RADASS81 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Witam. Silnik 1.8T AVJ z 2001r. Problem: Po przekreceniu zapłonu załańcza się odrazu wentylator a po odpaleniu silnika obroty mają 800 zamiast 1200 jak wcześniej. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc.
RADASS81 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Jeden jest czujnik w tym silniku czy dwa? Czytałem gdzieś chyba że występują dwa.
RADASS81 Opublikowano 2 Września 2016 Autor Opublikowano 2 Września 2016 Ok, dzięki. Czujnik kupiony, oryginał. Teraz trzeba go znaleźć i wymienić Czujnik wymieniony ale bez zmian niestety. Trzeba wykasować błędy na kompie? Kupiłem też drugi czujnik ten na dwa piny ale nie mogę go znaleźć w którym miejscu się znajduje. Może jakieś podpowiedzi? Ogarnę to sam czy jednak bez kompa nie obędzie się? Czujnik wymieniony ale bez zmian niestety. Trzeba wykasować błędy na kompie? Kupiłem też drugi czujnik ten na dwa piny ale nie mogę go znaleźć w którym miejscu się znajduje. Może jakieś podpowiedzi? Ogarnę to sam czy jednak bez kompa nie obędzie się?
mani88 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Drugi czujnik na dwa piny masz na rurze u dołu chłodnicy
RADASS81 Opublikowano 2 Września 2016 Autor Opublikowano 2 Września 2016 Jutro będę dalej działał. Trzeba zdjąć zderzak by dojść do tego czujnika czy wystarczy od dołu zdjąć osłonę silnika?
radi Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Jak masz zwinne rece to od góry dasz rade,tylko ze plyn ci pocieknie, podepnij vaga i zobacz bledy.
RADASS81 Opublikowano 2 Września 2016 Autor Opublikowano 2 Września 2016 Jutro spróbuje ten drugi czujnik wymienić. Jeśli dalej będzie to samo to podepne pod vaga gdzieś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się