Gość Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) Witam wszystkich. Przed weekendem wymontowalem kata i założyłem DP pod wymiar. Na wolnych obrotach jest ok. Jednak po przygazowaniu słychać ten głuchy dźwięk w tłumiku. Podczas przyspieszenia też jest. Jednak jak dam mocno w gaz podczas przyspieszania to słychać takie jakby brzeczenie/stukanie/terkotanie w tłumiku. Założyłem też dodatkowy tłumik pomiędzy fabrycznym środkowym a siatką z przodu. Różnicy nie ma żadnej. Jestem skłonny założyć z powrotem kata który okazał się bardzo dobry. Zastanawia mnie tylko czy te dźwięki może powodować uszkodzone turbo ( bez kata dobrze to słychać) mam tez problemy z falujacym przyspieszaniem, ale to osobny wątek :-D Dodam jeszcze że dźwięki są dużo mniej słyszalne po mocnym rozgrzaniu silnika, wtedy słychać tylko to terkotanie :-D Edytowane 6 Września 2016 przez Gość
Cpt.Ryan Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) A w jakim celu zdemontowałeś kata?Dla zasady, dla mocy, dla dzwieku, do dalszych modyfikacji? U mnie po wsadzeniu DP 3' zamiast kata dzwiek się wyostrzył, tzn bardziej słychać bulgotanie, i jest ciut głosniejszy za samochodem, w samochodzie nie jest w ogóle głośniej. Żaden metaliczny dzwiek, terkotanie, ani dziwne odgłosy nie wystepują więc watpie czy u Ciebie to wina DP Raczej to zwiazane jest z silnikiem, i dobrze że wywaliles kata, dzięki temu to usłyszałeś, i naprawisz zanim spowoduje jakas awarie. Edytowane 6 Września 2016 przez Cpt.Ryan
Gość Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. U mnie w aucie w środku też nic nie słychać. Dopiero jak okna otworze. Te dźwięki przypominające jakby była mała dziurką w tłumiku. Na wolnych obrotach cisza spokój, ale im bardziej dasz w gaz ty bardziej te pierdzenie/terkotanie słychać. Wywaliłem go bo miałem podejrzenie że jest zapchany i blokuje spaliny. Okazało się że jest bardzo dobry i w sumie nie ma różnicy czy z katem czy bez. Oczywiście słychać mocniej turbine, ale to akurat mi nie przeszkadza. Najbardziej wkurzanie to pierdzenie, na zimnym jest to bardziej słyszalne niż na gorącym, ale wiadomo że metal gdy ciepły to się rozszerza. Sprawdzę jeszcze dokładnie spawy na tym DP Dodam jeszcze że gdy strzelił mi łącznik ta siatka metalowa to dźwięk był podobny tylko 100 razy głosniej . Teraz siatka jest nowa tzn. ma dwa lata i ponoć wszystko z nią ok. Tak mnie tylko zastanowiło że ten DP ma tylko spawy od środka rurki. Na zewnątrz ich nie ma. Takie jeszcze jedno pytanie. OD turbniny tak na długośc 6cm DP zrobił się filoletowy, później już ma kolor brązowy. Rozumiem że to normalne ? Edytowane 6 Września 2016 przez Gość
Emejcz Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Rozwiązanie jest prost - nie otwieraj szyb No materiały pod wpływem temperatur zmieniają trochę kolor : P
Cpt.Ryan Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Jak sądzisz ze to wydech to moze sprawdź na uruchomionym silniku gdzies na kanale. Mi np strasznie pierdział i terkotał jak mi wydmuchało uszczelke pod kolektorem. Zobacz czy nie jest w tej okolicy blok silnika usmolony sadzą. To też moze byc. A zawsze lepiej zaczac o tych tanszych rzeczy
Gość Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Jadę zawieść dziś auto do serwisu od wydechow żeby sprawdzili gdzie to pierdzi. Wczoraj jeszcze się wsluchiwalem to i ewidentnie jest to pierdzenie jakby gdzieś była minimalna nieszczelnośc. Kolektor jest cały a uszczelki pod nim są nowe. Jak nie dojdą do tego co to pierdzi to założę kata z powrotem bo rano na zimnym pierdzi jak cholera :-D Dopiero jak się rozgrzeje to jest już dość cichy i można śmigać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się