enczu Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Starcza U mnie nic nie smarowalem i jest jak najbardziej wporzadku.
tkamicki5 Opublikowano 11 Września 2016 Autor Opublikowano 11 Września 2016 A więc kat wywalony,nie był szczególnie jakoś zawalony,nie wiem czy jest jakaś różnica wkręcania na obroty,może dlatego że mam turbo do czyszczenia bo wstaje tak od 2100-2200obr aczkolwiek słysze teraz taki fajny gwizd przez chwile jak dodaje gazu ale przy otwartej szybie bo jak zamkne to nic nie słychać,auto głośniej też nie chodzi a przy pierwszej przegazówce po wywaleniu kata pusciło troche czarnego dymu plecionke miałem już zmęczoną chociaż nie wyglądała wogóle na taką ale jak sie wyjeło ją to latała lużno dosyć no teraz jak nowa to zmiejszyły mi sie wibracje w aucie,teraz praktycznie nic nie trzęsie Wrzyciłem jeszcze nowe tarcze i klocki na przód TEXTAR i uszczelke pokrywy zaworów Elringa No i wpadł nowy filterek powietrza Knecht bo juz rok minął to już czas wymienić było
tkamicki5 Opublikowano 11 Września 2016 Autor Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) znaczy może to nie jest dosłownie taki gwizd że gwiżdze non stop tylko taki chwilowy świst przy dodawaniu gazu jak sie rozpędza a tak to nic nie słychać Edytowane 11 Września 2016 przez tkamicki5
enczu Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 Wspominałem, że tak będzie. To norma po wywaleniu kata i każdy to potwierdzi, kto jest po tej operacji, że turbo jest bardziej słyszalne. To, że zakopci to też norma. W końcu coś tam ten kat działał
tkamicki5 Opublikowano 12 Września 2016 Autor Opublikowano 12 Września 2016 No dokładnie :-) teraz czas na wygrzebanie turbo i czyszczenie ale bede mial trase jeszcze 400km to moze przepali nagar ze zmiennej geometri i bedzie ok chociaz to i tak chwilowo pewnie odzyje bo juz tak raz mialem po trasie takiej ale teraz nie ma kata to moze lepiej bedzie :-) z turbo troche zabawy jest z tego co widzialem właśnie i najlepiej do szkiełkowania dać to prawda?
Matejus_93 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 No dokładnie :-) teraz czas na wygrzebanie turbo i czyszczenie ale bede mial trase jeszcze 400km to moze przepali nagar ze zmiennej geometri i bedzie ok chociaz to i tak chwilowo pewnie odzyje bo juz tak raz mialem po trasie takiej ale teraz nie ma kata to moze lepiej bedzie :-) z turbo troche zabawy jest z tego co widzialem właśnie i najlepiej do szkiełkowania dać to prawda? Przepali Sam wczoraj zrobiłem podobną trasę prędkości rzędu od 100 do 150/160. Max przez kawałek niecałe 220km/h. Też stała mi geometria, a teraz chula aż miło
tkamicki5 Opublikowano 12 Września 2016 Autor Opublikowano 12 Września 2016 Zdrowy motorek masz jak nie cale 220 poszła :-) tez 110km?
tkamicki5 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Aha,teraz juz widze :-) wczesniej na telefonie siedzialem i nie bylo podpisu :-) Narazie w jedną strone trase zrobilem i nie ruszyla raczej geometria,na wiosne jak jechalem to puscila wtedy i hulala az milo a teraz narazie nic,zobacze jeszcze jak powrot bede miał,jesli nie ruszy to trzeba bedzie wyciagać. A denerwujące to jest bo 5 bieg i powyzej 130km/h i wlacza sie tryb awaryjny kurde i tak z 3 razy na trasue mialem. A swoją drogą to nie moge sobie poradzic z wyciekiem z pokrywy zaworów,juz 3 razy ją sciagalem i wymienialem uszczelke i dalej leci po łapie silnika pod turbiną.co robie nie tak? Nakretki dokrecam kluczem dynamometrycznym na 10nm. Moze trzeba nową pokrywe kupic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się