programowiec Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Witam Mam problem z katem wtrysku w mojej audi pracuje bardzo głośno a na Vagu skacze od 4° do 16° a wygląda to tak proszę o pomoc czy on jest zbyt duży i to jest problemem czy to nastawnik pompy ?
fusse Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Kolego, to co pokazujesz na nagraniu to jest wlasnie test czy wszystko jest ok, czy pompa jest w stanie wysterować się. i jak widac u Ciebie jest ok. btw , kąt wtrysku sprawdza sie nie w basic settings tylko w meas blocks. i nie robi sie tego na postoju tylko podczas jazdy. tzw dynamiczne logi.
programowiec Opublikowano 8 Września 2016 Autor Opublikowano 8 Września 2016 Hehe rzeczywiście przepraszam https://youtu.be/3vmggfkR2Osto jest z meas block teraz w Basic setting cały czas jest ten test co wyżej a wcześniej pokazywali 2.6° i tak samo w meas block a teraz tak jak na filmiku a więc jednoznacznie kąt trzeba przestawić na późniejszy ??
fusse Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 jakie masz objawy ,ze chcesz zmienic? nie pali? klepie?
programowiec Opublikowano 8 Września 2016 Autor Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) Ciężko pali na zimnym no i głośna jest jak niewiem z tego co mi się wydaje powinoo optymalnie powinno być 0 do -1.5 ?? Czyli regulując kąt mogę się kierować tym co jest w meas block ? Czyli ten 1° ? Edytowane 8 Września 2016 przez programowiec
slawinio Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) Ciężko pali na zimnym no i głośna jest jak niewiem z tego co mi się wydaje powinoo optymalnie powinno być 0 do -1.5 ?? Czyli regulując kąt mogę się kierować tym co jest w meas block ? Czyli ten 1° ? Ustawiajac kat wtrysku musisz sie kierowac logiem 004 w basic settings( nastawy podstawowe) wrzuc normalnego loga 004 . Ale widze ze jest on ustawiony na 2.6 stopnie btdc czyli jest za wczesny. Musisz go opoznic w okolice 0 do -1 ATDC. Edytowane 8 Września 2016 przez slawinio
programowiec Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 Ale w bassic setting w grupie 004 wlacza sie test jakis i skacze kąt ttak jak na pierwszym filmiku. Jak wyłączyć ten test ? Skąd wiesz że on jest 2.6 stopnia przecież tylko raz mi taki wskoczył w na stawach czego nie nagralem a teraz na rozgrzanym w meas block pokazuje 0.8 niewiem jak odpalić to w bassic setting żeby pokazywalo kąt a nie jakiś test sterowania pompy ??
bajowsado Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 Oczywiście, że grupa BS 004 i gdy na ciepłym wchodzi pozycja Late masz mieć około 2.0ATDC Ciekawi mnie natomiast to, że bardzo skacze u ciebie ten kąt, zastanawiam się czy jest dobrze naciągnięty pasek pompy wtryskowej, czy sam napinacz też jest sprawny. Osobiście już raz tak miałem, że siadł i auto klepało, nie miało mocy, kopciło i źle odpalało.
programowiec Opublikowano 10 Września 2016 Autor Opublikowano 10 Września 2016 Według użytkownika fusse to skakanie kata na pierwszym filmiku to jest test czy pompa potrafi się wysterowac ? Czyżby nie miał racji ?
slawinio Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 (edytowane) Według użytkownika fusse to skakanie kata na pierwszym filmiku to jest test czy pompa potrafi się wysterowac ? Czyżby nie miał racji ?W BS (nastawy podstawowe)004 skakanie kata oznacza ze pompa wysterowywuje kat wtrysku i ma on tak skakac. Wszystko jest ok. W BS dokonujesz tez precyzyjnego ustawienia kata wtrysku. Musisz ustawic w przedziale od 0 do -1 ATDC na LATE .wtedy bedziesz mial bardzo dobrze ustawiony kat wtrysku , a pompa w Twoim wozidle bedzie ci dziekowac ze lekko pracuje.I jeszcze jedno. Auto musi byc nagrzane do minimum 85 stopni . A sprawdzisz to w grupie 007 ostatnia pozycja po prawej bodajze. Pzdr Edytowane 10 Września 2016 przez slawinio
programowiec Opublikowano 10 Września 2016 Autor Opublikowano 10 Września 2016 Hmm tylko ze ten test wcale się nie wyłącza i cały czas trwa. kąt wtrysku mogę zobaczyć tylko w meas block . Więc podsumowując to ustawiać kąt w meas block czy da się jakoś wyjść z tego testu lub go zakończyć w bs ? Bo mówię wcześniej jakoś udało mi się odczytać go w bs to pokazywał 2.6 btdc tak samo w meas block a teraz w bs cały czas jest ten test . A w mb pokazuje 0.8-1.0 btdc Czy poprosutu mam czekać aż pompa wysteruje kąt wtrysku w bs ?
slawinio Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 Hmm tylko ze ten test wcale się nie wyłącza i cały czas trwa. kąt wtrysku mogę zobaczyć tylko w meas block . Więc podsumowując to ustawiać kąt w meas block czy da się jakoś wyjść z tego testu lub go zakończyć w bs ?Bo mówię wcześniej jakoś udało mi się odczytać go w bs to pokazywał 2.6 btdc tak samo w meas block a teraz w bs cały czas jest ten test . A w mb pokazuje 0.8-1.0 btdcCzy poprosutu mam czekać aż pompa wysteruje kąt wtrysku w bs ? Juz ci pisalem. Kąt ustawiasz w BS i patrzysz jakie sa wartosci na LATE. On bedzie sie zmienial , ale sugerujsz sie tym co pokazuje na late. Ustawiaj wyzej podane wartosci i swieto.
kk71 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) 123 Edytowane 6 Stycznia 2017 przez kk71
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się