Łukasz Daniels Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam, proszę o pomoc bądź ukierunkowanie co może być przyczyną. Mianowicie po odpaleniu czuć smród ropy/oleju nie jestem wstanie określić, czasami zaczynają falować dodatkowo obroty. Problem mija po przyciśnięciu auta do 3/4k obrotów w czasie jazdy. Auto przy większych prędkościach jedzie bez problemu, nie ma żadnych błędów na kompie, wtryski też są ok. Przy mniejszych prędkościach czuć tz dziurę ok 2k obrotów, niby to normalne w tych silnikach. Został wycięty DPF, nowy EGR, czyszczenie kolektora - wszystko było zasyfione w EGR było z 1,5 cm nalotu. Dodam do tego, że auto nie dymi. Nie zauważyłem większych ubytków oleju, nic nie cieknie - silnik suchy. Witam, proszę o pomoc bądź ukierunkowanie co może być przyczyną. Mianowicie po odpaleniu czuć smród ropy/oleju nie jestem wstanie określić, czasami zaczynają falować dodatkowo obroty. Problem mija po przyciśnięciu auta do 3/4k obrotów w czasie jazdy. Auto przy większych prędkościach jedzie bez problemu, nie ma żadnych błędów na kompie, wtryski też są ok. Przy mniejszych prędkościach czuć tz dziurę ok 2k obrotów, niby to normalne w tych silnikach. Został wycięty DPF, nowy EGR, czyszczenie kolektora - wszystko było zasyfione w EGR było z 1,5 cm nalotu. Dodam do tego, że auto nie dymi. Nie zauważyłem większych ubytków oleju, nic nie cieknie - silnik suchy. chłopaki zauważyłem, że przepuszcza mi korek od wlewu oleju, trochę podcieka, czy to może być przyczyną smrodu ? Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez Łukasz Daniels
Musashi Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 skoro usunąłeś DPF nie dziw się, że spaliny mają inny zapach... co do objawów dotyczących zachowania się, silnika bez logów trudno cokolwiek powiedzieć. co tzn. falujące obroty? wzrastają/zmniejszają się w stos. do wartości nominalnej, na jak długo?
Łukasz Daniels Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 Obroty wahają do momentu przygazowania, później jest wszystko ok. Auto było podpinane i wszystko w normie na kompie. Jestem umówiony do speca na czwartek zobaczymy czy coś powie, bo jak na razie nikt nie pomógł skoro usunąłeś DPF nie dziw się, że spaliny mają inny zapach... co do objawów dotyczących zachowania się, silnika bez logów trudno cokolwiek powiedzieć. co tzn. falujące obroty? wzrastają/zmniejszają się w stos. do wartości nominalnej, na jak długo?
Musashi Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 w jakiej sytuacji? po uruchomieniu silnika? po jezdzie i wrzuceniu na luz? czy zaczynają bez powodu falować? w jakim zakresie zmiana obrotów?
jacek 3773 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 zaślepić egr powinno pom€ć na falowanie, co do smrodu to czuć ropą czy spalinami , a może kolektor wydechowy ci pękł i zajeżdza spalinami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się