie przychodzi do głowy :]

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Długość nie ruszana, podobnie jak kolega dolot czyszczony z nową uszczelką kolektora ssącego. Osobiście nie zakładałem uszczelki turbo-kolektor wydechowy. Przy plecionce uszczelka z pastą założona. Kurdę ale jakby była nieszczelność na turbinie to by coś okopcone było ?. Chyba będzie trzeba wyjąć znowu turbinę i pokombinować coś ;/ ehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może i głupie pytanie - czy przy rozbieraniu turbin, ruszaliście długość sztangi?

Pamiętam jak kiedyś zaślepki egr'u przy kolektorze wydechowym nie dokręciłem to też syczało/pufało

Sprawdzccie jeszcze czy macie może nieszczeność między którymś kolektorem a blokiem silnika?

Nic innego mi nie przychodzi do głowy :]

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Długość nie ruszana, podobnie jak kolega dolot czyszczony z nową uszczelką kolektora ssącego. Osobiście nie zakładałem uszczelki turbo-kolektor wydechowy. Przy plecionce uszczelka z pastą założona. Kurdę ale jakby była nieszczelność na turbinie to by coś okopcone było ?. Chyba będzie trzeba wyjąć znowu turbinę i pokombinować coś ;/ ehh

Nie warto jej wyciągać. Jak ja mam to samo, i przed czyszczeniem, i po czyszczeniu gdzie wiem że dobrze złożyłem, to nie ma co szukać błahej przyczyny. Trzeba wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może i głupie pytanie - czy przy rozbieraniu turbin, ruszaliście długość sztangi?

Pamiętam jak kiedyś zaślepki egr'u przy kolektorze wydechowym nie dokręciłem to też syczało/pufało

Sprawdzccie jeszcze czy macie może nieszczeność między którymś kolektorem a blokiem silnika?

Nic innego mi nie przychodzi do głowy :]

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Długość nie ruszana, podobnie jak kolega dolot czyszczony z nową uszczelką kolektora ssącego. Osobiście nie zakładałem uszczelki turbo-kolektor wydechowy. Przy plecionce uszczelka z pastą założona. Kurdę ale jakby była nieszczelność na turbinie to by coś okopcone było ?. Chyba będzie trzeba wyjąć znowu turbinę i pokombinować coś ;/ ehh

Nie warto jej wyciągać. Jak ja mam to samo, i przed czyszczeniem, i po czyszczeniu gdzie wiem że dobrze złożyłem, to nie ma co szukać błahej przyczyny. Trzeba wymieniać.

Kurdę ale najbardziej boli fakt, że u mnie przynajmniej tydzień było super ;/ a tak nagle zaczęło syczeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Po za tym jak silnik wchodzi mi w tryb awaryjny to mogę go kręcić i kręcić A nie syczy
a co ma syczeć skoro turbo praktycznie nie pracuje ?

Patrzyłem i widzę, że doładowanie nie jest stabilne, ale tak to napisałeś wcześniej, że nie wiedziałem o co ci chodzi. No tyle to i ja wiem, że utrata mocy będzie na tym, tylko nie wiem co może być przyczyną takiego stanu tutaj, proszę o pomoc.
wróżką nie jestem, z fusów też nie czytam. Może turbo jest po prostu zmęczone życiem a może masz coś spartolone.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po za tym jak silnik wchodzi mi w tryb awaryjny to mogę go kręcić i kręcić A nie syczy

a co ma syczeć skoro turbo praktycznie nie pracuje ?

Patrzyłem i widzę, że doładowanie nie jest stabilne, ale tak to napisałeś wcześniej, że nie wiedziałem o co ci chodzi. No tyle to i ja wiem, że utrata mocy będzie na tym, tylko nie wiem co może być przyczyną takiego stanu tutaj, proszę o pomoc.

wróżką nie jestem, z fusów też nie czytam. Może turbo jest po prostu zmęczone życiem a może masz coś spartolone.

To nie wiem po co się kolego udzielasz. Jak nie masz nic mądrego do powiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s



Po za tym jak silnik wchodzi mi w tryb awaryjny to mogę go kręcić i kręcić A nie syczy
a co ma syczeć skoro turbo praktycznie nie pracuje ?

Patrzyłem i widzę, że doładowanie nie jest stabilne, ale tak to napisałeś wcześniej, że nie wiedziałem o co ci chodzi. No tyle to i ja wiem, że utrata mocy będzie na tym, tylko nie wiem co może być przyczyną takiego stanu tutaj, proszę o pomoc.
wróżką nie jestem, z fusów też nie czytam. Może turbo jest po prostu zmęczone życiem a może masz coś spartolone.

Tak bardzo przydatna pomoc. Widzę, że temat zostanie nie rozwiązany. Jeśli @karaluch8 rozwiązał byś ten problem to napisz do mnie, ja zrobię to samo.

Edytowane przez a4man
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...