Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze smarowaniem [BFB]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam kolegów ponownie, mam nastepny problem z tym nieszczesnym BFB, po zmianie głowicy na ANB, tłoka i czyszczeniu smoga wszystko wydawało sie być dobrze aż dopóki po kilku godzinach pracy na wolnych obrotach olej sie nie rozgrzał i nie zaczął zapalać sie na FISie komunikat na czerwono OIL, smog czysty, ograniczik fali olejowej na miejscu, przed strzeleniem rozrządu wszystko było OK. Wygląda to tak: na wolnych obrotach może chodzić cały czas i wszystko bedzie git, aż nie dam mu gazu, czasami przy 4000obr/min sie zapali i zgaśnie, a czasami przy 2000, pompa sama z siebie by sie nie rozsypała, auto ma 159.000km nalotu. Dodam że olej 5W30

Sprawa druga: czy w 1.8 T na odkreconym korkuu ma prawo wyrzucić płyn do góry ? Jeśli auto chodzi na zakreconym korku jest wszystko OK, weze nie puchną.

Edytowane przez kamyq13
Opublikowano

Na wolnych obrotach nigdy nie wywali komunikatu o niskim ciśnieniu, 1.8t bfb kontroluje ciśnienie dopiero powyżej 2 tyś obrotów. Trzeba dokonać pomiaru ciśnienia miernikiem, przy 2 tyś powinno być minimum 1.2bar-a.

Co do płynu to jak na odkręconym robiłem test spalin w układzie chłodzenia nic nie wyrzucało.

Opublikowano (edytowane)

Pomiar ciśnienia na rozgrzanym oleju:

wolne obroty - 1 bar,

2000 obrotów - 3,5-3,9 bara,

3500 obrotów - 4 bary

Kontrolka od oleju nadall zapala sie na rozgrzanym, czujnik podmieniony z innego auta.

https://zapodaj.net/702ba6c4b0003

Edytowane przez kamyq13
Opublikowano (edytowane)

Sprawdź ciśnienie w momencie wywalenia komunikatu, ale jeśli przy 2 tys masz ok 3,5bara to wszystko powinno być ok, może gdzieś masz słabe połączenie na kostkach i wywala błąd?

PS. U mnie w starym VW polo, wywalało kontrolke oleju przez zbyt dużą temperaturę oleju, ale nie wiem czy w audi jest takie komunikat.

Edytowane przez adrian242424
Opublikowano (edytowane)

https://zapodaj.net/f338c24f3fd4e.jpg.html

Komunikat pali sie caly czas a cisnienia na wolnycg 1.2 bara jednak a nie 1, stan oleju max, przekroczy 2000 I odrazu sie zapala I utrzymuje nawet na wolnych, jestem na etapie podmieniania czujnika w misce.

Jednak to byl czujnik w misce, a sprawa plynu w zbiorniczku tez jest raczej jasna, oto ona:

https://zapodaj.net/0c4730e5ae98a.jpg.html

Edytowane przez kamyq13
Opublikowano

Glowica do wywalenia, ewentualnie napawanie, frezowanie i planowanie.

Opublikowano

zamierzam ją właśnie zawieść do magika który dospawa tam troche materiału a potem do planowania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...