Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wentylator i obroty...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Silnik 1.8T AVJ z 2001r. Problem: Po przekreceniu zapłonu załańcza się odrazu wentylator a po odpaleniu silnika obroty mają 800 zamiast 1200 jak wcześniej. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc.

Opublikowano

Jeden jest czujnik w tym silniku czy dwa? Czytałem gdzieś chyba że występują dwa.

Opublikowano

wymien czujnik G62

Opublikowano

Ok, dzięki. Czujnik kupiony, oryginał. Teraz trzeba go znaleźć i wymienić;)

Czujnik wymieniony ale bez zmian niestety. Trzeba wykasować błędy na kompie? Kupiłem też drugi czujnik ten na dwa piny ale nie mogę go znaleźć w którym miejscu się znajduje. Może jakieś podpowiedzi? Ogarnę to sam czy jednak bez kompa nie obędzie się?

Czujnik wymieniony ale bez zmian niestety. Trzeba wykasować błędy na kompie? Kupiłem też drugi czujnik ten na dwa piny ale nie mogę go znaleźć w którym miejscu się znajduje. Może jakieś podpowiedzi? Ogarnę to sam czy jednak bez kompa nie obędzie się?

Opublikowano

Drugi czujnik na dwa piny masz na rurze u dołu chłodnicy

Opublikowano

Jutro będę dalej działał. Trzeba zdjąć zderzak by dojść do tego czujnika czy wystarczy od dołu zdjąć osłonę silnika?

Opublikowano

Jak masz zwinne rece to od góry dasz rade,tylko ze plyn ci pocieknie, podepnij vaga i zobacz bledy.

Opublikowano

Jutro spróbuje ten drugi czujnik wymienić. Jeśli dalej będzie to samo to podepne pod vaga gdzieś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...