Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BFB Problem z turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z turbiną po założeniu regenerowanej turbiny doładowuje do max 0,4 bar ,przy dodawaniu gazu czasami jedzie jakby nie było turbo czasam po przekroczeniu 3000 obr jakby turbo przestało pracować wywala mi jeden błąd stały Błąd czujnika położenia wałka rozrządu , silnik pracuje nie równo na wolnych obrotach .

Po wymianie czujnika na nowy Boscha ciągle to samo mechanik mówi że prawdopodobnie nastawnik zmiennych faz jest walnięty ale zaznacza że z silnikami WV ma bardzo mało do czynienia i nie zna tego silnika ,z okolic łańcuszka jest cisza żadnego stukania po wymianie oleju na Motula jest nawet ciszej jeżeli komuś do głowy przychodzi co mogło paść proszę o odpowiedź

Pozdrawiam

Edytowane przez Gab73
Opublikowano (edytowane)

Zdejmij pokrywę i sprawdź czy walki sa na swoim miejscu

Edytowane przez Dev
Opublikowano

To znaczy ?

Jakięś 2000 km w tył była wymiana paska po zakupie auta przed wymianą było podobnie z nierówną pracą na wolnych ale turbo pracowało w całym zakresie obrotów

Opublikowano

Kolega wyżej radzi abyś sprawdził czy wałki są na znakach

andriqy3.jpg

Opublikowano

Ok rozumiem podjadę do mechanika żeby sprawdzić muszę kupić uszczelkę pytanie czy jechać do serwisu po ori czy zamiennik będzie ok ,i czy przez przestawione wałki turbina może tak kiepsko pracować czy szukać winy w turbie

Opublikowano

Podaj konkretnie numer błędu, bo może mechanik wporwadził Cie w błąd z tym czujnikiem, poza tym na vagu można podejrzeć ustawienie rozrządu w bloku 093, do tego logi dynamiczne trzeba zrobić.

Opublikowano

Na logi w najbliższym czasie nie mam szans jestem za granicą a auto w Polsce żona jeździ dziś była u mechanika i następny stały błąd czujnik położenia wału ,mechanik skasował błędy i kazał 2 dni pojeżdzić jeżeli wróci błąd będzie wymieniał czujnik ,a na temad turbiny po przejechaniu autem powiedział że dla niego to zawór upustowy w turbinie czy jak się on tam nazywa puszcza ciśnienie ale najpierw musi dojść do ładu z elektryką czyli czujnikami o odkryć co padło


Witam po wymianie łańcuszka i napinacza auto ożyło ,łańcuszek był luźny i napinacz walnięty poprzedni właściciel nie dbał o olej i pewnie przez to padło

Opublikowano

Zapomniałeś podziękować. ..

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi

Opublikowano

Witam po wymianie napinacza auto ożyło lecz nadal turbina dawała raz 0,4 raz 0,6 barjazdziłem do mechaników nie któży chcieli by wymieniać cały silnik aż gazownik pokierował mnie do gościa od chip tuningu ten sprawdził wrzystko i okazało się że przepływomierz walnięty po wymianie auto chodzi jak trzeba pozdrawiam

Opublikowano

 winą okazuje się przepływomierz a " ja zedziłem do mechaników, nie którzy chcieli by wymieniać cały silnik " ja tych mechaników to bym zaj....ł serio

 

Opublikowano

Co zrobisz nawet taki mechanik bardzo zachwalany na forum powiedział {trzeba było diesla kupić bo benzynowe ta od 2000r  VAG robił paście } a z kolei gość od tuningu który to zdianozował przepływkę mówi że on osobiście z lat 2002-2012 diesle to tylko Fiat lub PSA by kupił co jeden to inna opinia 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...